campusshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

12 jul 2023
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.

Beoordelingen voor campusshop.nl

3 sep 2023

Prima site om te bestellen

Laptop besteld bij Campusshop.nl, ging makkelijk. Duidelijke informatie en uitgebreide specificaties. Bestelling ontvangen op aangegeven datum. Had geen mail ontvangen dat laptop was verzonden, wat je vaak wel krijgt bij het plaatsen van bestellingen. Wel mail van DHL met bezorg informatie. Prima site om te bestellen.
14 jul 2023

Snelle levering maar warrige bezorg communicatie

Snelle levering. Duidelijke website. De levering communicatie verliep wel wat warrig. Een uur voor de geplande levering van PostNL kreeg ik een mail dat het artikel niet op voorraad was en een paar dagen later kwam. Dat klopte niet want het artikel was al onderweg en werd een uur later ook bezorgd.
Wij hebben een laptop aankoop gedaan. Nette afspraak voor levering gemaakt die is nagekomen. Wat positief verassend was is de authentieke ontvangst bevestiging die aan de vervoerder moest worden gegeven. Dit geeft zekerheid voor de ontvanger en controleert de vervoerder. TOP!
3 aug 2023
Snelle levering. Ik had twee dezelfde laptops achter elkaar besteld. Er werd één de volgende dag geleverd. Na telefoontje bleek dat ze dachten dat het een fout was, de tweede bestelling. Volgende keer even contact met de klant ipv zelf invullen. Er waren wel twee betaald.
31 aug 2023
Tijdens mijn bezoek is door persoonlijke inzet van 2 service medewerkers mijn frustratie over de levering omgezet in dankbaarheid over de geleverde oplossing. Deze medewerkers zouden interne trainingen moeten geven over het item service. En bedankt voor de koffie 👍

Mooie selectie en goede laptops

Duidelijke uitleg over de laptop. Fijne geselecteerde keuze mogelijkheid van laptops. Zodat de keuze niet té groot wordt. En duidelijke en heldere toelichting van de medewerker van Campus over de laptops op school. Wij kozen voor de Lenovo 500W G4.

Goede website, ruim aanbod.

Goede website, goede omschrijving, laptop besteld, en werd de volgende dag geleverd. DHL had niet op tijd een mail gestuurd, contact opgenomen met de klantenservice, en binnen een paar uur is het opgelost. Ga zeker nog een keer laptop bestellen.
16 sep 2023

Top service

Dit wordt de 3e laptop die ik hier bestel. Goed prijs, snel geleverd en uitstekende service. 1 andere laptop was een paar geleden kapot maar was niet meer leverbaar, ik heb toen redelijk snel een nieuwer model nieuw gekregen. Top service.
28 aug 2023
Fijn om een overzicht te hebben in de hoeveelheid laptops. Op de site is het duidelijk welke laptop je voor de opleiding nodig hebt Verbeterpuntje: zorg dat alle laptops aanwezig zijn om te bestellen, vooral begin van het schooljaar
29 aug 2023
Na problemen met DHL heeft men er toch voor gezorgd dat mijn zoon snel een vervangende laptop gekregen heeft zelfs voor de koffie werd gezorgd. Veel bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Nogmaals dank voor de inzet
29 aug 2023
Ik vond de keuze voor en laptop makkelijk omdat er aanbevolen word wat je nodig hebt qua opleiding. Daarbij een diefstal verzekering en reparatie garantie is ook handig omdat je de laptop niet echt kan missen tijdens school.
11 aug 2023
Goede website, duidelijke informatie, snelle en zorgvuldige levering. Verbeterpunt Biedt leveren op afhaalpunt aan. PostNL zet de laptop gewoon in de voortuin in de regen en loopt dan weg. Dat wil je niet met een laptop
4 sep 2023
Eenvoudig bestelproces is erg prettig. Jammer dat de ‘next-day-delivery’ niet goed werkte en de laptop een dag ‘te laat’ bezorgd werd. Geen halszaak, maar als je het op de website zet ga je er toch op rekenen.
23 aug 2023

Goede klantenservice

Volgende dag kwam onze laptop al binnen. Helaas hadden we nog geen code ontvangen van DHL. Gebeld en kreeg heel snel iemand aan de lijn en werd vriendelijk geholpen. Volgende dag was alles in orde.
24 jul 2023
Dit is een betaalbare manier om mijn kind een laptop te kunnen geven + de zekerheid dat hij gemaakt wordt als er iets mee is tijdens de gehele schoolperiode. Daarbij goede bescherming kado.
14 aug 2023
2 laptops besteld in verschillende bestellingen. 1 binnen 2 dagen binnen maar de ander na 10 dagen nog steeds niet. Vanwege een verzendend code van DHL..misschien een andere bezorgdienst??
25 jul 2023
Omdat ik zelf geen verstand heb van computers was het voor mij perfect dat je de opleiding in kon vullen en daarbij de optie kreeg zodat ik niet alles zelf uit hoefde te zoeken
4 jun 2023

Snelle levering, prima service

Snelle levering, geen gedoe. M'n dochter d'r laptop was eerder stuk, ook deze is prima gefixt ook al kosten we er even op wachten. Ondertussen had ze gewoon dezelfde leenlaptop
3 aug 2023
Heel tevreden, nette, overzichtelijke site, op de verwachte tijd bezorgd, ruime keuze uit laptops van topmerken en in allerlei prijsklassen, heel tevreden met onze keuze.
30 jul 2023

Positief en jammer

Positief is de sneller en nette levering van de laptop die ik besteld had. Jammer vind ik dat het niet mogelijk was, ondanks mijn kredietwaardigheid, deze laptop te leasen.