tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
tuinmeubelhoesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

De omschrijving van de parasolhoes RUS385 suggereert dat de stokken die in de zomen gestoken moeten worden ongeveer net zo lang zijn als de lengte van de hoes. Ze zijn vreemd genoeg echter ca. 85 cm korter, waardoor de hoes niet over een parasol van 6 meter diameter getrokken kan worden. De stokken zijn niet alleen te kort, maar ook dun, 11 mm doorsnee, en eigenlijk te slap voor een parasolhoes van 385 cm. In de zoom past ook een stok met een doorsnee van 15 mm. Dat zou veel steviger zijn. Daarom mijn advies: maak de opening in de zoom dichtbij de onderkant van de hoes (zoals ook in de omschrijving op de website staat) en lever er stokken van ca. 380 cm met een diameter van 15 mm bij. Die kosten wellicht een paar euro meer, maar dat maakt deze parasolhoes veel meer ‘horeca-proof’. (En doe er voor de volledigheid een eenvoudige gebruiksaanwijzing bij.)

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

Alles prima geregeld, en keurig geleverd
Goede kwaliteit hoes. Zeer tevreden mee

Top

Doen ! Goede kwaliteit, mooie kleur!
7 apr 2024
Exact de goede maat. Prima kwaliteit.
17 apr 2024
De snelle levering en de kwaliteit!!
20 apr 2024
Snelle levering en goede kwaliteit
RK
Rita K.
HILVERSUM
19 apr 2024

Raffles!!

Super hoezen van het merk Raffles!!
Snelle levering en goede kwaliteit!
Goede kwaliteit en snelle levering.
19 apr 2024
Mooie set voor een redelijke prijs
Snelle levering en top kwaliteit
Snelle levering en goede service
Snelle levering. Goede kwaliteit.
Goede kwaliteit, snelle levering!
20 apr 2024
Snelle bezorging en prima product
16 apr 2024
prima service en snelle bezorging
MV
Martin V.
Rotterdam
14 apr 2024
snelle levering & prima kwaliteit
Snelle levering en mooi product.
17 apr 2024
Snelle levering goede kwaliteit