ski-outlet.nl

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2019
ski-outlet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 sep 2023
Excellent communication on the status of the order. Unfortunately the item ordered was too big and had to be returned. The return process was clear and efficient. The refund was taken care of within 24 hours. I would definitely order from this company again.

Geen prettig bedrijf. Communicatie verloopt niet. Mails en afspraken moet de klant nabellen. Keer op keer. Afspraken worden niet nagekomen. De wijze hoe dit bedrijf acteert, als je iets ontvangt what je besteld hebt is kinderachtig. Ik citeer een briefje, “als u niet binnen 1 dag artikelen retour stuurt, maken wij niet meteen de credit in orde.” Resume: ik zal hier niets meer kopen. De manier hoe dit bedrijf met klanten omgaat is niet ok. Er zijn voldoende bedrijven, denk aan Skihut en Duivesteijn sport die het woord klant vriendelijkheid kennen, en ook nog eens goedkoper zijn. Voor mij 1x geweest, snel retour ivm te hoge prijs en nooit meer.

Beoordelingen voor ski-outlet.nl

Goede ervaring

Duidelijke website, product en levering conform website. Retour instructies zelfs bijgevoegd, maar waren niet nodig. Goede prijs/kwaliteit
7 apr 2024
Super goed behandeld bedankt voor het vertrouwen na ons toe vrgr fam Jansen
31 mrt 2024

Mooie producten en prima service

Mooie producten en sommige scherp geprijsd. Bestelling en bezorging verliepen soepel.
Supersnelle levering! Binnen twee dagen! En ben heel blij met mijn skijas!
Super snelle service en precies de producten die ik zocht, heel blij mee!
Snelle levering Duidelijk en goede instructies voor retouren
Mooie producten en scherpe prijzen. Levering verliep soepel.
Snelle en goede levering. Product ook zoals omschreven!

Supersnelle levering

Mooie jas, uitstekende prijs en hele snelle levering!
vlotte levering, product zoals op de site zichtbaar.
16 mrt 2024
Snelle levering en kwaliteit producten
prima product, vlotte levering
Snel flexibel en betrouwbaar
Snelle service en goede prijs
Snelle en correcte levering!