traumapet.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

24 mrt 2024
Zeer tevreden , snelle levering en het product doet zijn werk dus wij zijn zeer tevreden
3 mrt 2024
Fijne producten, snelle levering. Huid kat wordt na een paar keer smeren al beter .
19 mrt 2024

Top product.

Snelle levering. Product (oordruppels) werken super. Al meerdere keren besteld.
DV
Dirk V.
Moorsele
Zeer vlot om te bestellen zeer snel en degelijk verzonden en bezorgd.

Super firma

Heel vlug contact bij vragen. Oplossingen worden heel vlug aangeboden
19 mrt 2024

Zeer tevreden

Oordruppels voor de hond besteld. Snelle verzending. Zeer tevreden.
23 mrt 2024
Dank! De reuk en jeuk van onze lieve hond is zo goed als weg!
Mooi verpakt alleen wel vertraging voor levering bij bpost
Ik had een probleempje, maar is meer dan super opgelost
Goeie producten en zeer tevreden over honden borstel
Zeer snel in huis, netjes verpakt en goede spullen.
Snelle bezorging en de oordruppels werken goed
Geen problemen gehad. Duidelijke communicatie
Snelle verzending en een duidelijke site.

Top!

Razendsnelle en correcte levering, top!
JV
Heldere website en snelle verzending.
Product voldooet aan de verwachtingen
Kleine tubes dus in gebruik heel duur
De oordruppels werken echt goed
RD
Top levering, goed verpakt.