tuinplanten.nl- Logo - Beoordelingen

tuinplanten.nl

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden170 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
tuinplanten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Duidelijke info. Levertijd vond ik wat aan de lange kant maar hierover werd heel duidelijk gecommuniceerd. Moment van aflevering werd goed aangekondigd en ze waren heel stipt.

20 jul 2023
Helaas zijn de planten erg zwak! We hebben ze direkt gepant , maar ze redden het toch niet! Waarschijnlijk te lang onderweg geweest.

Beoordelingen voor tuinplanten.nl

7 apr 2023
Matige kwaliteit van geleverde haagbeukplanten 175-200cm. Zeker niet de voorgestelde "extra kwaliteit".
4 mei 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de geleverde haagbeuk niet naar wens is. Wij vinden het jammer dat u ons geen mail hierover heeft gestuurd. Dan hadden we samen tot een oplossing kunnen komen en u advies kunnen geven. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
2 aug 2023
Aantal malen tuinplanten besteld. Slecht uitziende planten. Bruin en verlepte jonge planten.
3 aug 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de planten niet goed zijn. Graag hadden we een e-mail met foto's gezien, zodat we de planten kunnen beoordelen. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl
9 sep 2023
De planten waren in niet zo'n beste staat toen ze aankwamen.
12 sep 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de planten niet naar wens zijn. Wij hebben helaas geen communicatie van u ontvangen dat de planten bij aankomst niet naar wens waren. Graag ontvangen we een aantal foto's van de planten, zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Tuinplanten.nl