BoekenVoordeelBeoordelingen

BoekenVoordeel- Logo - Beoordelingen

BoekenVoordeel - Wij blijven je verrassen!

BoekenVoordeel is met meer dan 115 winkels in Nederland en België de grootste winkelketen op het gebied van voordeelboeken. De winkelketen BoekenVoordeel is ontstaan in Amsterdam en heeft zich de afgelopen 35 jaar ontwikkeld tot een winkelformule die zich zowel in Nederland als België in alle A1 winkellocaties heeft gevestigd. BoekenVoordeel heeft een kern assortiment van voordeelboeken in diverse hoofdgenres als romans, thrillers, reis-, kinder-, cadeauboeken en nog veel meer. Verder beschikken bijna alle BoekenVoordeel winkels in Nederland en België over een FRS Shop in Shop formule wat inhoudt dat elke winkel het beste van het Free Record Shop assortiment op de winkelvloer presenteert. Naast boeken heeft BoekenVoordeel een zeer uitgebreid assortiment hobbyartikelen, wenskaarten, agenda’s, kalenders en speelgoed. De kracht van BoekenVoordeel is dat we eigencproducties maken, grote aantallen inkopen en speciale partijen opkopen, hiermee kunnen we ons naast het uitgebreide en exclusieve assortiment ook op prijs onderscheiden. Bij BoekenVoordeel krijgt de klant dan ook altijd prijsvoordeel, kortingen tot wel 50% en zeer scherpe prijzen op diverse producten. Met dit totale assortiment in combinatie met de unieke prijsstelling is BoekenVoordeel dan ook de aangewezen cadeauwinkel voor de hele familie.
BoekenVoordeel B.V.
Wormerweg 9
1311XA Almere
Dhr W. Rozendaal Sr.

Beoordelingen voor BoekenVoordeel

4.71/5.00

1.485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik koop regelmatig in de winkels bij boekenvoordeel en wilde ook wel eens kijken wat zij online te koop hebben. Ik zag daar de volledige Mad Max serie op Blu ray voor € 19,95 staan en heb gelijk wat andere films gekocht. Dezelfde serie van Mad Max zag ik bij andere bedrijven, zoals MediaMarkt en Bol.com, staan voor de prijs van 49,95 tot € 59,95 en het betrof hier de gewone Blu ray dus niet de UHD versie. Pak je voordeel want ook andere films zoals de films van Jurassic park zijn te koop voor de prijs van: 2 voor € 10,- waar andere bedrijven gewoon € 14,95 per stuk voor vragen.
Verder lezen

Jullie zouden wat beter op jullie mails kunnen reageren . Ik heb jullie 3x en bericht gestuurd dat mijn besteling niet goed is . Nu krijg ik vandaag en bericht , dat mijn besteling oonder weg is . Bij mijn laaste besteling , kreeg ik ook nog en keer mijn besteling van de vorige keer . Ik heb deze keer alleen katoen besteld van de blauw kleuren . Maar ik kreeg er ook nog en keer de grijs/zwart kleuren . Plus de stitch and do 130 . , plus de dot and do nr 176 . Wat moet ik hier nu aan doen ? Dus mijn advies zo zijn , let beter op de berichten die jullie binnen krijgen . En reageer er op . Groetjes Thea
 Antwoord van BoekenVoordeel
Beste, beetje oneerlijk ons te beoordelen op uw eigen bestellingen. Wij maken de bestelling niet, dat doet u. U hebt zelf de bestellingen geplaatst en de inhoud bepaald. Dat doen wij niet. En dat wij niet reageren is ook onjuist, wij hebben elk email van u beantwoord incl de telefoontjes. Jammer dat u zo over ons oordeeld. Mvg, het team van BoekenVoordeel.nl

Antwoord van BoekenVoordeel
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over BoekenVoordeel

Sorteren relevantie
Ik kom hier vooral voor de dvd's, en wat men aanbiedt plus de kortingen vind ik super tof en interessant! Ook is elke levering bijzonder goed en snel! De drempel was voor mij altijd wat hoger omdat ik altijd naar de stad moest om deze winkel te bezoeken maar nu met de online shop (ik wist eerst niet dat die er was :)) is dit perfect! Ik ben een zeer tevreden klant :)
Bijzonder was dat ik alsnog attent gemaakt werd dat een boekje dat eerder uitverkocht was weer verkrijgbaar was. Ik had het met nog enkele boekjes besteld en gekregen. Helaas deed het geluid het niet bij het boekje. Ik had daarover gemaild en kreeg heel snel een bericht terug dat ik het betreffende boekje in de winkel kon gaan ruilen. Dat vind ik attent.
Elk jaar haal ik m’n agenda bij jullie in de winkel (jaren terug voor 1.99 en sinds een jaar of 2a3 kost ie 2,25). Mooie prijs voor mijn mini agenda. Nu ivm Corona heb ik m online besteld en waren de verzendkosten hoger dan de agenda, namelijk 2.99. Dat had goedkoper gekund. Maar ik blijf elke jaar komen hoor. Houd deze agenda in het assortiment 😉
Snelle levering! Goede prijzen! Eerste keer dat ik hier iets bestel, alles verliep vlot. Ruim assortiment. Misschien wel fijn als er iets meer uitleg bij producten staan. VB. Of het een boek of DVD is (paw patrol).
Ik bestel en koop altijd de gründl katoengarens, ze haken enorm fijn en geven mijn werkjes de perfecte uitstraling, ook hebben ze voor een leuke prijs haak en breiboeken en ook andere boeken voor een superprijs
Snelle service, vandaag besteld, morgen in huis. Dixons, Radio Modern, allemaal verdwenen, dus is het wat moeilijker om aan bluray films te komen. Al met al, best tevreden over de service.
De bestelling kwam heel snel. Erg prettig maar over het bestelde artikel.?..op de site zou het prettig zijn als je een boek of kinder leerboek even van binnen kan zien.
makkelijk om een bestelling te plaatsen levering zoals aangegeven mooi op tijd, goed verpakt wel spijtig dat je de grote puzzelboeken niet online kan bestellen.
Makkelijk bestellen, snel betalen en vlot geleverd! Het zoeken op de site met het invoeren van een zoekopdracht verloopt niet prettig, dit kan beter!
Verzending vlot en volgens afspraak. Boeken zijn uiterst netjes en verzorgd, van de boeken met geluid zijn de batterijtjes verzegeld.
mijn eerste bestelling en heel tevreden. Snelle service bij het verwerken en versturen van mijn bestelling. Dankjewel
Snelle levering, heel fijn ook dat ze aparte boeken hebben die een fortuin bij een ander kosten. Echte aanrader!
Deze keer ging de bestelling wel goed maar jullie vervoerder DHL wat een drama, raken veel spullen kwijt ...
Netjes op tijd ontvangen. En, dat voor 'n mooie prijs. Dus, helemaal tevreden!! Gr. Cees
Een duidelijke website. Ik ben heel tevreden over de artikels en de vlotte levering. Zeker een aanrader.
Correcte levering, vlug geleverd. Het pak opvullen met iets zodat de lading niet kan gaan schuiven
Keurig verpakt ter goede bescherming van het bestelde artikel. Zeer tevreden over het bestelde! :-)
Had stickervel besteld. Snelle levering, keurig op tijd. Netjes ingepakt. Kortom n tevreden klant
U hoeft niets beter te doen gewoon zo doorgaan. De bestellingen zijn altijd in orde geweest
Alles keurig afgeleverd . Mijn melding over niet goed werkende snijmallen, snel behandeld .