MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden724 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Goede en snelle service!
Antwoord van MOJOGEAR
Super om te horen dat je blij bent met de snelle service. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
RD
goede snelle service
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR

Perfect

Correcte service
Hoi, Dank je wel voor de positieve feedback! Gr. Team MOJOGEAR
Geen opmerkingen
31 mrt 2024
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Ronny, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Hoi Bastiaan, Dank je wel voor de positieve feedback! Gr. Team MOJOGEAR

Snelle levering met een opmerking

Bestelling en levering van het product is goed. Het is een mooie stevige powerbank die het prima doet. 2x usb A en 1 usb C uit. Opladen via usb C of micro usb. Een opmerking:levering gaat via de brievenbus waardoor het pakje hard op de grond valt. Er zat geen bescherming in doos waar de powerbank in geleverd was. Verder prima service.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je feedback. Goed dat je dit aankaart; we nemen je punt over de verpakking zeker serieus. Mocht je nog meer suggesties hebben of iets anders willen delen, laat het ons vooral weten. Gr. Team MOJOGEAR
Ulanzi producten bestelde ik via Alibaba. Nadeel was dat er soms lange levertijden waren. MojoGear heeft weliswaar een beperkt assortiment en iets hogere prijzen, maar de levertijd is optimaal. Vandaar dat ik zeer tevreden ben.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je positieve feedback, wij verzenden alles vanuit ons magazijn in Nederland en je mag dan ook verwachten dat je je bestelling snel binnen hebt. Fijn om te horen dat we je hebben kunnen voorzien van het juiste product. Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag. Groetjes Team MOJOGEAR
10 feb 2024
Snelle levering, tegelijk powerbank en iPhone laden werkt goed. iPad en iPhone laden doet het ook goed. Apple Watch was niet thuis, anders had ik die er ook nog aan gekoppeld. Ik kan gerust met vakantie!
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Leo, Super om te horen dat alles naar wens is! Echt top dat de levering snel was en dat je zonder problemen je powerbank en iPhone tegelijk kunt opladen. Ook fijn dat het laden van je iPad en iPhone goed gaat. Jammer dat je Apple Watch niet thuis was, maar we zijn ervan overtuigd dat die ook perfect zou werken met onze powerbank. Nu kun je met een gerust hart op vakantie! Als je nog vragen hebt of iets wilt delen, staan we altijd voor je klaar. Geniet van je vakantie! Gr. team MOJOGEAR
Duidelijke communicatie over de bestelling en levering. Alles snel geregeld. Info bij artikelen op de website kan wat duidelijker (voor mensen met weinig kennis van zaken)
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt Hans voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze werkwijze. Ook bedankt voor de tip over de informatie bij onze producten, we gaan hier op letten. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, of als je tegen vragen aan loopt over je product laat het ons dan alsjeblieft weten wij helpen je graag verder. Gr. Team MOJOGEAR
WV
Wil V.
Waalwijk
Ik had per ongeluk de verkeerde powerbank besteld. Mail gezonden en meteen reactie en bestelling geannuleerd met teruggave aankoopbedrag. Kan nu de 20000mah bestellen
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Wat fijn dat je tevreden bent met de geboden hulp om dit foutje recht te zetten! Kan gebeuren natuurlijk, wij horen graag hoe de nieuwe krachtige 20.000 mah powerbank bevalt. Gr. Team MOJOGEAR
Ze doen er echt alles aan om een tevreden klant te hebben. Om een onbekende reden ging het bij mij steeds mis maar ze bleven volhouden tot het probleem getackeld was.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je geweldige aanbeveling Bart! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze doorzetters. Dat is een mooi compliment dat waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Wij Tackelen graag nog wat voor je! Gr. Team MOJOGEAR

Telefonische ondersteuning fantastisch

Telefonische ondersteuning was fantastisch. Goed en eerlijk grenzen van kennis buiten eigen werkveld aangegeven. Er geholpen in het meedenken naar vervolgstappen.
Antwoord van MOJOGEAR
Wow, bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent onze super aardige collega's van de klantenservice waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
Ik vond het heel makkelijk and simple om een bestelling te plaatsen. Alles ging zoals afgesproken en het product was ook netjes in de verpakking gearriveerd.
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je bestelling zo snel en goed verpakt bij je is aangekomen. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! Gr. Team MOJOGEAR
Snelle service. Verbeterpuntje; pakketje beter verpakken. Omdat hij door de brievenbus op een stenenvloer valt zou dit mogelijk (?) de batterij kunnen schaden
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Sanne, Bedankt voor je feedback en het compliment over onze snelle service! Goed dat je dit aankaart; we nemen je punt over de verpakking zeker serieus. Mocht je nog meer suggesties hebben of iets anders willen delen, laat het ons vooral weten. Gr. Team MOJOGEAR