MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden806 beoordelingen in totaal

Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK

J. K.
Gelderland
30 mei 2024
6 jun 2024
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
28 mei 2024
25 mei 2024
30 mei 2024
24 apr 2024

Duidelijke communicatie

Duidelijke no-nonsense simpele orderbevestiging en opvolging van verzending. Verpakking goed afgestemd op de afmetingen van het artikel waardoor deze in de brievenbus afgeleverd kon worden.
3 mei 2024
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
2 mei 2024
Snelle en keurige bezorging. Inhoud pakketje komt overeen met wat je online ziet. Goede updates van je bestelling via de mail.
3 mei 2024
Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en onze klantenservice! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je ervaring met ons zo soepel en positief mogelijk is. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
14 mei 2024
Goede, duidelijke communicatie van de leverancier. Snelle levering van het bestelde product. Kortom.....betrouwbaar.
21 mei 2024
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
13 mei 2024
Top statief (licht, makkelijk in gebruik,...), heb er een prachtig noorderlicht mee kunnen vastleggen
14 mei 2024
Hoi Christien, Wat fantastisch om te horen dat ons statief je heeft geholpen bij het vastleggen van zo'n adembenemend moment als het noorderlicht! We streven ernaar om producten te leveren die zowel lichtgewicht als gebruiksvriendelijk zijn, dus het doet ons echt goed om te weten dat het aan je verwachtingen heeft voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! Als je in de toekomst nog meer fotografische avonturen hebt gepland, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. En we zien graag de prachtig foto's je mag ons natuurlijk altijd taggen op de socials. @MOJOGEAR Gr. Team MOJOGEAR
10 mei 2024
Heel veel keuze op de website en bestelling werd precies op tijd geleverd zoals voorzien.
14 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
27 apr 2024
Snel verwerkt en duidelijke mails. Dat de DHL traag is daar kan Mojogear niets aan doen
3 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Jammer dat DHL wat traag was! Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
21 apr 2024
Goede gear voor de MoJo. Maar ook wanneer je net wat meer met je smartphone wil doen.
AV
André v.
SCHIEDAM
13 mei 2024

Snel geleverd en in orde

Snel geleverd. Het product werkt naar behoren en een is volledig volgens specificatie
SJ
Simone J.
Doetinchem
26 apr 2024
Goede website, snelle service en nog een mailtje met een gebruiksaanwijzing.
4 mei 2024
Snelle afhandeling en info. Microfoon werkt prima tegen een gunstige prijs.
7 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de supersnelle afhandeling en de scherpe prijs waardeert. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.

Prima powerbank

Product is helemaal naar verwachting en volgens afspraak geleverd.
6 mei 2024
Duidelijke omschrijving, snel geleverd. Goed product!
7 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de supersnelle levering en het product waardeert. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.