Certificaat voor jouwmaatkast.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 29 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 58 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zeer goeie persoonlijke service. Echte Duitse degelijkheid.
5.00

Kast gekocht van 5.2 meter breed en van 1 meter hoog naar 2.47 meter hoog.
Ziet er goed uit.
Klein minpuntje is de vertaling van de instructie, enkele Duitse woorden staan erin.
Ander punt, ik moest de kast van het hoge gedeelte naar het lage gedeelte opbouwen. Ik heb dit niet gedaan omdat de speling tijdens het opbouwen vrij klein zou zijn aan de bovenzijde.
4.00

Praktische site en een mooi product. ruim wel wat tijd in voor de montage.
4.33

Bij de levering ontbrak een wand van de kast. Veelvuldig zelf moeten mailen om dit opgelost te krijgen. Vervolgens blijken de voorkanten van de laden niet recht te staan. Foto's gestuurd, nu wordt in de fabriek nagedacht hoe dit kan. Voor de hoge prijs van de kast had ik betere kwaliteit en service verwacht.
1.67
Matig

jouwmaatkast.nl antwoordt: 03-07-2017
Wij vinden het jammer dat u niet 100 % met de levering tevreden bent. Omdat wij natuurlijk willen dat u een perfect meubel heeft, produceren wij het kastdeel zo snel als mogelijk opnieuw en sturen u dit ook zo snel als mogelijk toe. Bij verdere vragen geeft ons serviceteam u graag antwoord.

De pakketten werden keurig naar de 1e verdieping gebracht. De handleiding was erg duidelijk.
De ontbrekende onderdelen werden snel toegezonden.

Precies op tijd geleverd. Montage niet moeilijk. Perfect
5.00

Vanaf stap 1 was alles super voor elkaar. Maten invoeren en daarna is het een kwestie van indelen naar wens met vele mogelijkheden.
Onze slaapkamer leek vroeger ontzettend rommelig door het schuine dak en kasten. En nu hebben we gewoon echt een perfect passende kast
De materialen zijn ook super mooi en echte kwaliteit
De levering ging ook top, alles werd naar de eerste verdieping gebracht.
5.00

Service kan ik niet beoordelen.
5.00

Alles ok , enkel de Nederlandse website uitbreiden zoals de Duitse , ik zal mondelinge reklame maken voor jullie , tevreden klant
4.33

Prachtige kasten Alleen jammer dat er geen ophangsysteem/-beugels bij geleverd zijn terwijl er om gevraagd was
4.00

We zijn super tevreden alles was goed verpakt gemakkelijk in elkaar te steken een heel mooie kast en ook een proficiat voor de personen van de levering
5.00

Mooie kast, goede kwaliteit, afspraken volledig nagekomen. Top.
5.00

Van begin tot het einde alles super

Top
5.00

We hebben een mooie kast ontvangen, er zat alleen een fabrieksbeschadiging op 1 van de deuren. Jouwmaatkast heeft zeer snel gereageerd en een nieuwe deur gestuurd. Super service De kast ziet er nu perfect uit.

Alles prima geregeld
5.00

product is heel mooi, perfecte levering, goed ingepakt.
4.67

Alles perfect geregeld. Ontwerpen,fabricage, bezorging. Volgens specificaties en op tijd.

Hervorragend
5.00

Mooie materialen,perfecte maten en ik heb er veel plezier van
5.00

ik ben aangenaam verrast, door de perfecte timing ,van levering , alsook afwerking van mijn maatkast ; en email verkeer; dit is top en kwaliteit, zeer tevreden , ik doe in de toekomst zeker opnieuw een bestelling ; alvast bedankt een zeer tevreden klant uit Belgie grtjs Jacky
5.00

Misschien wat meer steunpunten in de sokkel, afstand tussen de steunpunten is ongeveer 95 cm met een plaatdikte van 18mm ; daarom heb ik ook de optie gekozen om legbanken van 25mm te nemen vanwege eventuele doorbuiging,onderste achterwand eventueel in èèn stuk per compartiment dit zijn een paar puntjes maar anders was alles naar wens mvg
4.67

DE LEVERTIJD IS MET 4WEKEN OVERSCHREDEN,KAST MOEST VOLGENS BESTELBON IN MDF GEMAAKT ZIJN
MAAR IS IN VEZELPLAAT GEMAAKT?WAT VOLGENS MIJ MINDER WAARD IS .
2.67
Redelijk

Top
5.00

een paar oneffeneheden prima opgelost en ook snel afgehandeld.
Prima bedrijf
5.00

Wij zijn zeer tevreden. Materiaal is van goede kwaliteit.

Duitse kwaliteit. Top
5.00

Voldoet precies aan onze verwachting,correcte levering op aangegeven tijd.TOP.
5.00

Netjes een kast geconfigureerd met schuine zijkanten, bestelling geplaatst en bevestiging gekregen, een maand later een mailtje dat ze toch de kast niet in deze afmetingen konden leveren (de tool kan meer dan de werkelijkheid) pas hier mee op, uiteindelijk een lokale timmerman gezocht die de kast perfect maakte en ook nog voor een lagere prijs (heb zelf nu helemaal niets hoeven doen.
1.00
Slecht

jouwmaatkast.nl klantbeoordeling

jouwmaatkast.nl

jouwmaatkast.nl werd op 08-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Von-Klespe-Straße 3

Amtsgericht Köln HRB 68217
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Frank Budde
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met jouwmaatkast.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen