campusshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

12 jul 2023
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.

Beoordelingen voor campusshop.nl

8 jun 2023

Snel geleverd, goeie service!

Snel geleverd, correctie in bestelling zelfs na afronding en betaling snel toegepast. Een dikke pluim voor campusshop!
WH
Wim H.
Assen
7 sep 2023
Laptop besteld, zou binnen drie dagen geleverd worden, nu een week verder en hoor dat het even gaat duren!! Jammer!!
A.
Anoniem ..
Landgraaf
31 aug 2023

Prima service, snelle levering

Laptop voor onze zoon besteld die dag dag erna werd geleverd. Ook fijn dat het mogelijk is om via Klarna te betalen.
11 sep 2023

Super!

We hadden de laptops de volgende dag in huis! Tot grote tevredenheid...fijn het lijstje "top 10 studentenlaptops"

Goed!

Goed, maar geen genoeg opties voor de studenten van Leergeld, voor gelijkheid moet de alle opties open voor hun.
7 jul 2023

Laptop voor school nergens goedkoper

Op zoek naar een laptop kon ik dit type nergens goedkoper krijgen. Levering was snel en netjes. Helemaal goed.
JN
Jacqueline N.
Oldeholtpade
15 okt 2023

Goed geregeld

Makkelijk een laptop uitkiezen. Goede beschermhoes erbij. Iedere maand automatische incasso voor de kosten.
20 jul 2023
Prettige website maar je kan niet makkelijk vergelijken en er staat geen batterij duur in tijd aan gegeven
DT
Dion T.
Bielefeld
4 sep 2023

Duidelijk en snel

Duidelijke omschrijving van de producten en eenvoudig om een keus te maken. Prijs ok. Levering supersnel
CT
C T.
Utrecht
24 jul 2023
Super snelle levering en goede bezorging ook studenten serv is een fijn idee hoop dat ik t niet nodig heb
6 aug 2023
Prima laptop voor een mooie prijs. Zeer snelle levering (zondagavond besteld, maandagmiddag geleverd)
21 aug 2023

Snel en goed

Duidelijke beschrijving. Snel en goed geholpen met de keuze voor de juiste laptop. Snelle levering.
21 jul 2023
Helaas wat de geleverde laptop kapot. Maar binnen een week is een nieuwe geleverd! Goed geregeld.
5 jul 2023
Ik kan nog geen oordeel geven,heb nog niks ontvangen!bestellen was gemakkelijkben overzichtelijk.
7 jul 2023
Het zou fijn zijn als er iets meer uitleg zou zijn over de producten in combinatie met de school.
24 aug 2023

We waren wat laat voor de start van het schooljaar, maar door de snelle levering geen probleem.
10 aug 2023
laptop was snel geleverd en goed ingepakt tegen beschadigingen. Ook fijn met track and trace.

Zeer goede ervaring

Snelle bezorging zoals afgesproken . Goed klantcontact bij vragen. Twee laptops besteld .
6 aug 2023
Fijn dat je kan huren. Goede service en snel geleverd. Goede laptop. Ben er erg blij mee!
1 sep 2023
Relevante laptops, goede prijs -kwaliteitsverhouding en levering volgens afspraak direct