carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

20 okt 2023
Snelle service
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We streven naar een snelle en efficiënte service voor onze klanten, dus we zijn blij dat je het leuk vindt. Bij Carhartt draait alles om het leveren van werkkleding en laarzen van hoge kwaliteit die een leven lang meegaan, dus we waarderen je steun! Groet, Carhartt Europa
10 aug 2023

Daar delive

Fast delivery
11 aug 2023
Hallo, heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij om te horen dat onze levering snel was. We waarderen je feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
26 dec 2023

Carhartt is gewoon goed

Lekker zacht
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je onze kleding zacht vindt. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het maken van kwalitatieve en duurzame werkkleding met comfort, duurzaamheid en stijl in ons achterhoofd. We streven ernaar om onze klanten bij elke aankoop de best mogelijke ervaring te geven. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Groet, Carhartt Europa
3 aug 2023
Altijd goed
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de geweldige recensie! We streven ernaar dat elke klant een positieve ervaring heeft als hij bij ons winkelt. We stellen je feedback erg op prijs en kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te blijven! Groet, Carhartt Europa
3 dec 2023
Kwaliteit!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling van onze Carhartt kleding! We waarderen het enorm als onze klanten de tijd nemen om ons feedback te geven over hun ervaringen. Hier bij Carhartt begrijpen we dat kwaliteit van het grootste belang is en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze producten aan de hoogste normen voldoen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen! Groet, Carhartt Europa
22 mei 2023
duidelijk
23 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te plaatsen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u onze diensten duidelijk vond. Bij Carhartt is het ons doel producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren en we streven ernaar de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. We waarderen je mening en nemen die serieus, en we zullen hard blijven werken om tevredenheid op alle gebieden te garanderen. Nogmaals bedankt voor je feedback! Groet, Carhartt Europa
Prima
11 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Carhartt te delen. We zijn blij te horen dat u onze producten en diensten van hoge kwaliteit vond - we streven naar uitmuntendheid op alle gebieden van ons bedrijf. Wij verontschuldigen ons oprecht als u op enig moment het gevoel had dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij Carhartt zetten we ons in voor een uitstekende klantervaring en we zullen uw feedback gebruiken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Groet, Carhartt Europa
Top
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze Carhartt kleding te beoordelen! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat je ze over het algemeen goed vond. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame kwaliteitskleding te maken die alles aankunnen wat het leven ze voorschotelt. Nogmaals bedankt voor je review. Groet, Carhartt Europa
👍
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je review - we waarderen de liefde! We zijn zo blij om te horen dat onze Carhartt kleding je helpt om comfortabel en stijlvol te blijven terwijl je werkt. Dat is precies waarom we onze producten maken - om kwaliteit en prestaties te bieden die lang meegaan. We geloven in het maken van producten die gemaakt zijn om lang mee te gaan en we zijn er trots op dat we marktleider zijn op het gebied van duurzame werkkleding. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
6 sep 2023
l
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We waarderen je feedback. We zijn blij dat je onze producten mooi en comfortabel vond. Bij Carhartt streven we ernaar dat onze klanten kwaliteit en comfort vinden in al onze producten. Als er ooit een probleem was met je aankoop, neem dan gerust contact met ons op zodat we je kunnen helpen de beste oplossing te vinden. Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de lieve woorden! We vinden het fijn om te horen hoeveel je van onze Carhartt werkkleding houdt. Het is geweldig om te weten dat je onder de indruk was van onze levering en service. We streven ernaar de beste uitrusting te leveren voor mensen die hard werken en kwaliteit en betrouwbaarheid eisen. Op nog vele werkdagen in Carhartt! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We zijn zo blij dat je van onze producten hebt genoten en dat ze goed voor je hebben gewerkt. We verontschuldigen ons als het bezorgproces iets langer heeft geduurd dan verwacht - maar we doen ons best om je bestelling snel en efficiënt te verzenden zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Bij Carhartt streven we er voortdurend naar om duurzame werkkleding te maken die duurzaam en stijlvol is, maar ook comfortabel - en we hopen dat je deel blijft uitmaken van onze gemeenschap! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je vijfsterrenrecensie! Bij Carhartt streven we ernaar om de best mogelijke duurzame werkkleding en klantenservice te bieden - het geeft zoveel voldoening om te horen dat we dat doel in jouw ervaring hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden - we stellen het echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je genoten hebt van onze selectie Carhartt producten en dat de levering soepel is verlopen. We begrijpen dat er altijd verbeterpunten zijn en waarderen je feedback. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het creëren van duurzame werkkleding van hoge kwaliteit die voldoet aan de behoeften van onze klanten en het milieu. We zijn er trots op dat we onze klanten de best mogelijke service bieden en we verontschuldigen ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat je genoten hebt van het product en de service die Carhartt biedt. We streven ernaar om duurzame werkkleding te maken die comfort en duurzaamheid biedt. We geloven in het maken van producten met een lange levensduur, dus we zijn blij dat je het meeste uit onze kleding hebt kunnen halen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groet, Carhartt Europa
6 jan 2024
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om zo'n geweldige beoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met zowel onze producten als onze service. Bij Carhartt geloven we in het creëren van duurzame werkkleding voor iedereen. We willen ervoor zorgen dat onze producten een positieve impact hebben op zowel de planeet als mensen - en het klinkt alsof die missie voor jou is vervuld! Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie. Groet, Carhartt Europa
6 jan 2024
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je onze producten, levering en service allemaal top vond. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten te voorzien van kwaliteitskleding die zowel modieus als duurzaam is. We hopen dat je in de toekomst bij ons zult blijven winkelen! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Carhartt producten en diensten te beoordelen. We waarderen je feedback enorm. We zijn zo blij om te zien dat je ons over het algemeen een 4/5 beoordeling hebt gegeven en in alle product-, leverings- en servicecategorieën. Bij Carhartt streven we ernaar dat elke klant eersteklas producten en een uitstekende klantenservice ontvangt. We zijn blij dat dit het geval was in jouw ervaring! Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te schrijven - we waarderen je mening en feedback. Hartelijke groeten, Carhartt Europa
31 dec 2023
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor de geweldige recensie! Wij bij Carhartt doen er alles aan om onze klanten duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te bieden die lang meegaat. We waarderen je positieve feedback en streven ernaar dat iedereen tevreden is met zijn aankoop. Nogmaals bedankt voor je steun! Groet, Carhartt Europa
31 dec 2023
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je een 5/5 ervaring hebt gehad wat betreft onze levering, producten en service. Bij Carhartt streven we er altijd naar om de beste kwaliteit werkkleding en service te bieden aan onze klanten om hun tevredenheid te garanderen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we zien je graag snel weer terug! Groet, Carhartt Europa