jouwMaatkast.nl- Logo - Beoordelingen

jouwMaatkast.nlReviews

: 382Goed

Gecertificeerd sinds: 8 apr. 2014
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
jouwMaatkast.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij jouwMaatkast.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8 apr. 2014
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

55 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 feb. 2022
Perfect gegaan! Wij zijn uiterst tevreden met het geleverde product. Het tekenen was leuk om zelf te doen, het bestellen verliep goed en bij onduidelijkheden hebben we gebeld en werden goed geholpen. De levering hebben we uitgesteld i.v.m. vakantie en ook dat was geen probleem. De kast werd in 17 pakketten geleverd door twee correcte heren met mondkapje. het in elkaar zetten was een leuke puzzel met duidelijke uitleg. enkele kleine puntjes ter verbetering hebben wij doorgegeven en dat werd zeer gewaardeerd. Uiteindelijk staat er nu een kast naar tevredenheid!☺

2 sep. 2022
Ik heb een kast op maat besteld, eentje die speciaal gemaakt is voor mij op de afmetingen en kleuren die ik wil. Ik krijg een kast die bestaat uit 2 delen en die je aan elkaar moet schroeven, mijn maatkast heeft dus een een naad op 2/3e van de kast lopen, wat absoluut niet fraai is. Hun antwoord, ja we maken geen planken die lang genoeg zijn. Bied het dan niet aan! Tevens bestel ik een antraciet kast en krijg ik een blauwe kast, hun antwoord, deze kleur wordt zo bij ons gemengd als antraciet. Heel mijn huis is antraciet en deze kleur komt niet in de buurt. De leus wij zijn pas tevreden als u dat bent moeten ze veranderen in, wij zijn tevreden als uw centen binnen zijn.

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

2 jan. 2023
Prima service, uitstekende en duidelijke website. We hebben precies gekregen wat we wilde..
4 jan. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn erg blij dat we u konden inspireren met een op maat gemaakt meubelstuk van jouwmaatkast.nl. Vertel vrienden of familie gerust hoe gemakkelijk onze configurator te gebruiken is. Nogmaals bedankt voor uw review en dat u ons heeft laten helpen uw idee te realiseren. Wij hopen dat u blijft genieten van uw nieuwe meubels op maat van jouwmaatkast.nl. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
3 jan. 2023
Eeg mooi geworden .paste allemaal perfect.
4 jan. 2023
Beste klant, Dank je voor je positieve feedback. We zijn erg blij dat we je konden inspireren met een op maat gemaakt meubelstuk van jouwmaatkast.nl. Bedankt ook voor de twee foto's. De kast past perfect in de gang! De foto's die ons elke dag bereiken, zijn elke keer weer indrukwekkend. Zij laten ons vooral één ding zien: een grenzeloze verscheidenheid aan gebruiksmogelijkheden voor op maat gemaakte meubels. Ze dienen ook als inspiratie voor onze klanten. Jouw foto maakt nu deel uit van het succesverhaal van jouwmaatkast.nl. Nogmaals dank daarvoor. Wij wensen je jarenlang plezier van je unieke meubelstuk! Beveel ons gerust aan bij vrienden en familie in Winterswijk. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
13 jan. 2023
11 jan. 2023
9 jan. 2023
8 jan. 2023
6 jan. 2023
6 jan. 2023
11 dec. 2022
Positief: kast op maat en eigen indeling, veel opties. Lades en deuren werken en sluiten goed af. Snelle levering. Goede controle op ontwerp. Kan beter: afdruk stickers blijft zichtbaar en snelle vingerafdrukken die we niet kunnen wegpoetsen.
13 dec. 2022
Beste klant, we willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om ons je eerlijke mening via Trusted Shops te schrijven. We zijn erg verbaasd dat je problemen hebt met vingerafdrukken. Een zachte doek en lauw water zijn effectief gebleken voor vervuiling zoals vingerafdrukken. Zoals bij alle gelakte oppervlakken moet je voor de zekerheid geen microvezeldoekje gebruiken. Afhankelijk van de mate van vervuiling kan een mild reinigingsmiddel worden gebruikt. Ook een scheutje afwasmiddel kan helpen de vlekken te verwijderen. Als je problemen blijft houden met verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dank ook voor je vriendelijke woorden over de topkwaliteit van onze op maat gemaakte meubelen. Wij wensen je vele jaren plezier van je unieke meubelstuk! Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
17 dec. 2022
uitstekend kastje, makkelijk in elkaar te zetten, kennelijk goed uitgekiend, alles past erin.
20 dec. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn erg blij dat we u hebben kunnen inspireren met een op maat gemaakt meubelstuk van jouwmaatkast.nl. Vertel vrienden of familie in Zeist gerust hoe eenvoudig de montage is dankzij onze gedetailleerde montagehandleiding. Nogmaals dank voor uw beoordeling en dat wij u mochten begeleiden bij de verwezenlijking van uw idee. We hopen dat u veel plezier blijft beleven aan uw nieuwe boekenkast van jouwmaatkast.nl. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
19 dec. 2022
14 dec. 2022
11 dec. 2022
5 dec. 2022
25 dec. 2022
19 dec. 2022
20 nov. 2022
Je eigen kast helemaal zelf kunnen ontwerpen, maar wel advies kunnen vragen. Alle onderdelen waren goed/van degelijk materiaal, het paste goed in elkaar. Van de levering word je goed op de hoogte gehouden
24 nov. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u konden inspireren met zowel de topkwaliteit als het advies van jouwmaatkast.nl. Voel je vrij om je ervaring te delen met vrienden of familie in Groningen. We hopen dat u blijft genieten van uw nieuwe meubels op maat. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
3 nov. 2022
Mooie degelijke kast, correcte levering, eenvoudig in elkaar te zetten. Enige kleine opmerking: de Nederlandse handleiding is op sommige punten niet volledig (b.v. niets over vaste legplanken)
10 nov. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn erg blij dat we je konden inspireren met de premium kwaliteit van jouwMaatkast.nl. Deel dus gerust je ervaring met vrienden of familie in Badhoevedorp. Ik zal uw specifieke suggestie voor verbetering intern doorsturen naar de juiste afdeling. Ik dank u ook voor uw suggestie en dat wij u mogen begeleiden bij de uitvoering van uw idee. Wij wensen u vele jaren plezier van uw unieke meubelstuk! Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwMaatkast.nl