jouwMaatkast.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

4.63/5.00

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over jouwMaatkast.nl

Alle delen passen prima. Goede kwaliteit en een deurtje dat beschadigd was, is zonder problemen vervangen.
De beschrijving van het in elkaar zetten van de kast was niet compleet. Hierdoor moest ik twee keer een gedeelte weer onnodig uit elkaar halen.
De kast is prima en stevig, het hele proces van zelf online kunnen samenstellen tot in elkaar zetten en gebruiken verliep goed. Goed contact als er vragen zijn.
Exactly what I ordered and wanted for a long time. Good customer service. Construction manual could use some fine tuning, but overall a very good experience. Highly recommended.
Levering was niet compleet. Nalevering is goed geregeld daarna. Ook ontbrekende afdekdopjes werden snel nagestuurd.
Kwaliteit, goed verpakt, goede be
Prachtige kast. Aanvankelijke problemen bij levering soepel opgelost. Op tijd en volledig! Prima.
De levering duurde langer dan was gecommuniceerd via de website, maar we wwrden goed op de hoogte gehoudem van de voortgang. Het dressoir dat we besteld hebben is erg mooi en van oerdegelijke kwaliteit. Zeker niet duur voor deze kwaliteit maatwerk. Het opbouwen was even puzzelen, want ieder onderdeel past echt maar op één plek. De handleiding moet dus wel heel precies gevolgd worden!
Gewoon goed afgeleverd
Perfect en goede service tot aan zolder
Op 18 mei 2 kasten besteld. Nu 25 augustus 2020 zijn we vele telefoongesprekken, mails, na-zendingen van verkeerde delen later en zijn ze nog steeds niet compleet. Ze hebben nog 1 kans om het op te lossen. Bespaar je de moeite en energie en koop niet bij hen. De bekende Duitse degelijkheid is voor dit bedrijf niet van toepassing.
Waren in het begin een beetje sceptisch, maar kan allemaal overboord. goede keurige levering, goede kwaliteit. Echt een stevig tv meubel. Handleiding die erbij zit is wat bekrompen maar ook daar kom je op den duur wel uit.. Wij zijn zeer tevreden
Kwalitatief mooie kast ontvangen. Afspraken voor levering werd netjes gemaakt. Alleen de communicatie op de dag zelf kon iets beter. 1 deur had een kras, maar na het melden hebben we zonder problemen een nieuwe ontvangen
Degelijk produkt. Nette afwerking. Kan even duren maar het komt goed.
Het beslag bleek te ontbreken. Ben in afwachting van de toegezegde nazending.
degelijk kwalitatief product, bij levering zat alles er correct bij (geen tekorten!) , gemakkelijk te volgen plan, kortom een aanrader! wij kopen zeker terug bij "maatkast.nl"
Je stelt de kast zelf samen op de website, dat is erg leuk om te doen. Je krijgt een goed beeld hoe het wordt. De kast krijgt een uitgebreide kwaliteitscontrole. De levering is verzorgd en de kast is goed verpakt, en inclusief aangepaste montage instructie. Klasse. Bezorging door de 'rederij' ,zoals dat heet, liet lang op zich wachten. Dat kan beter. Maar misschien was het een incident.
Alles correct verlopen: van bestelling tot levering. Goede uitleg op papier om kast te maken. Alles geleverd in 1 keer. Heel stevig in vergelijking met kasten die je koopt in doe-het-zelf-zaken, of die je aankoopt via een internet allesverkoper.
Prima producten!
Netjes op tijd geleverd, goed ingepakt en goede service