mrmarvis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
mrmarvis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mrmarvis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 jan. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor mrmarvis.nl

6.364 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 mei 2022
Fijne broeken, snelle bezorging Opmerking : broek in papier inpakken en niet los in de kartonnen doos zou verbetering zijn. Dat voorkomt stof op de broeken

13 mrt. 2022
Retour proces is waardeloos. Als je verkeerde maat ontvangt (wat natuurlijk altijd kan gebeuren) krijg je na een dag of 8 precies dezelfde broek weer thuis gestuurd. Dus deze weer retour gedaan en nu na 7 dagen kreeg ik een mail dat het pakje wat ik retour heb gestuurd nog altijd niet is aangekomen bij MR Marvis. Ik heb sterk de indruk dat de medewerkers van MR Marvis het allemaal geen ene reet interesseert als er iets verkeerds gaat.

Beoordelingen voor mrmarvis.nl

8 sep. 2022
Echt een fijne site en met perfecte kleding voor mijn man. Hij heeft een nogal klein maat, maar de broeken pasten perfect. De levering is supersnel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Als je iets terug stuurt en het is bij hun weer binnen, dan heb je je geld direct retour. Ik heb nog gebruik moeten maken van de mail omdat ik een vraag had en mijn mail werd in het weekend, binnen een dag beantwoord. Top service en een echte aanrader!
13 sep. 2022
Broek de Longs besteld echter deze bleek te lang. Toen de maat korter binnen kwam bleek deze helaas niet alleen korter maar ook direct smaller op de benen. Terug gestuurd en paar dagen later mijn geld weer teruggestort gekregen. Gratis retour verzending. Enige min puntje wat ik kan bedenken is het ontbreken van info mbt de broek lengte versus de been omvang. De korte broek versie ben ik zeer blij mee. Heb er nu 2.
6 sep. 2022
Ik heb inmiddels 7 broeken bij Mr Marvis gekocht en intensief gedragen. :prima broeken, op 1 ding na......... de klittenbandsluiting bij de achterzakken zijn regelrechte ramp. En als ik zo vrij mag zijn "te goedkoop ogend voor zo'n fantastische broek.
11 sep. 2022
De broeken hebben gelijk een goede pasvorm en de maat klopt ook perfect. Alleen die e-mail spam als je eenmaal wat gekocht hebt is echt niet nodig en heel vermoeiend. Niet nodig voor zo’n mooi merk. Vandaar die 4 ipv 5 sterren beoordeling.
30 aug. 2022
Super mooie producten van hoge kwaliteit, prima afhandeling en snelle levering van de bestelling. Perfecte bereikbaarheid, reactie snelheid en oplossingsgerichtheid van customer support.
2 broeken besteld, een easy en een long. De easy zat perfect, de long iets minder. Laatstgenoemde geruild en het systeem dat hiervoor wordt gebruikt werkt uitstekend. Binnen een paar dagen mijn tweede ‘easy’ in huis. De broek zélf zit als gegoten. De elastische stof en het model zorgen voor een goede fit.
14 sep. 2022
Hele fijne pasvorm en goede kwaliteit. Mijn volgende broeken zullen ook mr Marvis zijn. Negatief die idiote reclame van springende en acrobatiek achtige mannen. Verwarrend ook al die verschillende benamingen. Je moet nogal wat onderzoek doen naar stof, gulp (knopen of rits) of broekband (touwtje of riem).
15 sep. 2022
Top klantenservice! Had een verkeerde maat, maar moest de broeken snel hebben. Gebeld met de klantenservice en die kon de zelfde dag nog de goede maat opsturen als ik een verzendbevestiging stuurde van de retour zending. Zo gezegd zo gedaan, volgende dag de goede broeken in huis. Top service
5 sep. 2022
Het verkeerd bevestigde draadje dat ik meldde en zelf makkelijk kon herstellen resulteerde meteen in een bedrag terug. Dit had ik echt niet verwacht!! Bovendien zijn het fijne goed passende broeken van goede kwaliteit.
31 aug. 2022
Vriendelijke bediening in Antwerp store. Één broek ter plaatsen kunnen kopen en één moest online besteld worden. Online bestelling rond 17uur in winkel gedaan en bestelling werd volgende dag al om 10uur smorgens geleverd. Super service!
12 sep. 2022
Geweldige broek, zit lekker en stof is super mooi! The easies zitten comfortabel. Ik wil geen andere broek meer. Heb nu 3 broeken ervan , ze blijven ook mooi na het wassen. Ik zeg aanrader deze broek!
12 sep. 2022
Snelle levering met mogelijkheid tot eenvoudig retour sturen en geld terug te krijgen. De broeken die ik heb besteld zitten zeer comfortabel en er is veel keuze in kleuren. Kortom een aanrader.
13 sep. 2022
superfijne broek,alleen de maat was iets te klein,dus ik heb hem retour gestuurd, Nu nog even afwachten hoelang het gaat duren voor ik de goede maat opgestuurd krijg,verder zeer tevreden
30 aug. 2022
Voor de eerste keer iets besteld, een maatje groter dan gebruikelijk past perfect. Denken er over na om de lange broek ook te bestellen. Prima kwaliteit en goede pasvorm een aanrader
7 sep. 2022
mooi product, snelle verzending en efficiënt retourproces - misschien een vloeipapier in de verpakking: een beetje respectloos om deze items zo in een kartonnen doos te gooien...
30 aug. 2022
Kwaliteit van shorts en broeken is prima! Makkelijk bestellen en supersnelle levering! 1 keer short met vlekje ontvangen, kreeg meteen een nieuwe opgestuurd. Topservice!
3 sep. 2022
Prima shorts goede stof met een extra af te sluiten zak voor telefoon heel handig. Sommige knoopsgaten zijn wat aan de grote kant waardoor ze niet altijd even goed sluiten
Verzending,retour en terugbetaling ging vlot.Maar ik had 2 shorten besteld in de grootste Maat,wat normaal voldoende is voor mijn man,maar de broeken vallen klein uit.
van Jan J.
Top short, past goed en zit heel lekker. Ik had niet de goede kleur en kreeg uitstekende service bij supersnel ruilen omdat ik short graag mee op vakantie wilde nemen
Snelle bezorging, beperkte hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Zat een productiefoutje in 1 broek. Met een dag geregeld! En… natuurlijk erg mooie en handige broeken!