carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

26 dec 2023
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor het achterlaten van je beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij dat je ons een 4/5 hebt gegeven. We streven ernaar om kwalitatieve werkkleding te leveren die duurzaam en betrouwbaar is, en we zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze producten en service. Nogmaals bedankt voor je beoordeling, we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat je toekomstige ervaringen nog beter zijn! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We zijn blij dat je over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad en we waarderen je waardering van 4/5 voor onze producten, levering en service. We streven ernaar om duurzame werkkleding te leveren die voldoet aan de hoogste normen op het gebied van kwaliteit en comfort. Jouw feedback helpt ons ervoor te zorgen dat we aan deze normen voldoen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie, we zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad! We zijn ervan overtuigd dat Carhartt's toewijding aan duurzaamheid en duurzaamheid kan helpen om jouw leven op het werk beter te maken. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om zulke positieve feedback achter te laten. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij bij Carhartt zijn gepassioneerd over het produceren van duurzame kleding van hoge kwaliteit die de tand des tijds doorstaat. We zijn er trots op dat we producten maken die comfortabel, functioneel en stijlvol zijn, dus we zijn blij om te horen dat dit jouw ervaring met ons was. Bedankt dat je onze missie steunt! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze producten en het leveringsproces. Hier bij Carhartt hebben duurzaamheid en kwaliteit van de service de hoogste prioriteit, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke werkervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat je prettig met ons blijft werken! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hallo - bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze producten. We streven ernaar om duurzame werkkleding te leveren die niet alleen van hoge kwaliteit is, maar ook gemaakt is volgens ethische praktijken, zodat onze klanten zich zelfverzekerd en trots kunnen voelen als ze onze kleding dragen. We verontschuldigen ons voor het niet voldoen aan je verwachtingen wat betreft levering en service, en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor je feedback - het helpt ons echt om ons als bedrijf te verbeteren! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen en ons een 5/5 te geven! Bij Carhartt streven we ernaar om comfortabele en duurzame werkkleding te leveren die het leven van onze klanten makkelijker maakt. We zijn altijd zo onder de indruk als we horen hoe het dragen van Carhartt een positief verschil heeft gemaakt in iemands leven. Nogmaals bedankt voor je feedback - we stellen het echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn, en we horen graag van ze als ze een goede ervaring hebben gehad. Groet, Carhartt Europa
3 dec 2023
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie - dat stellen we echt op prijs! Het is geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met de kwaliteit van onze producten en diensten. Hier bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten de beste producten en klantenservice te bieden. We hopen dat je snel weer terugkomt! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn zo blij dat je een algehele, leverings-, product- en servicepositieve ervaring hebt gehad tijdens het winkelen bij Carhartt. We streven ernaar om onze klanten een geweldige selectie schoenen en een superieure klantenservice te bieden. Dat is altijd ons doel! Nogmaals bedankt voor je feedback - we stellen het zeer op prijs. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor het achterlaten van zo'n positieve beoordeling! Dat stellen we erg op prijs. Bij Carhartt streven we ernaar om de best mogelijke kwaliteitsproducten en service te leveren, dus we zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Carhartt schoenen te beoordelen! We zijn zo blij dat je de levering en service goed vond, dat is iets waar we altijd naar streven. Wat de producten betreft, geloven we in kwaliteit boven kwantiteit. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
16 nov 2023
17 nov 2023
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We zijn super blij dat je onze producten, de leveringssnelheid en de service geweldig vond. We werken hard om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en dat je de best mogelijke ervaring krijgt! Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten - dat stellen we echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
14 nov 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze producten, levering en service. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bij Carhartt hechten we meer waarde aan kwaliteit dan aan kwantiteit; we streven ernaar dat al onze producten met de grootste zorg en aandacht voor detail worden gemaakt. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden - we stellen het op prijs! Groet, Carhartt Europa
12 nov 2023
14 nov 2023
Bedankt voor je eerlijke mening! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad met Carhartt. We streven ernaar om kwaliteitskleding te leveren die onze klanten helpt om comfortabel en stijlvol te blijven. We waarderen de feedback en we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat Carhartt altijd een goede keuze is. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven! Groet, Carhartt Europa
8 nov 2023
9 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij dat je de schoenen in het algemeen goed vond. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het leveren van kwaliteitskleding aan onze klanten die gemaakt zijn om lang mee te gaan. We streven ernaar dat iedereen die onze kleding draagt de best mogelijke ervaring heeft en we waarderen je mening als we doorgaan met verbeteringen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen - het maakt echt een verschil! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling van Carhartt! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Hier bij Carhartt streven we er altijd naar om onze klanten te voorzien van kwaliteitsproducten en -diensten waarop ze kunnen vertrouwen. We zijn blij dat je tevreden bent met wat we te bieden hebben en hopen ook in de toekomst goede service te kunnen blijven bieden. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven! Bij Carhartt streven we ernaar het best mogelijke product te leveren, waarbij klanttevredenheid voorop staat in onze ontwerpen. We waarderen je feedback echt en zullen die gebruiken om onze producten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie! Groet, Carhartt Europa
2 nov 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor het achterlaten van een 5-sterren review! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van onze producten en diensten. Wij geloven dat kwaliteit boven kwantiteit gaat, en we streven ernaar dat Carhartt kleding wordt gemaakt met de hoogste normen in gedachten. We waarderen je steun en feedback! Groet, Carhartt Europa
31 okt 2023
Hallo! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen en ons een 5/5 hebt gegeven! We streven er altijd naar om je de beste producten en diensten te leveren, dus we zijn erg blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Hier bij Carhartt is het ons doel om je kwaliteitskleding te bieden! We hopen dat we bij elke aankoop indruk op je kunnen blijven maken! Groet, Carhartt Europa