carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

28 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je feedback! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze levering, producten en service. Bij Carhartt streven we ernaar om de beste klantervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn! We waarderen echt elke mening van onze klanten - bedankt! Groet, Carhartt Europa
27 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je 5/5 beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je positieve ervaringen hebt gehad met onze producten, levering en service. Bij Carhartt streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn zo blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad. We hopen dat je in de toekomst met plezier bij ons blijft winkelen! Groet, Carhartt Europa
25 okt 2023
26 okt 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je onze producten, levering en service top vond. Hier bij Carhartt zijn we er trots op dat we onze klanten kwaliteitsproducten en uitstekende service bieden. We hopen dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groet, Carhartt Europa
25 okt 2023
26 okt 2023
Bedankt voor je lovende recensie! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven er echt naar om onze klanten te voorzien van producten van de hoogste kwaliteit, een snelle levering en een onovertroffen klantenservice, en we zijn blij om te weten dat we dat hebben waargemaakt. Bedankt dat je een gewaardeerde Carhartt klant bent! Groet, Carhartt Europa
22 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige recensie te delen! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad met Carhartt. Ons doel is altijd om producten van de beste kwaliteit en uitstekende service te leveren, en we zijn blij dat we je verwachtingen hebben overtroffen. We waarderen je bezoek en hopen je snel weer te zien! Groet, Carhartt Europa
20 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen. We waarderen je feedback enorm en zijn blij dat je onze producten en bezorgservice zo goed vond. We streven ernaar om de beste kwaliteit producten en service te leveren aan al onze klanten, dus het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. We danken je voor je steun! Groet, Carhartt Europa
6 okt 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat je een over het algemeen positieve ervaring met ons hebt gehad! We streven ernaar om onze klanten producten van topkwaliteit en uitstekende service te bieden. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze klantenservice en de algehele winkelervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt voor je steun! Groet, Carhartt Europa
3 okt 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We horen graag de feedback van onze klanten en waarderen je steun. We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Bij Carhartt streven we naar een unieke winkelervaring die plezierig is en op maat gemaakt voor elke klant. Helaas begrijpen we dat er af en toe een hik kan zitten in het leveringsproces. We waarderen je loyaliteit en zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat we altijd een eersteklas klantenservice leveren. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie! Groet, Carhartt Europa
3 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen het dat je de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen. We zijn blij dat je genoten hebt van onze producten en het is jammer dat je een minder dan perfecte ervaring had met onze levering. Hier bij Carhartt streven we ernaar producten van hoge kwaliteit en een uitzonderlijke klantenservice te bieden, dus het betekent veel voor je dat je voor ons hebt gekozen! Nogmaals bedankt voor je feedback en dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie. Groet, Carhartt Europa
1 okt 2023
2 okt 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. We zijn blij dat je tevreden was met onze producten en dat je ons een 5/5 hebt gegeven! We waarderen je vriendelijke woorden en nemen alle feedback serieus. Bij Carhartt streven we ernaar om altijd de beste kwaliteit kleding en klantenservice te leveren. We begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering en hopen je verwachtingen in de toekomst te overtreffen. Nogmaals bedankt voor je review - we waarderen het! Groet, Carhartt Europa
30 sep 2023
2 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je onze producten, levering en service goed vindt. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame kwaliteitskleding te maken voor mensen die vakmanschap waarderen en waarde hechten aan hun stijl. We zijn er trots op dat we onze klanten een uitzonderlijke ervaring kunnen bieden, dus nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen! Groet, Carhartt Europa
29 sep 2023
2 okt 2023
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We streven er altijd naar om de hoogste kwaliteit van producten, levering en service te garanderen, en het is geweldig om te weten dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan!. Nogmaals bedankt voor je steun - we stellen het echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
24 sep 2023
25 sep 2023
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de hoogste kwaliteit producten en service, en we zijn blij om te zien dat dit is voldaan met uw volledige tevredenheid! We waarderen je vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om je binnenkort weer bij Carhartt te zien. Groet, Carhartt Europa
20 sep 2023
21 sep 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen je feedback enorm en zijn blij dat je genoten hebt van onze producten, verzending en service. Hier bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten artikelen van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat ze terug blijven komen. We zijn zo blij dat we dat voor jou bereikt hebben en hopen dat je nog lang plezier zult hebben van je aankopen. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
9 sep 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We zijn trots op het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten, en het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hier bij Carhartt zijn we toegewijd aan het consequent leveren van niets dan het beste. Nogmaals bedankt voor je steun! Groet, Carhartt Europa
21 aug 2023
22 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat je hele ervaring met ons positief was. Klantenservice is belangrijk voor ons bij Carhartt, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat er altijd goed voor onze klanten wordt gezorgd. We waarderen je loyaliteit en je feedback - bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groet, Carhartt Europa
18 aug 2023
21 aug 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! Bij ons draait alles om het waarmaken van de Carhartt belofte van kwaliteit, waarde en waardigheid voor onze klanten. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Je feedback is van onschatbare waarde en helpt ons om in de toekomst betere service en producten te leveren. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
16 aug 2023
17 aug 2023
Hallo! Heel erg bedankt voor je geweldige review en voor het geven van 5/5 beoordelingen over de hele linie. We waarderen het echt dat je de tijd neemt om ons te vertellen hoe goed je onze Carhartt producten vindt. Bij Carhartt is het onze missie om producten van uitzonderlijke kwaliteit te leveren met een superieure klantenservice. Dus we zijn blij dat je in beide opzichten een geweldige ervaring met ons hebt gehad! Nogmaals bedankt - we stellen je feedback erg op prijs en kijken ernaar uit om je snel weer te zien. Groet, Carhartt Europa
14 aug 2023
15 aug 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterren recensie! We streven er altijd naar om onze klanten de beste producten en service te bieden en we zijn blij om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te blijven! Groet, Carhartt Europa
11 aug 2023
14 aug 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen je vriendelijke woorden. We zijn blij dat je tevreden was over onze levering, producten en service. Het is altijd een genoegen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en we bedanken je voor je voortdurende steun. Groet, Carhartt Europa