graszoden.nl- Logo - Beoordelingen

graszoden.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2015
graszoden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Had gevraagd om achter te lossen, meteen naast de tuin , had prima gekund met hun palletwagen over stoep … maar toen stond het al oprit. Notitie achter leveren stond niet op de instructies dus chauffeur kom er niets aan doen. Ging gelukkig niet om veel rollen dus met de kruiwagen kwam t alsnog goed 😎 Zoden waren prima en vers geleverd !

14 sep 2023
Ze zijn mooi optijd bezorgd 10.15 uur ,maar de bovenste 2 lagen waren heel er droog ,het viel mijn er tegen ,ook omdat ze speciaal terug gekoeld waren . Ik heb gelijk in de tuin gelegd en water gegeven ,ik hoop dat ze niet teveel geleden hebben

Beoordelingen voor graszoden.nl

19 mrt 2024
Een goede site en makkelijk en duidelijk. Door dat de levering pas 04 april geleverd wordt kunnen wij dan pas de rest beoordelen
20 mrt 2024
Bedankt voor je feedback. Alvast succes met het leggen en veel plezier met het nieuwe gazon!
Makkelijk besteld. Keurig t eleverd op afgesproken tijd.
Antwoord van graszoden.nl
Beste Charlotte, dankjewel voor je review! Veel plezier met je nieuwe gazon.

Tiptop gazon!

Snel besteld, op tijd geleverd en goede kwaliteit.
Antwoord van graszoden.nl
Beste Walter, bedankt voor je positieve feedback en de mooie foto. Veel plezier met het nieuwe gazonnetje!
23 mrt 2024
Goede service en snel geleverd. Mooie graszoden!
Antwoord van graszoden.nl
Bedankt voor je review Danny!
Perfecte kwaliteit, perfecte levering˜
Antwoord van graszoden.nl
Beste Hans, bedankt voor je review!
A kwaliteit en snelle levering
20 mrt 2024
Bedankt voor je positieve feedback!
Als je iets besteld hebt duurt het wel een week voor je het krijgt geleverd.
Antwoord van graszoden.nl
Beste Jos, bedankt voor uw feedback. Wij doen 3 keer per week de orders verzenden. Wellicht is bij uw bestelling net het weekend eroverheen gegaan, waardoor de levering langer op zich heeft laten wachten. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de bestelde producten.
Al meerdere keren verschillende dingen besteld bij de firma Hendriks o.a. graszoden en graszaden en altijd tijdige en kwalitatief goede leveringen gehad.
Antwoord van graszoden.nl
Beste Guus, bedankt voor je review en de volle 5 sterren!

Levering.

Bestellen, simpel. Levering, supet snel. Iets nauwkeuriger (app, sms) levering(stijd) melden zou fijn zijn.
Antwoord van graszoden.nl
Dankjewel voor je feedback Paul.
Kwaliteit van de zaden is top. Bezorging laat erg laat op zich wachten.
Antwoord van graszoden.nl
Beste Carmen, bedankt voor je feedback!
Snelle levering bestelling gazonmest door behulpzame bezorger DPD.
Antwoord van graszoden.nl
Bedankt voor je positieve feedback Frank!
Antwoord van graszoden.nl
Dankjewel voor je vijf sterren beoordeling!
21 sep 2023

gevraagd om achter te lossen

22 sep 2023
Beste Rob, bedankt voor je feedback. Wij zijn verbaasd dat de chauffeur aangeeft dat hij deze instructie niet heeft ontvangen. Wij sturen deze namelijk altijd door naar de transporteur en indien mogelijk houden ze er ook rekening mee. Gelukkig is het alsnog gelukt de zoden met een kruiwagen in de tuin te krijgen! Wij wensen je heel veel plezier met het nieuwe gazon.
7 jun 2023
Gemakkelijk bestellen, goede informatie over het leggen en onderhouden van graszoden. Stipte bezorging door vriendelijke en behulpzame man. Zo op het eerste gezicht mooie graszoden die lichtvochtig geleverd zijn.
8 jun 2023
Hallo Eilko, bedankt voor de vijf sterren review! Wij wensen veel plezier met het nieuwe gazon.
Gras is perfect. Levering minder; de pallet werd gewoon neergezet, zonder mij te vragen waar de pallet moest staan. Een verzoek om het te verplaatsen werd geweigerd.
8 nov 2023
Beste Iris, bedankt voor je eerlijke review. Jammer dat de chauffeur niet mee wilde werken. Maar we zijn blij dat je verder tevreden bent met ons gras. We wensen je nog veel plezier met het nieuwe gazon!
8 jun 2023
Prima service, prima graszoden. Alles zoals verwacht. Liggen nu al een week in de tuin en doen het goed. Wel veel sproeien met dit droge weer.
9 jun 2023
Hallo Wouter, bedankt voor je positieve review! Ja, inderdaad heel veel water geven bij dit weer. Liever iets te veel dan te weinig. Succes, en veel plezier met het nieuwe gazon!
18 mei 2023

Goeie kwaliteit gras voor prima prijs

Goeie kwaliteit gras voor een prima prijs. Ging wat fout met de bezorgdag, kan natuurlijk gebeuren maar ja dat kost dan een ster.
22 mei 2023
Beste Joel, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat er bij de bezorgdatum iets fout is gegaan. Fijn dat u tevreden bent over ons gras. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw nieuwe gazon!
RV
30 aug 2023
Echt mooie graszoden en een prima chauffeur die ze netjes op zijn plek heefd gezet, had alleen iets te veel besteld?
4 sep 2023
Beste Rolly, bedankt voor je reactie. Het gras ligt er mooi bij. Veel plezier met je nieuwe gazon!