mrmarvis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
mrmarvis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mrmarvis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor mrmarvis.nl

7.142 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 mei 2022
Fijne broeken, snelle bezorging Opmerking : broek in papier inpakken en niet los in de kartonnen doos zou verbetering zijn. Dat voorkomt stof op de broeken

28 nov. 2022
Wij zijn eerst geweest in de vestiging in Antwerpen : behalve druk was het er een puinhoop ! Je kon alleen blauwe oudere broeken passen. Maar goed wij begrijpen natuurlijk wel waarom. Toen ik een beige wilde kopen zag ook deze broek er zeer slecht uit met daarbij een sluiting die niet goed werkte. Men probeerde mij toch deze broek te verkopen maar heb deze geweigerd en zelf besteld via internet. In deze vestiging moet eens orde op zaken gesteld worden. Zo bouw je geen goed imago op ! Veel succes verder. Vrgr F Fey

Beoordelingen voor mrmarvis.nl

20 jan. 2023
Zelf heb ik best veel korte broeken gekocht. Zijn perfect!! Echter….. de knoopsgaten van de voorsluiting moeten iets kleiner!! Na een paar keer dragen (echt al snel) schieten de knopen steeds open als je de broek sluit. Onderaan beginnen met dicht maken en tegen de tijd dat je boven bent zijn er weer knopen los gegaan. Dit moet en kan veel beter!!! Ps. Zeker 10 korte broeken in mijn bezit. Het is bij alle broeken hetzelfde.
14 jan. 2023

De producten zijn tot nu toe allemaal heel mooi afgewerkt in prachtige volle kleuren. De pakketjes zijn goed en netjes ingepakt. De levering is snel en goed (bijna te goed) te volgen. Mijn man die in een rolstoel zit omdat zijn beide benen geamputeerd zijn, draagt altijd de korte broeken. Misschien zou het fijn zijn als er ook zo een korte broek is in een warmere stof.
Super goede kleding. Duurzamer, zonder dierlijke middelen alles maken. Maten moet ik beter zien te vinden. De truien in het begin waren super goed op maat het eerste shirt was te groot. Leveringen zijn goed en mooie verpakking. Kunnen 5 sterren worden als er niks meer dierlijks in zit. Wees creatief en vernieuwend. 😃 het is gewoon mooie kleding.
15 jan. 2023
Super geregeld daar! Als je een broek ruilt in de webshop dan hoef je niet te wachten totdat ze het verkeerd bestelde item binnen hebben maar het item wordt al verstuurd op het moment dat je het pakje bij het postpunt afgeeft. En mijn man is dol op de broeken!! Heeft diverse modellen. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.
7 jan. 2023
Mooie stof, unieke goed werkende sluiting en handig ritsvakje in de zak. Uitstekende pasvorm. Maak meer reclame met jullie uitgangspunten om milieu en maatschappij zo goed mogelijk van dienst te zijn. De storende 25 x in 1 reclame de naam roepen Mr. Marvis kan dan naar normale proporties worden teruggebracht,
Kleding kopen op internet kan lastig zijn doordat er niet kan worden gepast. De bestelde broek viel wat krap uit en werd geruild voor een maatje groter. Het ruil- en retourproces is bijzonder eenvoudig. De nieuwe broek werd volgens afspraak geleverd. De pasvorm van die broek is goed.
Geweldig bedrijf hebben jullie!! Wat iets beter kan, is de kortingregeling*. Per artikel krijg ik 10 Euro korting op het volgende artikel dus, wat doe ik, ik bestel altijd alle artikelen los. Stom natuurlijk en voor jullie ook, want het is ook 3X leverkosten ipv 1x een pakket.
14 jan. 2023
Na passen in shop in Antwerpen en de fijne bediening van de dame in kwestie Begrepen dat met hulp van een bon 10 € beter is online te betalen Vanavond besteld ,morgen 11 uur geleverd met de post Fijn gevoeld Reeds 2 x online besteld,correcte prijs Ik draag niets anders meer
11 jan. 2023
Toen onze bestelling ergens verloren bleek, hebben ze spontaan een nieuw order aangemaakt van zodra ze hiervan op de hoogte waren. Prima service dus! De broek is perfect, super pasvorm en hoge kwaliteit en afwerking. Hopelijk blijft dit zo na een aantal wasbeurten.
18 jan. 2023

snelle levering en een prima pasvorm. zitten erg prettig en de card lekker warm in winter. alleen jammer dat er na de bestelling/levering een onophoudelijke stroom van berichten komen van mr marvis. ik heb hun adres, heb ik meer nodig dan kan ik ze wel vinden.
7 jan. 2023
Wij maken van ons bezoek aan MrMarvis een uitje en gaan daarvoor naar Antwerpen. De producten zijn prima, het personeel is zeer behulpzaam en de koffie is lekker. Al deze ingrediënten maken van een bezoekje aan de winkel een geslaagd uitstapje.
Fijne broek, echter heb ik een vrij kleine maat ook qua lengte dus draag altijd 30/30 maar de lengtemaat van the easies maat 30 is te lang. Ik heb de broek naar een kleermaker moeten brengen en was daarvoor ook weer € 10,00 kwijt.
Mijn eerste kennismaking met dit merk en is prima bevallen ; netjes op tijd geleverd , alles klopte en helaas 1 retourzending die zeer snel en adequaat werd afgewikkeld middels creditering bedrag! Overigens hele prettige broeken!
7 jan. 2023
Ik heb nu vier broeken en een sweater gekocht. Prima producten, snelle levering. Fijn om de kleding ook uit te kunnen zoeken op maat en kleur in jullie winkel in Amsterdam. Moest er wel 240 km voor reizen, maar dat is het waard.
7 jan. 2023
Uitstekende klantenservice. Hebben me al meermalen geadviseerd over de maten en over bij elkaar passende outfits. Ook ruilen voor een andere maat verloopt goed georganiseerd en soepel. Kleding is van goede kwaliteit. Aanrader!
12 jan. 2023
Mooie broeken, heerlijk lange maat (1.96). Kwaliteit is mooi, donker blauw is meer vervaagde kleur door "vleug andersom". Zeer fijne service, kon meteen omruilen voor andere kleur. Retourneren ging zeer makkelijk en snel!
Ik heb twee keer moeten omruilen en dat was geen probleem. Vriendelijk aan de telefoon en ik zal zeker nog vaker bestellen de kwaliteit was mooi vooral omdat mijn man een stoma heeft was de pasvorm toch heel mooi
16 jan. 2023

Wat mij bevalt is de efficiëntie, klantvriendelijkheid en snelheid vanaf het moment van bestelling. De kleiding is van uitstekende kwaliteit en dat voel je ook. Ik hoop dat mr Marvis dit allemaal consolideert.
Ik had mijn eerste bestelling gedaan en was vergeten gebruik te maken van de 10 % korting. Na een telefoontje met een vriendelijke meneer van de winkel in Amsterdam werd het bedrag prompt teruggestort.
Beste, Ik ben enorme fan van de easies, en ik heb het volgende in het verleden ook al aangehaald. Ik zou enorm graag van deze lijn bijhorende blazers zien. Ik denk dat dit een enorm succes zou geven.