jouwMaatkast.nl- Logo - Beoordelingen

jouwMaatkast.nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden391 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr. 2014
jouwMaatkast.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Het heeft even geduurd maar het resultaat mag er zijn. Vaklui die zeer precies alles hebben opgehangen.

13 mrt. 2023
Leuk kastje, maar erg lange wachttijd. Bij aflevering bleek er een plank te ontbreken. Die moet nog steeds worden nageleverd
LG

Alphen aan den Rijn
13 mrt. 2023

Leuk kastje, maar incompleet

17 mrt. 2023
Beste klant, we willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om met ons te praten aan de telefoon. Uw mening is erg belangrijk voor ons! Het spijt ons zeer dat er een meubelstuk ontbrak. Het is inmiddels geproduceerd en klaar voor verzending. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om u de exacte leverdatum te laten weten of met u af te stemmen als dit nog niet is gebeurd. Het spreekt voor zich dat wij graag willen dat u tevreden bent met uw op maat gemaakte product. Neemt u gerust contact met ons op als wij nog iets voor u kunnen doen. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
13 mei 2023

Duitse kwaliteit altijd goed

15 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn erg blij dat we u konden inspireren met een op maat gemaakt meubelstuk van deinSchrank.de. Bedankt ook voor de foto. Uw nieuwe hangplank past zeer harmonieus in de kamer. Vertel uw vrienden of familie in Oude-Tonge over onze premium kwaliteit "Made in Germany". Wij hopen dat u veel plezier blijft beleven aan uw nieuwe maatmeubelen van jouwMaatkast.nl en luisteren graag naar u. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwMaatkast.nl
22 mrt. 2023

Perfecte afmetingen!

De afmetingen van de kast kloppen perfect. Lijkt degelijke kwaliteit. De maatkasten zijn wel zeer duur. Levering van 2 kleine kastjes hebben 2 maanden geduurd.
24 mrt. 2023
Beste klant,  bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor deinSchrank.de te schrijven. Wij hechten veel waarde aan uw mening. Uw feedback is daarom belangrijk voor ons en helpt ons om onze diensten voor u en andere klanten voortdurend te verbeteren. Wij willen ons graag verantwoorden over de hoge kosten die u noemt. Wij bieden geen massaproducten aan, maar meubels op maat, dat wil zeggen dat wij uw persoonlijke unieke meubelstuk in Duitsland vervaardigen - tot op de millimeter nauwkeurig en volgens uw speciale ontwerpwensen. Onze kwaliteitsbelofte is gebaseerd op de inzet van vakmensen met jarenlange ervaring in onze fabrieken en op de hoogste kwaliteitsnormen in onze productie. Daarom kunnen wij ook 5 jaar garantie op elk meubelstuk garanderen. Nogmaals bedankt voor de beoordeling met 4 sterren en dat wij u mochten begeleiden bij de verwezenlijking van uw idee. Onze inrichtingsdeskundigen werkten graag met u samen om uw persoonlijke meubelstuk te ontwerpen waar u jarenlang plezier van zult hebben. Beveel ons gerust aan bij vrienden en familie in Gullegem. Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
30 mrt. 2023
Aanschaf 2 kasten op maat. De opbouwinstructie is uitstekend, wordt stap voor stap zeer goed beschreven. Alles past goed en was goed in elkaar te zetten.
12 apr. 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat wij u mogen begeleiden bij de uitvoering van uw idee. Beveel ons gerust aan bij vrienden en familie in Bussum en vertel hen hoe eenvoudig de montage is dankzij onze gedetailleerde montagehandleiding. Als u de tijd vindt, laat ons dan weten waarvoor u de ontbrekende vijfde ster toekent. We zijn altijd dankbaar om te leren hoe we nog beter kunnen worden. Wij wensen u vele jaren plezier met uw unieke meubelstuk!  Vriendelijke groeten vanuit onze productie in Rheinbach Marc Pfeil van jouwmaatkast.nl
2 mei 2023
28 apr. 2023