jouwMaatkast.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

4.62/5.00

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over jouwMaatkast.nl

Netjes op tijd geleverd, goed ingepakt en goede service
1 week geleden
Hele goede begeleiding, maar enig technisch inzicht is wel noodzakelijk. Jouwmaatkast denkt goed mee in het proces en komt met alternatieven, maar kijk goed of alternatief optimaal te gebruiken is aangezien Jouwmaatkast niet de situatie 100% kent.
Prima site, prima klantenservice voor extra vragen, netjes op tijd geleverd en bezorgd. Handleidingzeer duidelijk om het zelf in elkaar te zetten.
Bezorging precies op de afgesproken tijd. Een paar kleinen gebreken waren binnen een week opgelost. Snelle reactie op de mail. Kortom zeer tevreden.
Geweldig mooie kast! Snel geleverd en alles naar wens!
Heerlijk om zelf het ontwerp van een kast te kunnen maken die perfect past. ik heb een TV meubel en ladenblokken voor een bureau laten maken. De laden lopen supergoed, het is erg degelijk materiaal. Het materiaal zelf is ook prima. Voor het bureau had ik al een houten topblad, ik zag geen mogelijkheid een bureau inclusief topblad te ontwerpen, maar dat was in mijn geval dus niet nodig.
Heel mooie kast, perfect uitgevoerd, en zeer goed van maatvoering.
Bevestiging van plint vinden we niet optimaal, verder tevreden
Uitstekende kast en opmaat zoals verwacht.
Gemakkelijke en gebruiskvriendelijke website. Perfecte levering tot aan de deur. Alles mooi verpakt en veilig zodat er geen beschadigingen waren. Zeker een aanrader! Om te muggenziften: Instructies voor montage helaas alleen in Duits en ondeuidelijk waar tussenschot moest staan. 9.5/10.
goede service, op al mijn vragen per mail een keurig antwoord. producten goed verpakt en daardoor onbeschadigd gearriveerd. gebruiksaanwijizng in het duits, maar met goed lezen makkelijk te doen. goede kwaliteit materiaal, hout en afwerking. ik ben zeer tevreden
Heel handig, alles perfect op maat
Ondanks Corona werd er alles aan gedaan om de levering vlot te laten verlopen. Ik werd spontaan gecontacteerd voor bijkomende update Kasten gemakkelijk ineen te zetten
In de voorgeboorde gaatjes ontbraken elementen. Hierdoor konden de schroeven niet vastgedraaid worden. De elementen zijn uiteindelijk nagestuurd. Ook is de kast minder stevig dan gedacht. Materiaal is wel mooi
De kast is goed en stevig. Maar de spleten zijn verschillend breed en dat geeft een ietwat rommelig gezicht. We hebben de kast laten monteren. De oorzaak van de verschillende spleetbreedte zit m.i. in maatnauwkeurigheid van de onderdelen die niet voldoende groot is.
Goed advies gekregen en snelle levering. Het is een mooie en stevige kast. Wij zijn zeer tevreden.
Prima kwaliteit heel tevreden bedankt nogmaals voor de mooie kastlade
Over het algemeen best wel heel teverden. Alles was goed verpakt en er waren geen ontbrekende delen. Handleiding meegeleverd. Klein afwerkingsfoutje aan de bovenkant van een paneel bij één van de 2 kasten. Kwaliteit is goed, maar verbindingen zijn soms wat fragiel (kleine vijzen in vezelplaat). Toch zeker een aanrader.
Makkelijk te bestellen, levertijd is netjes. Het is een hele mooie kast geworden, ik ben er erg blij mee
Prima kast, goede kwaliteit, uitstekend verpakt maar hopeloos slechte handleiding