mrmarvis.nlReviews

Details over mrmarvis.nl

MR MARVIS Global Holding B.V.
Huddestraat 3
1018HB Amsterdam
David Sipkens

Beoordelingen voor mrmarvis.nl

6.303 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Vroeger kocht mijn echtgenote altijd mijn shorts , spijtig genoeg is ze overleden . Nu was ik op zoek naar nieuwe shorts . Door het zoeken op het internet bij MR MARVIS shorts uitgekomen . Ik vond dit mooie en geklede shorts ,maar ik wist niet welke maat ik moest nemen . Even gechat met een medewerker , ik werd vriendelijk verder geholpen en heb toen een piqué short besteld . Ik heb gekozenen voor de piqué om dat deze een ritssluiting heeft en elastische band . De short paste prima en ik heb onmiddellijk nog vier shorts bij besteld . Bedankt Mr MARVIS voor de uitstekende service en de mooie shorts . Het zal zeker niet mijn laatste aankoop bij jullie zijn . Mvg Eddy

Retour proces is waardeloos. Als je verkeerde maat ontvangt (wat natuurlijk altijd kan gebeuren) krijg je na een dag of 8 precies dezelfde broek weer thuis gestuurd. Dus deze weer retour gedaan en nu na 7 dagen kreeg ik een mail dat het pakje wat ik retour heb gestuurd nog altijd niet is aangekomen bij MR Marvis. Ik heb sterk de indruk dat de medewerkers van MR Marvis het allemaal geen ene reet interesseert als er iets verkeerds gaat.

Beoordelingen voor mrmarvis.nl

van Tom K.
Broek gekocht in de winkel in Amsterdam. Het advies dat de kleur van de broek overal wel bij zou passen, bleek echter niet op mij van toepassing. Slechts 1 van mijn 15 t-shirts paste bij de kleur van de broek. Nadat ik telefonisch contact had gezocht, kon ik de broek terugsturen en heb ik een nieuwe kleur besteld. Deze past gelukkig wel goed bij mijn t-shirts. Dit is de 4e broek die ik van MrMarvis koop. Fijne broeken met goede fit. Fijn ook dat MrMarvis voor een duurzame textielindustrie gaat. Vorige ervaringen 5 sterren. Nu 4.
Handmade ben ik zo een fan van! ik heb 1 gekocht voor mijn man om is te zien wat hij ervan vind, hij zegt ze zitten zaaaaaalig! Waardoor ik nog wel een aantal broeken in verschillende kleuren ga kopen! ook de Short de zwemshort en de sportshort heb ik gekocht 😄 vanaf nu alleen nog maar mr Marvis voor mijn echtgenoot ook polo en sweaters. We gaan all over the Top! Wat een Topkwaliteit 🙏🏼 ik vertel het verder ☝️
Nou moet ik zeggen dat ik de normale shorts best prijzig vind. In relatie tot de kwaliteit. Maar die zwemshorts (the Swims) zijn helemaal super! Bovendien is de verzending supersnel. (Doet zoals beloofd) en de enige keer dat ik de klantenservice heb benaderd, ben ik ook zeer naar tevredenheid geholpen.
De bezorging was ontzettend snel en makkelijk geregeld. Alleen paste de broek, ondanks de juiste middel- en lengtemaat niet. De pijpen van de broek hebben een smalle snit en als je beetje fietsdijen en kuiten hebt dan passen de broeken niet.
Voor het eerst Marvis korte broeken aan op vakantie in San Marino waar dit bij sommige mensen opviel dat ik zo een mooie korte broek aan had. Zo comfortabel met verrassende details. Dat een mens zo blij kan zijn met een kledingstuk.
Mooie broeken en shorts, maten kloppen niet echt ten opzichte van mijn jeans maten, maar desalniettemin de juiste maat gevonden. Zit heerlijk heb er meteen 4 aangeschaft. Zit nog te overdenken om een polo te kopen.
Inmiddels ben ik bezitter van 7 mrmarvis broeken. Het draag comfort is perfect. De laatste broek - een zwembroek met veel olezier getest !! in de oceaanzwemmend in de Algarve. Ook hier: niets dan lof.
Snelheid van leveren beviel. Moeilijk om line de juiste kleur te kiezen. Misschien een idee om bij broeken een passend poloshirt of aantal combinaties toelaten zien
Fijne broeken, snelle bezorging Opmerking : broek in papier inpakken en niet los in de kartonnen doos zou verbetering zijn. Dat voorkomt stof op de broeken
Leuke broeken mooie kleuren. Website iets aanpassen om minder snel een verkeerde maat te bestellen, lis mij 2x overkomen en zonde van het geld
goede pasvorm. Komt de snelle levering na. Alleen de knopen van de korte broek vindt ik wat minder. Wat reuma in de vingers
Kwalitatief top, daar is de prijs dan ook naar. Maar goede kwaliteit mag ook wat kosten. Ik ben erg content met MR Marvis
De nieuwe linnen short besteld en zeer tevreden. Overigens zijn alle shorts een aanrader. Heelijk draagcomfort
Snelle levering maar helaas toch niet geheel mijn model. Goede en accurate afwikkeling bij retourneren.
van bea s.
Jammer dat deze broek te lang was ,. De vorige waren prima Wel fantastische broeken , zitten als gegoten
Trusted is betrouwbaar en zorgt voor zekerheid 👍👍👍👍 Daar ik in en rolstoel zit kan ik veilig kopen
Zwembroek en korte broek besteld in de zelfde maat er zat echter behoorlijk maatverschil in.
Snelle levering en conform bestelling! Prima product. Ook indien nodig goede retour service!
Vlotte en correcte manier van ruilen van product Geen negatieve opmerkingen. Fijne broek! 👍
Super snelle levering….. Mooie kwaliteit stof en het zit fantastisch een echte aanrader