Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2023
Metaalshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Nadat ik had gebeld met de mededeling dat ik mijn bestelling uiterlijk zaterdag in huis moest hebben heeft Metaal Shopper een aparte bezorgopdracht aangemaakt zodat ik het toch zaterdag in huis had in plaats van maandag. Helemaal TOP !!

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

Prima snel zat, t is waar ik om vroeg prima. De buizen waren recht aangekomen zonder beschadegingen. Ik zou er vooral bij de uiteinden iets meer padding/bescherming op monteren in het geval dat.
13 apr 2024
Altijd een goede prijs en service. Deze keer een lengte verkeerd geleverd, en nog dezelfde week gratis de juiste lengte gekregen. Top!

Mooie garderobe-stang maar..

Mooie garderobe-stang Snelle verzending Hij zat wel zó goed verpakt dat ik bij het uitpakken een beetje het sinterklaas surprise gevoel kreeg. Ben er bijna net zo lang als met het ophangen mee bezig geweest 🤨 Verzender GLS word ik persoonlijk niet zo blij van: de track en trace … de bezorgtijd wisselde van tussen de 13-16, even later tussen 15-18 Toen weer tussen 13-14 16-19 18-20 17-18 18-19 En kwam om 18.00 uur Hele dag thuis moeten blijven Het is wel fijn dat bezorger aardig en vriendelijk was 😃
bedankt voor uw review!

Prima materiaal en snel in huis

Mooi op maat gemaakt en goed ingepakt tegen beschadigingen tijdens het verzenden.
snelle levering
Een bestelde spiegel bleek ondanks dat deze goed was verpakt na transport gebroken te zijn. Na melding via mail is per ommegaande een nieuw exemplaar verzonden. Zeer tevreden over de afhandeling.
30 mrt 2024
RVS trapleuningenbesteld. Het duurt wel een week voordat je ze in huis heb, maar super kwaliteit, en heel netjes vepakt, dus niet beschadigd. Top!!
bedankt voor uw review!
Mijn foutieve bestelling werd onmiddellijk geannuleerd met creditfactuur. Mijn corecte bestelling heb ik inmiddels ontvangen.
bedankt voor uw review!
Keurig afgewerkt en degelijk verpakte plaat ontvangen. Alleen over de levertijd was wat onduidelijkheid.
Niets
Snel
16 apr 2024
14 apr 2024
13 apr 2024
VC
14 apr 2024
Kom afspraak na en levert op tijd. Wat aan de dure kant.
Alles perfect.

Gewoon goed.

Website is duidelijk. De bestelling is goed gegaan. Had alleen een dop met een hapje er uit.