Cheapassbikes.nlBeoordelingen

: 593Goed

Cheapassbikes.nl- Logo - Beoordelingen
Cheapassbikes.nl- Logo - Beoordelingen

Cheapassbikes.nl - Duurzaamheid door refurbished fietsen

Cheapassbikes.nl refurbished tweedehands fietsen en geeft ze zo weer een nieuw leven. Een refurbished fiets heeft dezelfde eigenschappen als een nieuwe fiets alleen zijn ze goedkoper en beter voor het milieu. Verdere kenmerken van Cheapassbikes.nl zijn: -Alleen A-merken -Volledig refurbished: Afgestelde wielen, nieuwe binnenbanden, nieuwe ketting, werkende verlichting en vrij van roest. -Standaard een maand garantie -Niet gestolen (geregistreerd) -Uiterst duurzaam -Snelle levering binnen NL-BE
Cheapassbikes B.V.
Groenstraat 95
5071EB Udenhout
Diede Brekelmans

Beoordelingen voor Cheapassbikes.nl

3.61/5.00

406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cheapassbikes.nl

De prijs waarde verhouding van de fiets vind ik niet goed, te duur voor wat je krijgt. Ik heb dit aangegeven en veel te laat een reactie op gehad. Ik wil de fiets retourneren, maar op dat punt valt de service ook tegen.
goede fiets, super dat hij werd afgeleverd
Mooie moederfiets gevonden voor een leuk prijsje. Word op maat voor de deur geleverd. Nu al een paar keer heerlijk op gefietst, hartelijk dank.
Fiets is niet 'Volledig refurbished' zoals er wordt geclaimed: buitenbanden staan op het punt van springen, wiel staat scheef, geen bel, fiets is minder mooi dan het plaatje (al is dat wellicht te verwachten). Helaas een fikse tegenvaller.
Je krijgt precies wat je koopt een cheapass bike die functioneert. Roestvrij was de fiets bij mij niet, maar voor een stadsfiets prima te doen. Verwacht geen super opgeknapte fiets waaraan je niet ziet dat het een tweedehandsje is. De levering ging wel erg moeilijk
Super snel geleverd prima reserve fiets voor mijn werk( postbezorger) heel tevreden
Snelle levering. Fiets komt uit het bezorgbusje en is 100% rijklaar. Je kan er meteen mee wegrijden. Je hoeft niks te monteren. De zithoogte is ook perfect afgesteld naar aanleiding van je lengte die je van te voren online moest opgeven. Vriendelijke koerier, heel geduldig. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Super idee en werkwijze
Ze hebben het duidelijk heel druk maar terecht, goede fiets en goede service toen ik mijn eerste fiets om wilde ruilen. En ook weer toen ik zelf een fout maakte met betalen. Dus helemaal blij mee.
Goede klanten service, fiets was te hoog, kon een andere kiezen, alles ging vlot. Fiets in heel redelijk staat voor een tweedehands
1k moet het nog geleverd krijgen dus dat kan ik nog niet beoordel
1. Helaas lastig telefonisch te bereiken 2. Pro duct valt tegen en helaas fietskrat kapot bezorgd.
De fiets is prima, maar kwam wel 1 dag eerder dan gevraagd. Dat vond ik minder. Was blij dat ik toevallig thuis was.
Dan je wel,
Somebody has stolen my bicicle during the night. I need a new one!
Fiets is bezorgd. Helaas ontbrak de bestelde en betaalde bel. Ik neem aan dat het geld geretourneerd wordt.
De levering was niet conform de afspraak....de fiets zou roest vrij zijn ....en dat is het geheel niet.....verder diverse defecte onderdelen aan de fiets oa het achterlicht de jasbeschermers,er is met een zilver verf op diverse plaatsen waar het niet thuis hoort gespoten om het een en ander te verdoezelen,en dat is een slechte zaak,wij vinden dat er niet goed geleverd is.GAARNE EEN REAKTIE.
Website is snel en gemakkelijk en geweldig te gebruiken met de framegroottetabel, wat een enorme extra hulp is
Fiets is netjes afgeleverd.
Leuke fiets voor weinig geld, een goede stadsfiets voor boodschappen die je met een gerust hart in de stad in een fietsenrek durft te zetten. Ben erg tevreden.