jouwMaatkast.nl- Logo - Beoordelingen

jouwMaatkast.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 8 apr. 2014
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
jouwMaatkast.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij jouwMaatkast.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8 apr. 2014
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

106 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 feb. 2022
Perfect gegaan! Wij zijn uiterst tevreden met het geleverde product. Het tekenen was leuk om zelf te doen, het bestellen verliep goed en bij onduidelijkheden hebben we gebeld en werden goed geholpen. De levering hebben we uitgesteld i.v.m. vakantie en ook dat was geen probleem. De kast werd in 17 pakketten geleverd door twee correcte heren met mondkapje. het in elkaar zetten was een leuke puzzel met duidelijke uitleg. enkele kleine puntjes ter verbetering hebben wij doorgegeven en dat werd zeer gewaardeerd. Uiteindelijk staat er nu een kast naar tevredenheid!☺

2 sep. 2022
Ik heb een kast op maat besteld, eentje die speciaal gemaakt is voor mij op de afmetingen en kleuren die ik wil. Ik krijg een kast die bestaat uit 2 delen en die je aan elkaar moet schroeven, mijn maatkast heeft dus een een naad op 2/3e van de kast lopen, wat absoluut niet fraai is. Hun antwoord, ja we maken geen planken die lang genoeg zijn. Bied het dan niet aan! Tevens bestel ik een antraciet kast en krijg ik een blauwe kast, hun antwoord, deze kleur wordt zo bij ons gemengd als antraciet. Heel mijn huis is antraciet en deze kleur komt niet in de buurt. De leus wij zijn pas tevreden als u dat bent moeten ze veranderen in, wij zijn tevreden als uw centen binnen zijn.

