Lucardi Juwelier Goes

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden122 beoordelingen in totaal

Ruime keuze in assortiment. Had vooraf op internet al gekeken en het product was ook aanwezig in de winkel. Waardoor ik snel geholpen kon worden. Het graveren duurde een aantal dagen, omdat niet elke werknemer dat kon. Maar ik word als het goed is netjes gebeld als het klaar ligt.

29 jun 2023
Jong meisje waar niets in zat , en niets wist.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Goes

21 apr 2024
Fijne services. De dames nemen de tijd voor je en de caissière was zo lief mij erop te attenderen member te worden om kortingen te kunnen pakken.
Super goed geholpen. Hier hadden ze meer dan in Middelburg wat ik zocht. Super blij mee.
We werden snel geholpen en de service was prima. Ruime keuze
7 apr 2024
Het geduld en de vriendelijkheid van de medewerkster.
Goeie en vriendelijke medewerkersters

DL
D L.
Zeeland
20 mrt 2024
Overzichtelijke winkel, mooie collectie en vriendelijk personeel. Het was wel érg warm in de winkel, overgang van buiten naar binnen was goed merkzaam en als je dan met dikke jas een tijdje aan het zoeken bent binnen dan is dat wat minder comfortabel.
3 feb 2024

Vriendelijke en kordate klantbejegening.

Vlot geholpen en te woord gestaan door een vriendelijke medewerkster die mij bovendien complimenteerde met mijn mooie horloge.
Mooie indeling en een fijne winkel, erg overzichtelijk!
Ik word altijd super goed behandeld in de winkels.
20 jan 2024
Super vriendelijke verkoopster enorm behulpzaam !!
MV
14 jan 2024
Vriendelijk en geduldig personeel
Goed en vriendelijk geholpen.
13 jan 2024
Aardige verkoopster!
1 aug 2023

Tip vast zittende oorbellen

Ik kwam voor een tip over de vast zittende oorbellen van mn dochter. Daar ik ze niet er uit mocht halen lukte het de verkoopster wel. En natuurlijk ook de tip gehad om t de volgende keer te voorkomen dat ze vast gaan zitten.