campusshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

12 jul 2023
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.

Beoordelingen voor campusshop.nl

24 jul 2023
Gelieve de datum voor afleveren ook aanhouden, bij ons kwam de bestelling een week eerder, op zich niet erg, en waren toevallig nog thuis. Maar kon ook anders zijn.
MS
Manon S.
Hoofddorp
23 jul 2023

super snel en veilig

Laptop besteld en hij werd de andere dag al bezorgd, extra veilig met een QR code en getal via de mail om aan de bezorger te bevestigen dat jij de besteller bent.
10 aug 2023
Bestelling ging prima snel geleverd. Meteen 2 jaar sevice en verzekering gedaan. Hoe dit gaat geen idee maar als t net zo snel en netjes gaat is t top..

Zeker een aanrader!

De wijze van bestellen was fijn. Door opleiding in te vullen kom je op een duidelijk advies waardoor we een goede keus konden maken. Supersnelle levering!
28 jun 2023
De muis die ik heb besteld stond als optie voor mijn laptop, maar werkt niet bij mijn laptop. Vind het een beetje dom dat je dit dan als optie aanbied.
WR
Wikke R.
Amsterdam
9 jul 2023
Snelle service. Heldere site, overzichtelijk en duidelijk informatie. Levering gebeurde een week eerder dan geland maar was geen probleem.
22 jul 2023
Snelle levering, netjes afgehandeld met statusupdates erc. kwaliteit en service moeten later nog blijken want we hebben de laptop pas net.
13 aug 2023
Snelle levering, en zeer opmerkzaam. Ik moest twee dezelfde artikelen hebben en kreeg netjes een mail met de vraag of dit wel klopte 😊
4 aug 2023

Dikke duim

Duidelijke website, met goede filterfunctie, met nette prijzen en de afgesproken levertijd wordt nagekomen. Ze doen wat ze beloven!

Goed advies. Zeer zuur gemiste korting.

Advies was zeer goed. Echter als het product enkele dagen later €100 goedkoper wordt aangeboden is dat erg zuur in deze dure tijden!
Antwoord van campusshop.nl
25 sep 2023
Goedemorgen E. Meul Vervelend om te lezen dat de laptop goedkoper is geworden. ik zie dat je al eerder contact hebt gehad met mijn collega, heeft u aan de hand van dat gesprek de laptop al geretourneerd of nog niet? indien dit niet het geval is zouden we graag met je mee willen kijken naar een snellere oplossing zoals het terugstorten van het prijsverschil. dan hoeven we de laptop niet "heen en weer" te sturen. Mocht je de laptop nog niet teruggestuurd hebben, zou je het ons dan willen laten weten? Dan kunnen wij hier achteraan gaan voor je. Om je het snelst te kunnen helpen kun je het beste contact met ons op kunnen nemen via chat, whatsapp of telefonisch. Ik hoop dat we het nog op die manier op kunnen lossen, we horen het graag! Groet, Rob Team CampusShop
28 jun 2023
DHL maakte er zooitje van door meerdere malen de levertijd aan te passen, terwijl we wil thuis waren gebleven. Dat is geen aanrader!
5 aug 2023

Super service

Onwijs snelle levering en heel fijn dat je in delen kunt betalen. De laptop kwam ook goed verpakt aan en alles werkt naar behoren.
SP
Sydney P.
Heerhugowaard
5 jul 2023
De site is makkelijk en heel duidelijk! Bestelling gaat soepel en volgende dag al in huis. Goed en netjes verpakt, erg tevreden!!!
1 sep 2023
Laptops besteld voor de kinderen (+sleeves/verzekering/servicepakket). Genoeg keuze. Ze waren er de volgende dag. Prima gegaan.
4 sep 2023

Zeer tevreden

Selecteren op studie en dan krijg je alle geschikte laptops voor jou studie te zien. Eenvoudig bestellen en sneek geleverd.
11 sep 2023
Ik wil jullie vooral bedanken, dat mijn dochter dankzij jullie met de juiste leermiddelen aan haar opleiding kan beginnen.
29 aug 2023
De laptop is snel geleverd en is in mooie staat (refurbished). Gratis snelle studentenservice en Norton zijn mooie extra’s.
30 jun 2023

Aankoop HP Pavilion 15,6 inch

duidelijk website, makkelijk te bestellen , snel in huis , prijs lager dan bij andere aanbieders , juiste artikel geleverd
WV
willem v.
Helmond

alles ging prima

duidelijke en goed werkende side, snelle levering en alles goed verpakt. tot nu toe is er niets geweest om over te klagen.
Snelle levering. Echter op de site staat voor 23.00 besteld, morgen in huis. Dat is niet het geval, was een dag later.