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

Aflevering en plaatsing verliep vlot. Nadeel : Duits bedrijf wat kast aanlevert. Communicatie in Nederlands is mogelijk maar niet altijd. Mensen die afleveren spreken alleen duits. Verder echt perfect. Kast is mooi en goed geplaatst. Instructies over geplaatste kast waren wel duidelijk.
14 sep. 2022
Degelijke kast voor een goede prijs. Bestelling en communicatie verliepen duidelijk en vlot. Levering op de verdieping waar de kast moest komen te staan.Duidelijke beschrijving om de kast in elkaar te zetten meegeleverd. Super blij mee!
15 sep. 2022
Beste klant, wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een 5-sterren review te schrijven voor jouwMaatkast.nl. Vertel uw vrienden of familie ook hoe leuk het is om zelf een kast op maat te maken - tot op de millimeter nauwkeurig en volgens uw persoonlijke ontwerpwensen. Vermeld ook gerust hoe gemakkelijk het te monteren is dankzij onze gedetailleerde montagehandleiding. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden over de topkwaliteit van onze op maat gemaakte meubelen en onze klantenservice. Wij wensen u nog vele jaren plezier met uw unieke meubelstuk! Vriendelijke groeten van onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwMaatkast.nl
17 jul. 2022
8 jun. 2022
Prima materiaal en binnen de afgesproken tijd
21 jun. 2022
Besteld op 3 mei, 120€ voor expresslevering, op 27 mei aan de transporteur vrijgegeven. Deze kan pas op 10 juni leveren! Na veel over en weer mailen, blijft het 10 juni en krijgen we de kosten voor expres levering terug. Bij de levering blijkt een hangsysteem verkeerd te zijn. Op woensdag gemaild, vrijdag gebeld; geen verdere info. Dinsdagmorgen het onderdeel elders besteld, geen vergoeding!
18 feb. 2022
19 nov. 2021
Zeer duidelijke ontwerp- en bestelsite; korte levertijd en die ook nagekomen; transport zorgvuldig en goed verpakt waardoor volledig gaaf afgeleverd. Het product is van goede kwaliteit en maatvoering klopt perfect. Gemakkelijk in elkaar te zetten. Klein verbeterpunt: het instructieblad klopte niet precies waardoor ik halverwege even iets moest "terugbouwen" om te herstellen. Dit kostte echter niet veel extra tijd en relatief eenvoudig te bedenken. Ik ben erg blij met de kast
2 mei 2022
Topkwaliteit kast! Wij hadden wat twijfels om dit via internet te bestellen, maar als je goed meet is dat nergens voor nodig. Bestelling duurde wat lang voordat die er was, maar ook niet te lang. Zeker niet vergeleken met andere producten. Kwaliteit is top, wij zijn voor de middelste variant gegaan en het is vergelijkbaar met zware keukenkasten. Echt top: Goede kwaliteit, mooie kleuren (veel opties), heel netjes verpakt en genummerd qua montage! Echt aan te raden!
31 jan. 2022
Leuk contact met de ontwerp afdeling over de kast. Onze plinthoogte was hoger dan standaard mogelijk is. Na een paar keer heen en weer bellen kon de kast toch gemaakt worden zoals wij dat wilden. Het is wel handig als je aardig goed de Duitse taal beheerst, want anders verloopt de communicatie zeker moeizamer. De kast kwam prima verpakt met een goede beschrijving aan. Alles klopte tot op het laatste schroefje. En zeker niet onbelangrijk...alles was keurig op tijd.
14 feb. 2022
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling en vriendelijke groeten uit Frechen Michael
13 nov. 2021
Op alle fronten prima! De kast ontwerpen ging prima. Het betaalproces was ook duidelijk. Vervolgens na 5 weken een bericht dat de kast klaar was en geleverd zou worden. Netjes van tevoren gebeld en zonder beschadiging geleverd. Kast in elkaar zetten vergde wat puzzelwerk. Omdat de vertaling van materiaal niet altijd overeenkomt. Maar met wat logisch verstand en goed kijken naar de afbeeldingen, is het best te doen.
28 nov. 2021
Betrouwbare en snelle service met vriendelijk advies. Een beetje veel verpakking, maar niets is gebroken.
16 nov. 2021
Het resultaat was precies zoals we hoopten. Deuren en lades werken prima. Bouwinstructie kan iets helderder. Overzicht materialen (schroeven etc.) was niet compleet. Zo stonden er maar één soort deurscharnieren op, terwijl er twee verschillende soorten waren. Daardoor maakten we een fout bij het monteren (was wel weer goed te herstellen).
10 jan. 2022
De kast was niet goed. De maten klopten niet waardoor de kast niet in elkaar gezet kon worden. We hebben samen maar een oplossing gezocht en gevonden. de kast staat nu naar tevredenheid. de lange tijd die het gekost heeft om het goed te krijgen was niet fijn. Is ws beïnvloed door de vakantieperiode waarin dit speelde.
16 dec. 2021
De internetmodule voor het maken van de kast werkt goed. Daarna ook snelle service via e-mail en al binnen drie weken had ik de kast in huis. Prima levering en duidelijke instructies, en ook prima kwaliteit. Ben heel tevreden met het eindresultaat.
13 feb. 2022
Robuuste kast, perfect volgens ontwerp! Extreem goed (overdreven?) ingepakt (zo heb je zeker en vast geen transportschade). Ook overzichtelijke instructies. Zeker en vast waar voor je geld.
22 dec. 2021
Mooi geleverd binnen de leveringstermijn. Het monteren was niet zo gemakkelijk maar dat zal wel aan ons liggen want mijn kinderen hadden het direct ineen gestoken. Mooie kast !
16 feb. 2022
Het samenstellen via de tools op de website ging heel vlot. Het product voldoet en is zoals beschreven. Levering was perfect. Goede instructies om de kast in mekaar te zetten.
10 dec. 2021
De planning was erg leuk en als resultaat kregen we een snel geleverde en geweldig passende garderobe. Niet goedkoop, maar zeker het geld waard, de kwaliteit is indrukwekkend.
15 dec. 2021
Bestelling en levering vlot verlopen. Mooi en goed maatwerk. Gemakkelijk daarna in elkaar gezet. Goede beschrijving was erbij gevoegd. Deze zaak is aan te bevelen.
21 jan. 2022
Een super kast, precies hoe ik het wilde hebben. De service is goed, vriendelijke mensen. Ze zijn flexibel en je kunt goed overleggen. Conclusie: echt een aanrader