jouwMaatkast.nl- Logo - Beoordelingen

jouwMaatkast.nlReviews

jouwMaatkast.nl- Logo - Beoordelingen

Details over jouwMaatkast.nl

jouwMaatkast.nl - Beschrijving

Wij creëren de perfecte levensstijl voor wonen en werken met meubels op maat - geproduceerd en geleverd met precisie voor elk individueel stuk. Voor ons zijn meubels niet zomaar meubels - maar individuele oplossingen voor elke woonsituatie. Bij jouwMaatkast.nl is geen enkel meubelstuk zoals andere. Wij produceren individuele stukken volgens de specificaties van onze klanten en besteden aandacht aan elk klein detail. De klant staat altijd centraal: onze service begint met hulp bij de planning en eindigt pas als de klant helemaal tevreden is. Wij zijn pas enthousiast als jij dat ook bent! Daarom bieden wij u veel service, uitstekende kwaliteit en meubels tegen onklopbare prijzen. Wij bieden u de service en de producten die wij zelf als klant zouden verwachten!
deinSchrank.de GmbH
Von-Klespe-Straße 3
50226 Frechen
Duitsland
Amtsgericht Köln HRB 68217
Frank Budde

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

124 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wandkast voor in de schuine kant ontworpen en geplaatst. De configurator werkt perfect en geeft een uitstekend beeld van het uiteindelijke resultaat. De kast werd keurig thuis op de 1e verdieping afgeleverd en de 29 pakken waren uitstekend verpakt. Helaas was de handleiding vergeten in de verpakking bij te voegen maar na een mailtje binnen een dag deze digitaal in de bus. Communicatie is zeer snel en correct en het bedrijf denkt mee met je geleverde ontwerp of alles gemaakt kan worden zoals bedacht. De kwaliteit, passing en gebruikte materialen zijn van uitstekende kwaliteit en ondanks dat we een kast hadden van ruim 4 meter lengte zat deze binnen korte tijd geheel keurig in elkaar. Vele delen zijn voor gemonteerd zoals de laden. Houd er met ontwerpen wel rekening mee dat als je een kast van muur tot muur ontwerp je minimaal 25mm ruimte over houd om het geheel in elkaar te kunnen zetten! Al met al een kast van hoge kwaliteit die ik zeer kan aanbevelen.

Bestelling die 5-9 weken zou duren werd uiteindelijk bijna 4 maanden. Als klant kijk je naar een black box, er wordt niet proactief gecommuniceerd. Meerdere keren gebeld over levering. Ik krijg dan vriendelijke welwillende mensen aan de lijn die het ook niet weten. Verschillende dozen waren vochtig ( geen schade aan hout), dus dat geeft te denken over de kwaliteit van de logistiek. De montage handleiding kan duidelijker en bij ons ontbrak een belangrijk deel over de klepdeuren, waarbij ook nog eens twee stickers verkeerd zaten waardoor verkeerde montage en gedoe voor mij als gemiddelde doe het zelver. Daardoor zelf schade veroorzaakt aan de kast. Kast is wel mooi, maar wij zullen niet snel weer kiezen voor jouwmaatkast.

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

Topkwaliteit kast! Wij hadden wat twijfels om dit via internet te bestellen, maar als je goed meet is dat nergens voor nodig. Bestelling duurde wat lang voordat die er was, maar ook niet te lang. Zeker niet vergeleken met andere producten. Kwaliteit is top, wij zijn voor de middelste variant gegaan en het is vergelijkbaar met zware keukenkasten. Echt top: Goede kwaliteit, mooie kleuren (veel opties), heel netjes verpakt en genummerd qua montage! Echt aan te raden!
Mooie en keurig afgewerkte onderdelen, goed aan de maat en duidelijke handleiding, kortom top.
Verkeerd geleverd materiaal De fabrikant heeft een vergissing gemaakt door het verwisselen van de platen en wil deze niet zelf herstellen. Reactie vanuit Duitsland: De kasten kunnen tot 40 keer in elkaar gezet en uit elkaar gehaald worden zonder schade. Aangezien u een meubel hebt gekocht voor zelfmontage, mogen wij als fabrikant verwachten dat u deze kast nog eens demonteert. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Kast opbouwen en terug bellen!
Perfect gegaan! Wij zijn uiterst tevreden met het geleverde product. Het tekenen was leuk om zelf te doen, het bestellen verliep goed en bij onduidelijkheden hebben we gebeld en werden goed geholpen. De levering hebben we uitgesteld i.v.m. vakantie en ook dat was geen probleem. De kast werd in 17 pakketten geleverd door twee correcte heren met mondkapje. het in elkaar zetten was een leuke puzzel met duidelijke uitleg. enkele kleine puntjes ter verbetering hebben wij doorgegeven en dat werd zeer gewaardeerd. Uiteindelijk staat er nu een kast naar tevredenheid!☺
Het samenstellen via de tools op de website ging heel vlot. Het product voldoet en is zoals beschreven. Levering was perfect. Goede instructies om de kast in mekaar te zetten.
Zeer goed verpakt en mooie, stevige kwaliteit. Zeer prettig op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot levering. Leveringstermijn zeer redelijk!
prima kast, goede communicatie over bestelling en levering.
Makkelijke website en geweldig nette kast. Erg blij mee.
Het advies was zeer beleefd en vriendelijk
Helemaal perfect
van Jan B.
Leuk contact met de ontwerp afdeling over de kast. Onze plinthoogte was hoger dan standaard mogelijk is. Na een paar keer heen en weer bellen kon de kast toch gemaakt worden zoals wij dat wilden. Het is wel handig als je aardig goed de Duitse taal beheerst, want anders verloopt de communicatie zeker moeizamer. De kast kwam prima verpakt met een goede beschrijving aan. Alles klopte tot op het laatste schroefje. En zeker niet onbelangrijk...alles was keurig op tijd.
Antwoord van jouwMaatkast.nl
Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling en vriendelijke groeten uit Frechen Michael
Robuuste kast, perfect volgens ontwerp! Extreem goed (overdreven?) ingepakt (zo heb je zeker en vast geen transportschade). Ook overzichtelijke instructies. Zeker en vast waar voor je geld.
Antwoord van jouwMaatkast.nl
Een super kast, precies hoe ik het wilde hebben. De service is goed, vriendelijke mensen. Ze zijn flexibel en je kunt goed overleggen. Conclusie: echt een aanrader
Antwoord van jouwMaatkast.nl
Met onze nieuwe meubels wordt de ruimte eindelijk 100% benut en wordt er geen ruimte verspild