mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Iets sneller reageren op een online order en iets sneller verzenden. Verder alles prima
14 okt 2023
prettige schalen. net genoeg voor salade.goed schoon te houden., en bijna ontbreekbaar.
7 okt 2023

Snel geleverd

Lang opzoek geweest naar de 500ml bakjes. Nu eindelijk weer gevonden en snel geleverd.
26 aug 2023
De persoonlijke broodtrommels en bekers van onze meisjes zijn echt prachtig geworden❤️
6 aug 2023

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en de levering 👍🏻
IS
Ine S.
Kerkrade
27 jun 2023
Duidelijk site, extra mogelijkheden (eigen foto's) zijn goed te vinden en uit te voeren
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een beker was stuk door de post. We kregen meteeen een nieuwe opgestuurd, super netjes!
16 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Leuke betaalbare fles

Ik heb niks aan te merken. Leuke betaalbare gepersonaliseerde drinkfles. Snel onvangen.
5 mei 2023
Het zijn fijne duurzame artikelen. Ik hoef mij geen zorgen te maken of het goed sluit.
EV
E. v.
culemborg
het was precies zo uitgevoerd zoals ik voor ogen had, en de levering was ook op tijd.
27 okt 2023
Goede communicatie en informatie klopt. Bestelling werd op tijd en netjes afgeleverd
30 aug 2023
De foto is supermooi gedrukt en vaatwasser bestendig. Mn dochter is er heel blij mee!
27 aug 2023
Levering in circa 1 week, wel jammer dat er 2 kleine beschadigingen op 1 product zat.
11 aug 2023
Makkelijk te bestellen, vlotte levering van gepersonaliseerde bekers en broodtrommels
10 aug 2023
Snelle afhandeling van mijn bestelling , ook al ging het maar om een setje sluitclips
30 jul 2023
Top tig keer mijn ingerichte laadje met voorraaddozen, nordic green ingericht, happy
19 jul 2023

Losse deksels

Er waren 2 deksels van mijn bakjes verdwenen. Mepal verkoopt gelukkig losse deksels!
10 jun 2023
Snelle bezorging. Passende verpakking ( en niet een te grote doos gevuld met plastic)
1 jan 2024
Hele mooie broodtrommel ontvangen met een prachtige foto op de deksel. Topkwaliteit!

Site is duidelijk en ruime keus

Site is duidelijk en ik kon ook alleen het sluitclipje kopen voor mijn lunchtrommel.