mresell.nlBeoordelingen

4.65/5.00

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren

Wat andere klanten zeggen over mresell.nl

2de keer dat ik iets koop bij Mresell beide keren zeer tevreden met de prijs, de artikelen en de levering..
Jammer dat er voor levering een hele dag wordt gerekend. Dwingt je bijna om de hele dag thuis te blijven. Vooral omdat er werd vermeld dat een handtekening noodzakelijk was, wat uiteindelijk niet zo bleek te zijn. I.v.m. corona geen handtekening noodzakelijk alleen maar een persoon die het aanneemt en zegt diegene te zijn. Ook prima!
Duidelijke en heldere website. MacBook ziet er heel goed uit, eigenlijk als nieuw en kwam goed verzorgd uit de omdoos. Zeer tevreden over de levertijd, dit was echt binnen de 2 werkdagen. Nog niet veel op kunnen werken maar tot nu toe is alles picobello! Blij mee!
Super service ! Snel geleverd en was een defecte stekker bij die ik direct weer nieuw verstuurd kreeg! Dus top!
Alles perfect verlopen, niks om te klagen.
Allemaal prima ondanks de Corona problematiek.
Voor een echte beoordeling is het misschien te snel. Levering op tijd. iPad voldoet meer dan aan de verwachting tot nu toe. De staat is mooier dan aangegeven. Tot nu toe heel blij mee.
Aah
Ik bestelde een MacBook Pro 2019 met een flinke korting. Gelukkig kwam het product als nieuw uit de doos en na een week werken op deze laptop kan ik alleen maar tevreden zijn. Levering duurde wat lang, maar dat had vermoedelijk te maken met de Corona maatregelen die net van kracht waren. Dat was geen enkel probleem voor mij, ik kon via de DHL-site zien waar de MacBook was. Tevreden!
Snelle leveringen, producten zijn van A of A/B kwaliteit.
Prima, alleen niet compleet. Wel goed opgelost
Snelle en goede service!
Snel en goed
Super snel geleverd, product ziet er als nieuw uit, alles werkt perfect. Edit: Ik wist niet dat het toetsenbord Azerty was ipv Qwerty. mResell heeft de schuld op zich genomen en mij een ruime vergoeding gegeven waarmee ik het zeker kan oplossen.
Ontzettend snelle levering van de bestelling.
Goede en snelle levering
Top
Top, steeds goede ervaring
Levering conform verwachting. Prijs / prestatie verhouding is uitstekend.
Exelent Service