carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

312 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden875 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

10 aug 2023
Kan geen goede beoordeling geven aangezien ik tot op heden nog niets ontvangen heb. Maar goed er word om een beoordeling gevraagd, zodoende 1 ster hoewel dat nog te veel is voor drie shirts die ik niet heb ontvangen. Mvg Willem de Zwart
11 aug 2023
Beste Heer Zwart, onze verontschuldigingen dat uw zending nog niet is geleverd. Zou u mij kunnen informeren op jengelsman@carhartt.com of u liever een nieuwe zending of een terugbetaling zou willen ontvangen? Verder zal ik gelijk onderzoeken wat er gebeurd is met uw zending. Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
6 jan 2024

Goed als ze voorraad op orde hebben

Als ze artikelen kunnen leveren gaat het goed. Maar het voorraadbeheer moeten ze nog onder controle krijgen meermaals artikelen besteld welke op voorraad zouden moeten zijn maar enkele dagen later worden de orders geannuleerd.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te posten. We waarderen je loyaliteit aan Carhartt en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We begrijpen dat een actuele voorraad belangrijk is voor onze klanten en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle artikelen die we verkopen altijd op voorraad zijn. We danken je nogmaals voor je beoordeling. Groet, Carhartt Europa
6 okt 2023
Klantenservice is belachelijk slecht. Wacht na ruim een week nog altijd op mijn bestelling. Nadat ze verkeerde producten eerst hebben verstuurd.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor uw beoordeling. We doen er alles aan om de best mogelijke klantenservice te bieden en betreuren eventuele vertragingen in de levering van uw bestelling, we zullen dit intern gelijk bespreken met onze klantenservice om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten de hoogste kwaliteit producten en service ontvangen die ze verdienen en we verontschuldigen ons voor de teleurstelling. Zou u kunnen bevestigen of u de kleding al heeft ontvangen? Dit kan verstuurd worden naar jengelsman@carhartt.com Dan pak ik dit graag gelijk voor u op. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven en onze oprechte excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
17 dec 2023

Slow - My parcel is still not with post NL

My parcel is still not with post NL Hope it arrives soon I cannot say about the article as I’m waiting for it ;)
Antwoord van carhartt.com
Dear customer, our apologies that you have not received your parcel as of yet. It seems that PostNL has lost the parcel. Could you please verify with our customer service department at klantenservice@carhartt.com that you indeed did not receive your order. After this we can start the reshipment process to ensure that you still receive your ordered parcel. Regards, Carhartt Europe
10 sep 2023
Kreeg een kapotte riem en de communicatie daarover verliep dramatisch. Ik bestel er niet meer.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met je riem en de communicatie eromheen. We begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om kwaliteitsproducten en tijdige communicatie te ontvangen. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurd. Nogmaals bedankt voor je review en onze excuses voor deze ervaring. Groet, Carhartt Europa

2 bestelling geannuleerd

2 bestelling geplaatst. Beide bestellingen geannuleerd.
Antwoord van carhartt.com
Dank je wel voor je review en voor het delen van je ervaring met ons. We begrijpen dat het vervelend is wanneer een betaling automatisch wordt geannuleerd, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag verduidelijken dat we samenwerken met een externe organisatie om fraudepreventie te waarborgen en de veiligheid van onze klanten te waarborgen. In sommige gevallen kan het voorkomen dat het systeem aangeeft dat er een risico is met een bepaalde bestelling, en in overeenstemming met ons beleid wordt de betaling dan automatisch geannuleerd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar het is een noodzakelijke stap om de integriteit van onze dienstverlening te behouden en om de veiligheid van alle betrokken partijen te waarborgen. Als je van mening bent dat er sprake is van een vergissing of als je verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@carhartt.com Het is mogelijk om de betaling via een andere betaalmethode te starten, of door de totale zending kleiner te maken. Nogmaals, onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt, en we hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Groet, Carhartt Europa
12 mei 2023
Er werd een totaal ander product geleverd dan besteld.
15 mei 2023
Beste Mevrouw Peeters, onze excuses voor de vertraagde reactie op uw review en voor de zending van het verkeerde product. Ik kan zien dat op 8 mei een nieuwe zending was verstuurd met het correcte product, mocht dit niet zijn aangekomen zou u dan naar mij een email kunnen sturen? Mijn email adres is jengelsman@carhartt.com. Nogmaals onze excuses voor het versturen van het verkeerde product, dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
Niet mogelijk om te ruilen als de maat te groot valt.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor het delen van je feedback en we vinden het jammer te horen dat je problemen hebt ondervonden bij het ruilen van de maat. We willen benadrukken dat het normaal gesproken wel mogelijk is om bij ons van maat te veranderen, en we willen graag helpen om dit op te lossen. Indien iemand van onze klantenservice al contact met je heeft opgenomen, neem dan alsjeblieft direct contact met mij op via jengelsman@carhartt.com, zodat we je specifieke situatie kunnen bekijken en een passende oplossing kunnen vinden. Als er nog geen contact is geweest, raden we je aan om onze klantenservice te benaderen via klantenservice@carhartt.com, zodat zij je direct kunnen assisteren bij het proces van maatruil. We stellen je geduld en begrip zeer op prijs en hopen dat we de kwestie snel kunnen oplossen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
2 jul 2023
Product voldoet niet aan de verwachtingen
5 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en vinden het jammer om te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij Carhartt streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te bieden. We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en zouden graag meer horen over uw ervaring, zodat we onze klanten in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We waarderen alle feedback, positief of negatief, omdat het ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je ervaring. We willen graag meer inzicht krijgen in je specifieke zorgen en je de best mogelijke oplossing bieden. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via klantenservice@carhartt.com? We zijn er om te helpen en zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen. Groet, Carhartt Europa
24 nov 2023
Antwoord van carhartt.com
Dank je wel voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, hoewel we betreuren dat deze niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen alle feedback serieus en streven ernaar om onze diensten te verbeteren. We zouden graag meer details horen over je ervaring, zodat we specifieker kunnen ingaan op de kwesties die je hebt ondervonden. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit, en we willen graag de kans krijgen om eventuele problemen op te lossen. Als je bereid bent om meer informatie te delen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via jengelsman@carhartt.com. We zijn toegewijd aan het bieden van een positieve ervaring aan al onze klanten, en jouw inzichten zijn van onschatbare waarde. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen de kans te krijgen om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
6 aug 2023
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten voor Carhartt Shoes. We waarderen je feedback en je mening. Bij Carhartt streven we ernaar om je te voorzien van kwaliteitsproducten en een voorbeeldige service. Het spijt ons te horen dat je ervaring deze keer niet helemaal aan de verwachtingen voldeed, maar we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat elke klant in de toekomst tevreden is met onze producten en diensten. Mocht u nog verdere klachten willen bespreken, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com Groet, Carhartt Europa