sieraadbestellen.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sieraadbestellen.nl

2.56/5.00
Redelijk

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Heel jammer dat ik iets kon bestellen wat achteraf niet beschikbaar bleek te zijn. Maar werd super geholpen om op zoek te gaan naar een ander sieraad.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Geen antwoord op mails die ik stuurde ,toen gebeld en toen het klopte dat ik betaald had,kreeg ik een mail waarin stond dat ik een mail zou krijgen met daarin track en trace zo spoedig mogelijk. Wacht nog steeds de oorbellen heb ik al 30 dec.besteld en betaald
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over sieraadbestellen.nl

Beoordeling
nog niets ontvangen
niets ontvangen
Artikel nog niet ontvangen op de site stond niet dat die niet op voorraad was kreeg hier een melding over via jullie nadat ik hem besteld had
op de website was vermeld 'op voorraad', maar dit bleek niet het geval
Snelle levering.
Mooie sieraden!
Slechte site, niet gebruikersvriendelijk.