twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

189 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

7 okt. 2022
26 okt. 2022
Hi Hanny, Wat een super mooie review, dankjewel! Hopelijk tot de volgende keer. X van Candice
7 okt. 2022
26 okt. 2022
Dankjewel voor de 4 sterren Elvia, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Liefs Candice
4 okt. 2022
26 okt. 2022
Beste Natasja, Bedankt voor de mooie review! We hopen je snel weer te zien. Liefs Candice
4 okt. 2022
26 okt. 2022
Beste Petra, Bedankt voor de mooie review! We hopen je snel weer te zien. Liefs Candice
3 okt. 2022
26 okt. 2022
Hi Karne, Super bedankt voor deze mooie 5 sterren review. Hopelijk tot de volgende keer! X van Candice
3 okt. 2022
26 okt. 2022
Hi Afina, Super bedankt voor deze mooie 5 sterren review. Hopelijk tot de volgende keer! X van Candice
1 okt. 2022
26 okt. 2022
Beste Franciska, Ik wil je bedanken voor deze mooie review. Hopelijk zien we je snel weer! X Candice
26 okt. 2022
Beste Claudia, Ik wil je bedanken voor deze mooie 5-sterren review. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs Candice
26 okt. 2022
Beste Angelica, Ik wil je bedanken voor deze mooie review. Hopelijk zien we je snel weer! X Candice
26 okt. 2022
Hi Ricardo, Super bedankt voor je 5-sterren review, daar worden we blij van! Liefs Candice
30 sep. 2022
Klacht omtrent slechte kwaliteit. Ik heb gebeld omdat de zolen van mijn cowboy laarzen binnen een weeje dragen al aanvoelen alsof ze doorgesleten zijn. Dunne plekken. Ik werd aardig te woord gestaan en ik zou teruggebeld worden, helaas laten ze niets meer weten. Ik wil mijn geld terug, ik koop toch liever iets met leren zolen
12 okt. 2022
De kleur van de laarzen op de website kwam totaal niet overeen met de werkelijke kleur erg jammer!! En dat je de retourkosten zf moet betalen vind ik ook een minpuntje
26 okt. 2022
Hi Krijna, Bedankt voor je review! Over welke schoen gaat het? Dan kunnen we de informatie op de website eventueel verbeteren. Daarnaast hopen we in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
27 sep. 2022
Artikelen kunnen weer niet geleverd worden, dit is al de tweede x. Erg teleurgesteld. Webshop niet up to date! Voor 17 uur besteld vaak ook niet de volgende dag binnen.
12 sep. 2022
super snelle levering, mooie kleding, goede communicatie en verwerking als er toch iets niet is wat je besteld hebt
26 okt. 2022
Dankjewel Patricia voor de 5 sterren en de mooie complimenten! We hopen je graag weer snel terug te zien! Liefs Candice
1 sep. 2022
Mooi topje. Super kwaliteit. Ook een hele fijne en toegankelijke winkel.
26 okt. 2022
Beste Jagallas, Super om te horen dat je tevreden bent over ons. Bedankt voor de mooie review! Liefs Candice
3 sep. 2022
Goede levering snel.in huisxmooi product
26 okt. 2022
Hi Jolanda, Wauw, wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! X Candice
30 aug. 2022
Zeer goede service. 👍
26 okt. 2022
Hi, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, dat doet ons goed! Hopelijk tot de volgende keer! Liefs Candice
30 aug. 2022
snelle levering
26 okt. 2022
Beste Petra, bedankt voor de 4 sterren, nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? Groetjes, Candice
15 sep. 2022
Snelle en correcte levering van de producten Netjes verpakt Artikelen voor een redelijke prijs
26 okt. 2022
Hi, Wat een super mooie review, dankjewel! Hopelijk tot de volgende keer. X van Candice
21 sep. 2022
Heel snel, super attent en aardig!! Fijne winkelervaring ook!
26 okt. 2022
Hi Sigrid, Wauw wat een mooie review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Hopelijk tot de volgende keer! :) Groetjes Candice