BoekenVoordeelBeoordelingen

BoekenVoordeel- Logo - Beoordelingen
BoekenVoordeel- Logo - Beoordelingen

BoekenVoordeel - Wij blijven je verrassen!

BoekenVoordeel is met meer dan 115 winkels in Nederland en België de grootste winkelketen op het gebied van voordeelboeken. De winkelketen BoekenVoordeel is ontstaan in Amsterdam en heeft zich de afgelopen 35 jaar ontwikkeld tot een winkelformule die zich zowel in Nederland als België in alle A1 winkellocaties heeft gevestigd. BoekenVoordeel heeft een kern assortiment van voordeelboeken in diverse hoofdgenres als romans, thrillers, reis-, kinder-, cadeauboeken en nog veel meer. Verder beschikken bijna alle BoekenVoordeel winkels in Nederland en België over een FRS Shop in Shop formule wat inhoudt dat elke winkel het beste van het Free Record Shop assortiment op de winkelvloer presenteert. Naast boeken heeft BoekenVoordeel een zeer uitgebreid assortiment hobbyartikelen, wenskaarten, agenda’s, kalenders en speelgoed. De kracht van BoekenVoordeel is dat we eigencproducties maken, grote aantallen inkopen en speciale partijen opkopen, hiermee kunnen we ons naast het uitgebreide en exclusieve assortiment ook op prijs onderscheiden. Bij BoekenVoordeel krijgt de klant dan ook altijd prijsvoordeel, kortingen tot wel 50% en zeer scherpe prijzen op diverse producten. Met dit totale assortiment in combinatie met de unieke prijsstelling is BoekenVoordeel dan ook de aangewezen cadeauwinkel voor de hele familie.
BoekenVoordeel B.V.
Wormerweg 9
1311XA Almere
Dhr W. Rozendaal Sr.

Beoordelingen voor BoekenVoordeel

4.68/5.00

4.069 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik koop regelmatig in de winkels bij boekenvoordeel en wilde ook wel eens kijken wat zij online te koop hebben. Ik zag daar de volledige Mad Max serie op Blu ray voor € 19,95 staan en heb gelijk wat andere films gekocht. Dezelfde serie van Mad Max zag ik bij andere bedrijven, zoals MediaMarkt en Bol.com, staan voor de prijs van 49,95 tot € 59,95 en het betrof hier de gewone Blu ray dus niet de UHD versie. Pak je voordeel want ook andere films zoals de films van Jurassic park zijn te koop voor de prijs van: 2 voor € 10,- waar andere bedrijven gewoon € 14,95 per stuk voor vragen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

kleurboek voor volwassenen, met steden. Ziet er leuk uit om in te kleuren. Dan denk je dat alle bladzijden bedrukt zijn om in te kleuren toch? Gelukkig heb ik eerst het boek zelf bekeken voordat ik het aan een vriendin gaf! De helft van de bladzijden waren niet of bijna niet bedrukt en moest je zelf maar intekenen ,was dus leeg. Dat zou je niet bedenken als je een inkleur boek besteld. Meer info hierover zou beter zijn geweest. Nu moet ik zelf een tekening maken en pas aan vriendin geven zodat ze kan gaan inkleuren. Niet iedereen is een tekenaar!! Ik wel gelukkig maar ik was wel heeeeeeel verbaasd over die lege bladzijden! Als ik in de winkel was geweest had ik het niet gekocht.Inmiddels kan ik niet meer bij het boek ,helaas geen fotojaar is de enige met steden!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over BoekenVoordeel

