jouwMaatkast.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

4.50 / 5.00

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over jouwMaatkast.nl

JouwMaatKast kan ik alleen maar aanbevelen. Medewerkers bezorging waren uiterst behulpzaam. Alle dozen zijn gelabeld en montage instructies zijn duidelijk. Materialen zijn van goede kwaliteit en de ontwerp mogelijkheden zijn legio. We hebben hier al meerdere kasten van op maat en ga ook niet meer verder kijken want hier vinden wij wat we zoeken.

echt mooi kasten

Materiaal voldoet aan mijn eis, zeer solide. Kast precies zoals omschreven. Vriendeljjk personeel en een zeer goede service. Top

Wij hebben een kast om de hondenbenches in te zetten en bovenop een grote maatwerkbak voor onze cavia's. Dit bedrijf was de enige die een kast kon maken op 80 cm diepte. Ze waren ook veruit de goedkoopste. Het samenstellen via de site ging prima, daarna is de kast nog gecheckt door de technische afdeling alvorens de bestelling definitief doorging en we moesten betalen. We zijn tevreden Aanrader

Stereotype Duitse degelijkheid, dus zeer hoge kwaliteit materialen, op de millimeter nauwkeurig gezaagd, alle onderdelen beschreven, gestickerd en genummerd, inclusief duidelijke installatiehandleiding en zeer goed en slim verpakt. Vergeet de bouwmarkt, Zweedse concurrent en je lokale leverancier, beter en ook nog eens goedkoper dan dit vind je niet.

Perfecte kwaliteit, makkelijk in te meten

Zelf een kledingkast ontworpen voor een schuine wand. De kast was precies op maat voor de wand. Prachtige aanwinst voor de slaapkamer.

Kast is perfect Uitstekende kwaliteit, perfecte pasvorm, snelle levering

prima kasten maar bij 5 klanken geen gaatjes voor plankdragers en handleiding kan iets duidelijker

Geen monsters op te vragen

Levering was in het Duits, wat ik niet verwacht had. Aan product, hangkast was een opening in de achterwand te weinig. Voor de rest heel tevreden over de kast zelf en kwaliteit.

Prima service en levering. Goede kwaliteit.

Na tijdje twijfelen, toch besloten om een kast te laten maken bij jouwmaatkast. Grote kast met 3 grote schuifdeuren is geen enkel probleem voor jouwmaatkast. Mooi netjes staaltjes geleverd en vervolgens de kast ontworpen en besteld. Na levering de kast in elkaar gezet volgens de beschrijving. Alles klopt, maten zijn precies op maat. Volgende kast wordt weer door jouwmaatkast gemaakt. Zeer tevred

Prima product met een top service

Kast besteld via internet. ook telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam. tussen bestelling en levering werd ik op de hoogte gehouden van de status. levering keurig optijd, en goed verpakt. materiaal en onderdelen van goede kwaliteit. Kort gezegd een dikke 10

Zeer tevreden heel mooie kwaliteit.

1 week geleden
Prima service, snelle levering, zorgvuldig

2 weken geleden
Als het product vanuit Duitsland geleverd wordt door een partner is het handig als de bevestigingsmails 2 talig zijn en niet alleen in het Duits. Daarnaast zou een halfuur voor levering contact opgenomen worden. Dit is echter niet gedaan. Via de site niet te zien wanneer de bezorgen komt. De info was in Nederland tot Amsterdam te volgen. Daarna niet meer. Bestelde kast is verder prima.

Na 11 maanden nog steeds geen onbeschadigde kast ontvangen, telefonisch zijn ze niet te bereiken en gemaakte afspraken komen ze niet na. De kwaliteit van de geleverde spullen, als deze kloppen, is wel goed.

De kast is in goede staat verstuurd. De handleiding om ze in mekaar te steken was zeer duidelijk. Ook de verschillende onderdelen waren apart verpakt. Zelfs leken zoals wij konden ze vlot in mekaar krijgen. Het resultaat is perfect