jouwMaatkast.nlBeoordelingen

Frank Budde

Beoordelingen voor jouwMaatkast.nl

4.61/5.00

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over jouwMaatkast.nl

Serieus bedrijf, die goede kwaliteit levert en navraagt als iets onduidelijk is bij bestelling. Overzicht van leveringsstatus kan beter. Ik heb daar zelf over moeten mailen. Begrijpelijk dat het rond de lockdown langer duurt, maar blijf in contact. De levering van de kasten kwam onverwacht en onaangekondigd. De handleiding is zeer sumier. De uiteindelijke kwaliteit van kasten is hoog.
beschrijving van de onderdelen kan duidelijker (misschien nummering 1,2,3,etc. ook de soft close montagebeschrijving is voor een leek onduidelijk. Jammer dat deze maar aan een zijde een soft close heeft
Uitstekende service. Na montage bleek een deur van de kast beschadigd. Deze werd zonder probleem heel snel vervangen.
mooi uitgevoerd zoals gevraagd, gemakkelijk online zelf op te maken, goed stevig materiaal, zelf de achterkant van de kasten (wij hadden 2 kolomkasten voor de badkamer) het wordt op maat gemaakt dus het duur wel enige weken dat het geleverd wordt: dit gebeurd wel door professionelen recht uit duitsland blijkbaar. Zelf thuis met 2 ineen te steken. Nogal prijzig. Betrouwbaar en correct firma.
Prima bouwpakket
de eerste levering liet nogal behoorlijk lang op zich wachten. ik had het idee dat dat een miscommunicatie betrof tussen jouwmaatkast en transporteur.verder goede producten en uiteindelijk netjes afgehandeld door medewerker Sophie Kuchelmeister.
Goede kwaliteit, levering niet volledig maar snel opgelost
goed materiaal. alleen de levering liet naar mijn idee te lang op zich wachten. verder is alles toch goed gekomen
De kast doet het nog steeds goed. Af en toe blijft de deur een beetje achter een andere deur hangen, maar dat lijkt me een normale situatie bij schuifdeuren.
Levering werd niet vooraf aangekondigd. Er was sprake van 2 beschadigingen maar deze werden prima opgelost. Kast is geworden wat wij er van verwacht hadden. Service was uitstekend. Steeds reactie op mail en zeer vriendelijk.
Very friendly staff, high quality product, excellent packaging for shipment.
Zeer goede kwaliteit! Snelle levering en zeer correct. Communicatie verloopt zeer vlot.
Eenvoudig bouwpakket komt thuis, prima
Er miste een plankje in de originele levering. Een belletje was genoeg om 'm na te leveren. Prima service dus.
Prima kast, stevig materiaal. Gemakkelijk in elkaar te steken dankzij handleiding. Ik zou de firma aan iedereen aanraden.
1 enorme loze ruimte tus. achterkant laden & achterschot ladenkast 2 handleidinginstructietekeningen vaak onleesbaar: 9x9 mm (niet cm) en veel jargon, onduidelijk en onvolledig 3 ontbrekende onderdelen 4 mailverzoeken over problemen worden niet goed begrepen
Kast op maat besteld, gemakkelijk op de website alles ingegeven zoals we wenste. Onderdelen keurig verpakt en genummerd. Montagehandleiding wijst zichzelf. Al met al prima kast en zeker voor een volgende keer gaan we hier weer bestellen
Prachtige kast waarvan ik hoop dat hij lang in deze staat mee gaat.
Top !
Top !