potonline.nl- Logo - Beoordelingen

potonline.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden708 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jun 2021
potonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle en correcte levering. De pot bevatte bij ontvangst echter wel wat barsten hier en daar maar blijft tot nu toe heel na de planten erin te hebben gezet. Dit is echter niet de schuld van potonline want alles zat keurig verpakt van hun kant. Is ws al gebeurt tijdens transport naar hun magazijn van hun eigen leverancier. Vind echter wel dat ze eerst hun producten moeten nakijken en controleren voor ze ze opsturen, wat nu naar mijn idee niet is gebeurt omdat de binnendoos ook nog helemaal dicht zat.

Dit bedrijf verzendt bestellingen standaard via het postbedrijf PACKS. De eerste zending is PACKS kwijt geraakt (zogezegd verkeerd gesorteerd) en daar is de zending nooit meer gevonden. PACKS is onbereikbaar voor commentaar of schuift dit af op de verstuurder (lekker makkelijk). De tweede zending zou verstuurd worden met PostNL, maar kwam ook via PACKS binnen, wat wel te wijten is aan het handelen van Potonline.nl. Deze zending kwam beschadigd binnen, dus nu is het wachten op de derde zending via PostNL of de zending daadwerkelijk compleet en heel binnenkomt. De klantenservice van Potonline.nl is trouwens wel snel en behulpzaam, maar hun keuze in postbedrijf drukt een vreselijke smet op het bedrijf. Ik zal niet snel meer iets bestellen bij Potonline.nl wanneer zij van deze onbetrouwbare koerier gebruik blijven maken. Voor eenzelfde prijs kan je het ook bij de concurrent halen die wel gebruik maakt van gerenommeerde koeriersdiensten.

Beoordelingen voor potonline.nl

BW
Bert W.
Giessenburg (NL)
14 apr 2024
13 apr 2024

Met bedrijf is niks mis, maar hun verzendingspartner (PACKS) is onbetrouwbaar!

Betere uitleg over de potten en maten. De door potonline.nl aanbevolen inzetpot paste niet in de plantenpot (nadat ik pot online.nl speciaal had gevraagd welke inzetpot te nemen bij een bepaalde plantenpot). Meer dan een maand geleden heb ik alles teruggestuurd en nog steeds niet mijn geld terug ontvangen. Erg slecht allemaal. Ik raad deze winkel ten zeerste af.

Dure potten vies geleverd.

Ik had 4 potten van Capi besteld voor ruim €500 en deze werden zonder verpakking heel.vies geleverd. Dat had ik.niet verwacht. Potinline gebeld en hun excuses was dat zij ze ook zo geleverd krijgen van Capi. Daar kun je als klant niets mee. Wel een reinigingsspray gekregen als tegemoetkoming.
Vorige week 2 potten besteld. Heb zelf een mail moeten sturen met de vraag wanneer de levering zou gebeuren. Zou vandaag of morgen op de planning staan, maar heb sindsdien geen enkel bericht meer gekregen. Niet van Potonline noch van de transporteur waarmee ze werken.
Helaas het bestelde artikel niet leverbaar , maar geen levertijd vermeld. keurig bericht hierop ontvangen en de betaling snel terug gestort