Certificaat voor jouwmaatkast.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 25 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 42 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

product is heel mooi, perfecte levering, goed ingepakt.
4.67

Alles perfect geregeld. Ontwerpen,fabricage, bezorging. Volgens specificaties en op tijd.

Hervorragend
5.00

Mooie materialen,perfecte maten en ik heb er veel plezier van
5.00

ik ben aangenaam verrast, door de perfecte timing ,van levering , alsook afwerking van mijn maatkast ; en email verkeer; dit is top en kwaliteit, zeer tevreden , ik doe in de toekomst zeker opnieuw een bestelling ; alvast bedankt een zeer tevreden klant uit Belgie grtjs Jacky
5.00

Misschien wat meer steunpunten in de sokkel, afstand tussen de steunpunten is ongeveer 95 cm met een plaatdikte van 18mm ; daarom heb ik ook de optie gekozen om legbanken van 25mm te nemen vanwege eventuele doorbuiging,onderste achterwand eventueel in èèn stuk per compartiment dit zijn een paar puntjes maar anders was alles naar wens mvg
4.67

DE LEVERTIJD IS MET 4WEKEN OVERSCHREDEN,KAST MOEST VOLGENS BESTELBON IN MDF GEMAAKT ZIJN
MAAR IS IN VEZELPLAAT GEMAAKT?WAT VOLGENS MIJ MINDER WAARD IS .
2.67
Redelijk

Top
5.00

een paar oneffeneheden prima opgelost en ook snel afgehandeld.
Prima bedrijf
5.00

Wij zijn zeer tevreden. Materiaal is van goede kwaliteit.

Duitse kwaliteit. Top
5.00

Voldoet precies aan onze verwachting,correcte levering op aangegeven tijd.TOP.
5.00

Netjes een kast geconfigureerd met schuine zijkanten, bestelling geplaatst en bevestiging gekregen, een maand later een mailtje dat ze toch de kast niet in deze afmetingen konden leveren (de tool kan meer dan de werkelijkheid) pas hier mee op, uiteindelijk een lokale timmerman gezocht die de kast perfect maakte en ook nog voor een lagere prijs (heb zelf nu helemaal niets hoeven doen.
1.00
Slecht

Ben uiterst tevreden.
Alleen als je een nedelands tel.nr. belt krijg je Duitse medewerkers aan de telefoon die geen woord Nederlands kunnen.
4.67

Alles prima geregeld. Jammer alleen dat er wat storing zit op de email-connecties, zodat het kan gebeuren dat een mail niet aankomt, vice of versa.
Ben er nog niet helemaal uit waar dat aan kan liggen. Is wel behoorlijk lastig.
4.67

Goede en vlotte levering volgens afspraak.
Kwalitatieve materialen.
5.00

alles keurig verpakt en netjes bezorgd. goede handleiding om de kast in elkaar te zetten zeker een aanrader om nog eens zaken mee te doen
5.00

Wij zijn zeer tevreden. De levering, de verpakking van de onderdelen was perfect, evenals de afwerking van de kast. Wij kunnen jouwmaatkast.nl bij iedereen aanbevelen.
5.00

Levering binnen termijn, duidelijke bezorgafspraak, goed verpakt en helemaal in de gewenste ruimte bezorgd. Mooi materiaal en duidelijke montage handleiding. Zeer tevreden.
5.00

Super materiaal en uitstekende service
was eerlijkheidshalve een beetje sceptisch, dacht aan een "Ikea" kast...
maar kwaliteit is superieur en het opbouwen was nog eenvoudiger dan een Ikea kast :-)
Ondanks dat het duidelijk een duitse firma was werd alles mooi in het Nederlands gecommuniceerd. prima service
5.00

Zowel levering, handleiding en kwaliteit van de kasten waren top. Aan te bevelen aan kennissen en familie.
5.00

Mooie product, goede communicatie en stipte levering.
De levering gebeurde op zaterdag wat voor ons ideaal is.
5.00

Iets voor het afgesproken tijdstip aangeleverd. Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Zeer goed product.
4.33

Zeer goede producten.Kundige,vriendelijke begeleiding van de bestelling.Keurig op tijd geleverd.Wij zijn blij met de degelijke, goed gemaakte schuinewand kast
5.00

uitstekende en correcte levering en service
voor mij 10/10
Dank u

jouwmaatkast.nl klantbeoordeling

jouwmaatkast.nl

jouwmaatkast.nl werd op 08-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Von-Klespe-Straße 3

Amtsgericht Köln HRB 68217
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Frank Budde
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met jouwmaatkast.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen