osira-shop.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2020
osira-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor osira-shop.nl

27 jun 2023
Vriendelijk antwoord op mijn mail. Snelle levering en retour.
Mooi horloge goede en vriendelijke service aan de telefoon
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Dank u wel voor dit compliment! We waarderen het zeer dat u dit met ons deelt. Graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
24 sep 2023
Een mooi papiertje erbij ; 💋vriendelijke groet Cisca
26 sep 2023
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl
16 jul 2023
Fijne betrouwbare webwinkel met geweldige service.
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Dank je wel voor deze opsteker! We waarderen het zeer dat je dit met ons deelt. Graag tot ziens in onze webwinkel. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
21 mei 2023

Fijne kennismaking met Osira

Stellen levering; goed verpakt; mooi juweeltje!
Mooi product, snel bezorgd, helemaal tevreden!
Antwoord van osira-shop.nl
Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk dat om te lezen dat je helemaal tevreden bent. 😊 Graag tot een volgende keer in onze webshop. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
Snelle bezorging en uitstekende service!
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! We waarderen het zeer dat u dit met ons deelt. Graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
16 okt 2023
Goede producten en snelle levering
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent. Voor ons staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom vinden wij het leuk te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Osira-shop
HM
Ha M.
Sittard
26 jun 2023
Goede prijs voor prachtige sieraden
Vlugge levering en goede kwaliteit
Antwoord van osira-shop.nl
Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer in onze webshop. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
7 jun 2023
Goede ervaring en kwaliteit goed
4 nov 2023
Super snel en super mooi verpakt
8 nov 2023
Dank je wel voor je positieve beoordeling. 😊 Wat leuk om te lezen dat jouw bestelling mooi verpakt en snel geleverd werd. Graag tot ziens in onze webshop! Hartelijke groet, Osira-shop.nl

Goed product

Snel bezorgd. Mooi product.
10 okt 2023
Dank je wel voor je positieve review. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling in onze webshop. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
7 nov 2023
Snelle en goede afwerking
8 nov 2023
Dank je wel voor jouw beoordeling! Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl
15 jul 2023
snelle en goede service
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor je positieve review! Super om te lezen dat je tevreden met onze service. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Osira-shop.nl
3 jun 2023
Alles snel geregeld
gemakkelijk, snel
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor je beoordeling! Wat leuk om te lezen dat het bestellen gemakkelijk en snel ging. Graag weer tot een volgende keer ! Hartelijke groet, Osira-shop.nl
Mooie collectie
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Wat leuk om te lezen dat je onze collectie mooi vindt. Bedankt voor deze opsteker en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Osira-shop.nl
2 okt 2023

Snel en correct
2 okt 2023
Dank je wel voor deze positieve review! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
16 apr 2024