Cheapassbikes.nl

Duurzaamheid door refurbished fietsen

Beschrijving
Cheapassbikes.nl refurbished tweedehands fietsen en geeft ze zo weer een nieuw leven. Een refurbished fiets heeft dezelfde eigenschappen als een nieuwe fiets alleen zijn ze goedkoper en beter voor het milieu. Verdere kenmerken van Cheapassbikes.nl zijn: -Alleen A-merken -Volledig refurbished: Afgestelde wielen, nieuwe binnenbanden, nieuwe ketting, werkende verlichting en vrij van roest. -Standaard een maand garantie -Niet gestolen (geregistreerd) -Uiterst duurzaam -Snelle levering binnen NL-BE
Cheapassbikes.nl
Herenweg 64 Unit 7
3602 ARMaarssen
Diede Brekelmans

Beoordelingen voor Cheapassbikes.nl

3.80 / 5.00

517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cheapassbikes.nl

Aardige jongen kwam de fiets brengen. Misschien is het wel een idee om de spullen in de vrachtwagen in het vervolg vast te binden want ik moest hem helpen de fiets uit een stapel andere fietsen en dozen los te wrikken. De fiets is oke maar niet - zoals beloofd bij de bestelling - op maat afgesteld, wat naar huis fietsen een hele opgave maakte. Ook de bestelde en betaalde fietstas was vergeten.

De fiets ziet er goed uit. helaas is alleen de betaalde fietsbel niet gemonteerd.

Goede service en goede fietsen

De service is top

Snelle correcte levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Oké, het product heeft redelijk roest plekken.

1 week geleden
Leuk concept fiets werd snel geleverd en kwaliteit is zoals verwacht.

Super fiets, prijs kwaliteit verhouding prima. Blij mee.

2 weken geleden
Voor 6 tientjes levert iedere willekeurige marktplaatsverkoper een betere en stevigere fiets. Fietsje van hier is ielig en rammelig, met te goedkoop gerepareerde versnellingen (na een week al niet meer behoorlijk schakelt), goedkope verlichting waarvan het aan-uit knopje na één keer aanzetten al vast zat en twee verschillende handvatten, wat echt raar voelt. Levering wel prima, netjes en snel.

2 weken geleden
Woensdag besteld en vrijdag een prima fiets op de afgesproken tijd afgeleverd. Klasse

2 weken geleden
Hallo ja de schroef van de spat boord ging los en da naar ging ik fietsen en de zadel wiebelde gelukkig kon ik nog vast draaien ok de zadel was te laag en ik ben 1.94 m maar ik moet toegeven hij rijdt goed.

2 weken geleden
Makkelijke manier van bestellen en levering op de afgesproken dag en redelijk op de afgesproken tijd

2 weken geleden
levering en servide is vrij goed en lekker snel

2 weken geleden
Snel geleverd en de fiets ziet er goed uit

2 weken geleden
De bestelling kwam veel eerder dan ik verwachtte. Daarom was ik niet thuis. Ik moest toen direct van mijn werk naar huis fietsen voordat mijn fiets gestolen had kunnen worden. De fiets had geen enkele slot tot mijn grote schrik. Het feit dat ik moest deze risico lopen vind ik nadelig.

2 weken geleden
Levering super snel en kreeg wat ik verwacht had bij de prijs. De bel was niet vervangen, maar naar mailtje van mijn kant met de uitleg, zonder enige moeite het geld voor de bel terug gekregen. Dikke duim omhoog voor Diede.

2 weken geleden
De fiets werd super snel bezorgd, helaas deed het achter licht het niet en stond het stuur behoorlijk scheef.

2 weken geleden
This is my 2nd time buying second-hand bike here. The 1st time was wonderful & no issue at all This time was a bit unfortunate because my bike seat broke on the first few days...But their service is amazing I call the customer service and they were willing to swap and arrange the new replacement right away. Even for the 2nd time (the replacement bike seat is too high, so I have to swap again)

2 weken geleden
eerder gebruik gemaakt van de service, meteen gehoor, goed geholpen

Shit

2 weken geleden
Het concept is geweldig maar werkt helaas niet: - uren gewacht op de levering (zeg dan niet dat je om een bepaalde tijd komt) - voorlicht hing op half 7 - zadel stond veel te laag (er was beloofd hem op m'n lengte in te stellen) - zadel bleek zelfs compleet vastgeroest Na mijn klacht een andere fiets gekregen maar daarvan begaf na 2 weken het voorwiel. Echt slecht. 3x scheepsrecht...?