mresell.nl

Sandra Isaksson

Beoordelingen voor mresell.nl

4.23 / 5.00

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 246 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over mresell.nl

Exelent Service

1 week geleden
De levering was snel en goed verzorgd ingepakt.

3 weken geleden
Boven verwachtingen voor service en product gebruiksstaat. mresell.nl is een aanrader

Was heel snel geleverd

Ik heb nog niets ontvangen.

Excellent service, great communication, product exactly as described. Highly recommended

Prima volgens afspraak. Mijn derde bestelling, nooit problemen.

Mijn product op tijd binnengekregen. De laptop is top. Heel blij mee

Mooi product, zoals omschreven. Snel geleverd en voldoet aan verwachtingen

Keurig apparaat, verpakking had iets beter kunnen zijn. Verder overall heel tevreden.

Soepel gegaan en zeer goed product voor een zeer gunstige prijs. Veruit de beste die ik kon vinden.

Alles ging soepel. Makkelijk besteld, verstuurd en goed geleverd. Snelle service en geen onduidelijkheden.

Laptop was absolutely as new But delivery went wrong. I’ve waited a couple of weeks During that time, no accurate track and trace and it was not possible to call mResell, telephone was death. No reaction on messages on website. Only mail with info@mresell.fi worked sometimes.

Nul contact meer met deze Webshop.

Door fout leverancier liet de levering een aantal weken op zich wachten

top service, snel

all good

Bereikbaarheid wat moeilijk. Verwondering bij ontvangst pakket toen bleek dat het uit Finland kwam.Vreemd. Weinig toelichting cq documentatie bij Ipad. Prijsstelling goed.

Goede prijs, prijs, maar vooral zeer tevreden over de manier waarop Aurora mij heeft geholpen om mijn pakketje toch op zaterdag bij mij in de bus te krijgen, terwijl dat in eerste instantie niet zo lukken, doordat DHL vertraging had opgelopen. Maar Aurora heeft het keurig opgelost, heeft mij regelmatig geïnformeerd en uiteindelijk zonder extra kosten op tijd geleverd. Een 'warme' douche voor haar

Prima, zoals het hoort. Voor een online klant is het ook belangrijk:Hoe wanneer, en in welke stap van verzending en bezorging het pakketje is, hoelaat ongeveer pakhe er is enz.