traumapet.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

MK
Marco K.
Wijchen

Bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn besteling nog niet ontvangen. Via contactformulier heb ik mijn probleem nogmaals gemeld. Gezien deze zal ik denk ik voor de volgende keer niet snel een bestelling plaatsen. Ik hoop dat mijn bestelling alsnog wordt bezorgd.
Antwoord van traumapet.nl
Beste Fatma, Vervelend om te horen dat het nog steeds niet aangekomen is! In dit geval ben ik dan bang dat er iets fout is gegaan bij PostNL, want dit duurt wel erg lang. Wij zullen een nieuw pakketje op de post doen, op onze kosten. Dit zou binnen 1-3 werkdagen binnen moeten komen. Kunt u het ons even laten weten zodra het aangekomen is? Mocht het eerste pakketje ook nog aankomen, dan zouden we dat ook graag horen. We hebben overigens geen bericht van u mogen ontvangen via ons contactformulier. Is hier bij het verzenden wellicht iets fout gegaan? Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
Trage levering, geen inhoud (gr of ml) op foto en beschrijving... veel te duur in vergelijking voor rube zal van 15ml
Antwoord van traumapet.nl
Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met de aankoop van onze wondgel. Het spijt ons te horen dat u verrast was door de grootte van de tube. Wij streven ernaar om onze productinformatie zo duidelijk en transparant mogelijk te presenteren, inclusief de inhoudsmaat. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en controleren of de productinformatie op onze website en bij de productfoto's duidelijk genoeg is over de inhoudsgrootte. Onze wondgel is inderdaad 15ml, maar we willen benadrukken dat het een geconcentreerd product is waarbij een kleine hoeveelheid gel al effectief kan zijn. De gel bevat NanoComplex® colloïdaal zilver, dat bekend staat om zijn krachtige antibacteriële en helende eigenschappen, speciaal ontworpen om het herstelproces te ondersteunen en infecties te voorkomen. We begrijpen dat de prijs in verhouding tot de grootte een punt van overweging kan zijn en we waarderen het dat u dit aan ons laat weten. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en we hopen dat u, ondanks deze ervaring, tevreden zult zijn met de werking van de wondgel. Mocht u nog vragen hebben of verdere assistentie wensen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Het TraumaPet Team
Aanvankelijk wat achterdochtig over zoveel goede reviews op facebook. Ik ontving een beschadigd flesje oordruppels, dat werd zonder probleem vervangen. Na eerste gebruik al direct een verbetering van de slechte gistgeur rond de oren van onze cockers. Nu nog duimen voor een definitieve genezing!
Traumapet oordruppels is super, na een week toedienen is onze hond van zijn oorpijn af. Andere middelen hielen niet, traumapet wel! Heel blij mee en Bowie onze labradoedel ook!
Blij met de zeoliet. M’n hond heeft er (eindelijk) goede ontlasting mee. Kreeg het snel (in de brievenbus) geleverd, dus tevreden:)
Prima producten die z'n geld waard zijn. Hondjes hebben geen oogproblemen en met de oren. Gebruiksvriendelijk.
Artikelen waren correct ingepakt en geleverd. Geen problemen volgende keer bestel ik weer bij hun 👍👍
IV
Ineke V.
Duiven
18 feb 2024
Mijn flesje had gelekt in de verpakking,en kreeg gelijk een nieuwe,goede service