Filter  Sorteren Relevantie
Fijn om weer een analoge agenda te hebben, ondanks te verwachte vertraging toch binnen 1 dag geleverd. Uitstekend! Het enige wat ik gemist heb op de site , was een afbeelding van de binnenzijde van de agenda. dan had ik , kits aanwezig toch voor een andere lay out gegaan. Maar toch tevreden met dit exemplaar.
Ik had een dag langer op mijn pakket moeten wachten, omdat de bezorger van Trunkrs mijn huis voorbij was gereden. Dit vond ik erg vervelend, omdat ik speciaal thuis was gebleven om mijn pakket in ontvangst te nemen. Verder is de bestelling naar tevredenheid verlopen en voldoet mijn product aan alle wensen.
Ik heb al vaker online besteld bij Boekenvoordeel en tot nu toe is alles altijd prima gegaan: leuke, mooie artikelen, vaak aanbiedingen, goed verpakt en supersnel verstuurd, zelfs in deze drukke coronatijd. De fysieke winkel vind ik ook een bezoekje waard, hopelijk gaan ze weer gauw open. Aanrader!
Ik ben toptevreden. Het was zelfs beter dan Super, want ik ging ervan uit, dat ik op dinsdag mijn bestelling zou ontvangen, maar het werd al maandagavond. Ik zal zeker niet de laatste keer een bestelling gedaan hebben. Wordt vervolgd, zou ik zeggen en hartelijk dank voor de snelle levering!
prima, alles was netjes verzonden, ik heb een 4 gegeven omdat we nog niet alles nagekeken hebben, dus we zijn nog geen 100% zeker dat alles perfect is! maar de verzending ging goed ging snel netjes ingepakt mooi afgeleverd dus so far so good
Perfect op tijd geleverd ondanks Corona én sneeuwval. De track en tracé code klopte, en alles was naar wens. Ik was bang dat de potloden misschien kapot zouden zijn maar ook daar was niks mis mee. Perfect, ik zal hier zeker vaker bestellen.
Snelle levering. Had boeken, pennen en oefen schriftjes besteld voor een verjaardag van een 5 jarig meisje. Zij was er erg blij mee. Zou leuk zijn als er een optie is om het in te pakken als cadeau. Vooral nu met Covid-19.
Contact met Boekenvoordeel: snelle, correcte reactie. Kalender was goed verpakt, had kleiner verpakt kunnen worden zodat het zonder verbuigen in de brievenbus had kunnen worden afgeleverd. Aflevering was relatief vlot.
Haakkatoen wat ik gebruik was niet allemaal op voorraad. Mailtje gestuurd wanneer het er weer was. Keurig antwoord gekregen en paar dagen later kon ik het bestellen. En weer een dag later werd het geleverd. Prima!
Artikelen keurig geleverd, alleen zou ik het fijner vinden als boeken in de verzenddoos met een plastic folie beschermd worden tegen krassen. Gelukkig was er maar 1 lichte veeg zichtbaar op mijn bestelde boek!
Ik had al contact opgenomen omtrent een bepaald boek wat wel in de winkel aanwezig was, maar niet besteld kon worden. Kreeg netjes bericht toen boek wel aanwezig was en dus direct besteld . Boek snel geleverd.
Verzending en bezorging snel en prima. Ik had een agenda besteld. De foto van de agenda op de website was niet duidelijk. Graag meerdere foto's, ook van de agenda-inhoud. Ben wel tevreden over het product.
Verzending was keurig op tijd. De bestelling was een verzamelmap voor sijmallen met magneet vellen. Helaas bleken de navullingen niet meer leverbaar. Dit is wel erg jammer want nu magneet vellen te kort!
GEWELDIGE SERVICE, SNEL BEZORGD & MAILBERICHTEN PRIMA. VOOR HET EERST PUZZELBOEKEN BESTELD OMDAT DE WINKELS DICHT ZIJN, DUIDELIJKE SITE EN ALLES GING GEWELDIG. CHAPEAU, VRIENDELIJKE GROET. FRITS KUHN.
In het bijzonder beviel mij de snelheid van de bezorging, gezien de coronadrukte en het extra koude weer. Besteld op zaterdag 6 februari, netjes op dinsdag 9 februari bezorgd. Kan dus niet beter.
Snelle levering, netjes verpakt niet te veel verpakking gewoon wat nodig is. Als er spullen in plastic zit en in een veel te grote doos met allemaal opvul middelen haak ik gelijk af. Heel netjes
Hele duidelijke website en aankooppagina. Mijn boeken zijn snel verzonden en ik had ze de volgende dag al in huis. Daarnaast waren keurig ze verpakt. Zeker een aanrader om een boek te kopen
We zochten puzzels van een bepaalde serie. Deze hadden ze hier en waren veel goedkoper dan bij bijv. bol.com (scheelde €10 of meer). Bestelling ging eenvoudig en is snel en goed geleverd.
Bestellen was gokken. Bij blue-ray stond bij ondertiteling n/b. Verder logisch dat het paar dagen duurde. Pluspunt: heel goed verpakt, geen overdreven verpakking maar precies passend.
Goed bedrijf. Voordelige prijzen. Goeie inloopwinkels. En als de winkel het product uitverkocht heeft of Covidderwijs gesloten is, dan is er altijd nog een zeer voordelige webshop.