Lucardi Juwelier Goes

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127 beoordelingen in totaal

Ruime keuze in assortiment. Had vooraf op internet al gekeken en het product was ook aanwezig in de winkel. Waardoor ik snel geholpen kon worden. Het graveren duurde een aantal dagen, omdat niet elke werknemer dat kon. Maar ik word als het goed is netjes gebeld als het klaar ligt.

29 jun 2023
Jong meisje waar niets in zat , en niets wist.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Goes

1 aug 2023

Tip vast zittende oorbellen

Ik kwam voor een tip over de vast zittende oorbellen van mn dochter. Daar ik ze niet er uit mocht halen lukte het de verkoopster wel. En natuurlijk ook de tip gehad om t de volgende keer te voorkomen dat ze vast gaan zitten.
BD
19 sep 2023

zeer aangenamen winkel

zeer mooie nette winkel. Erg deskundig en zeer vriendelijk personeel. Voelt je echt geholpen zowel met grotere vragen als met kleine simpele vraagjes.
19 jul 2023
vriendelijke ontvangst met belangstelling wat de klant wenst, daarna goede voorlichting over gewenste artikelen om een goede keus te kunnen maken.

Klantvriendelijkheid en korting

Klantvriendelijkheid. De kinderhorloge was prettig geprijsd en altijd leuk om daarbovenop nog de 10% klantenkorting op te mogen ontvangen.

Goede service, leuke producten

Goed, vakkundig en vooral vriendelijk geholpen. Leuke moderne sieraden voor een schappelijke prijs. Ga zo door Lucardi!
WV
WC V.
Berkel en Rodenrijs
4 aug 2023
De kundigheid van de verkoopster. Ze hielp mij netjes met de juiste lengte uitzoeken van mijn halsketting
14 jun 2023
Het armbandje dat ik wilde hebben was niet meer op voorraad, maar ik kreeg hem uit de vitrine, super!
MD
M D.
Beekbergen
Fijn geholpen door de verkoopmedewerker, met goed advies! Prachtige armband en ring gekocht!
Het was druk , maar de winkelbediende hielp ons keurig ! Er werd niets afgeraffeld. Top !
28 okt 2023
Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen door de verkoopster die mij vraag meteen begreep.
17 aug 2023

Super

Vandaag een armbandje gekocht en ben goed geholpen en het personeel was heel vriendelijk
26 aug 2023
Your staff are very friendly and helped me find the best present for my son
AK
Ankie K.
Rilland
31 okt 2023

Vriendelijke bediening

Je wordt er keurig geholpen en de prijs kwaliteit verhouding is geweldig
Mijn zoon is er zo blij mee, met zijn stalen ketting en armband
26 aug 2023
Heel vriendelijke ontvangst en prettige en deskundige uitleg
Mooie indeling en een fijne winkel, erg overzichtelijk!
22 nov 2023
Talitha is een topper. Super goed geholpen en denkt mee.
omdat ik altijd heel goed en vriendelijk wordt geholpen
28 jul 2023
Horloge gekocht. Verkoopster heel aardig en behulpzaam.
Vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg gehad