MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden724 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

13 jan 2024

Uitstekende powerbanks, goede service.

Ik gebruik al 3 jaar een 10k mah oplader van MOJO Gear en ben altijd dik tevreden geweest. Het ding doet het op dit moment nog net zo goed als toen ik hem kocht. Nu 3 20k mah banks gekocht omdat ik heel veel onderweg ben en van alles opgeladen moet houden. Keurig naar Portugal laten verzenden, ben er erg blij mee.
18 jan 2024
Wauw, wat een geweldige woorden! We zijn blij om te horen dat je al 3 jaar lang tevreden bent met onze 10k mah oplader. Het feit dat het nog steeds net zo goed werkt als toen je het kocht, bevestigt onze toewijding aan duurzame kwaliteit. En dan nog eens drie 20k mah powerbanks! Dat is echt fantastisch om te horen dat we jouw vertrouwen hebben verdiend voor al je laadbehoeften onderweg. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Gr. Team MOJOGEAR

Selfie stick

Ik had een vraag over een selfie telesin stick Deze had ik gesteld via WhatsApp hier werd snel op gereageerd Vraag was beantwoord en toen heb ik het product besteld Deze werd ondanks de feestdagen snel geleverd Top webshop Gr Erik Merjenburgh
Antwoord van MOJOGEAR
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We zijn blij dat we snel op je vraag over de selfie telesin stick konden reageren en dat je vervolgens het product hebt besteld. Het is fantastisch om te weten dat ondanks de feestdagen de levering snel en naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback, en mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Goede communicatie. Als er iets mis gaat, wordt het onmiddellijk geregeld. Heel goede service en de kwaliteit van het product is ook zeer goed
Antwoord van MOJOGEAR
Wat een fantastische feedback, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over onze communicatie, service en de kwaliteit van het product. Ons team doet altijd haar best om eventuele problemen direct op te lossen, dus het is geweldig om te weten dat je dat hebt ervaren. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor het delen van jouw positieve ervaring! Gr. team MOJOGEAR

Kleine kracht patser!

Een kleine kracht patser die veel aan kan! Laadt snel op!
Antwoord van MOJOGEAR
Dank je wel voor je enthousiaste feedback! Geweldig om te horen dat onze kleine krachtpatser snel oplaadt en aan je verwachtingen voldoet. Gr. Team MOJOGEAR

Zeer netjes geholpen

De klantenservice heeft mij zere netjes geholpen .
Antwoord van MOJOGEAR
Beste Wijbrand, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. We waarderen uw feedback enorm! Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent met de service die ons team heeft geboden. Bij MOJOGEAR streven we ernaar om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Gr. Team MOJOGEAR
Zeer snel geleverd. Ook goed verpakt. Toppie
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je bestelling zo snel en goed verpakt bij je is aangekomen. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! Gr. Team MOJOGEAR
6 jan 2024
Goed 👍🏼
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Bart, Dank je wel voor de positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de positieve feedback! Gr. Team MOJOGEAR
6 jan 2024
AK
Ariaan K.
Bleiswijk
20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Ariane, Bedankt voor het delen van je feedback en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons hierover te informeren. Het spijt ons dat het ontvangen product niet overeenkwam met wat je op de website had verwacht. Wij hadden de product foto's nog niet aangepast. Dat hebben we inmiddels gedaan. Dit is niet de norm die we nastreven, en we begrijpen dat dit teleurstellend voor je was. We zijn blij te horen dat onze klantenservice snel heeft gereageerd en dat er contact met je is opgenomen. Waar we ook aangeboden hebben om je aankoop bedrag te retourneren of de optie om het product te houden en een cadeaubon erbij te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak Gr. Team MOJOGEAR
12 aug 2023

Top!

17 aug 2023
Hartelijk dank voor je mooie uitgebreide review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen en deze zo helder te verwoorden. Ook voor aankomende klanten is dit een erg waardevolle omschrijving van het statief. Bedankt! Wij wensen je erg veel plezier met je aankoop. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
SB
Sabdra B.
Den Haag

Ulanzi G8-7 batterijklepje voor Gopro hero 8

Het batterijklepje past goed op mijn Gopro hero 8, waardoor mijn apparaat goed oplaadt. Kabeldoorvoer zit ook op de juiste plek. Het product is tevens van metaal en is dus stevig. Handig om te filmen/fotograferen tegelijk. Mijn ervaring met mijn Gopro bij het filmen en tegelijkertijd opladen is dat het soms problemen geeft, maar dit is een Gopro (eigen) probleem. Ik ben erg blij dat ik dit product kon kopen, aangezien de diverse Gopro casings geen mogelijkheid bieden om op te laden. Alleen de Gopro mediamod heeft deze mogelijkheid.
13 okt 2023
Beste, Wat geweldig om te horen dat het batterijklepje voor uw GoPro Hero 8 zo goed bevalt! We waarderen je positieve uitgebreide feedback over het product en je ervaring ermee. Gr. Team MOJOGEAR
21 jul 2023
In eerste instantie heb ik de 20000 mAh waarvan men melde dat er drie uitgangen simultaan gebruikt kunnen worden. Dit is echter alleen voor grootverbruik apparaten zoals iPhones. Voor iWatches en gehoortoestellen werkt deze niet. Nu heb is de 10000mWh met twee uitgangen en deze werkt wel op al mijn apparaten.
27 jul 2023
Dag Leen, Fijn dat we je aan een geschikte powerbank hebben kunnen helpen. Hopelijk laadt de Mini EVO je apparaten goed op. Hopelijk tot snel bij MOJOGEAR. Gr Koen van MOJOGEAR
13 mei 2023
Mijn zelf (in het buitenland) geproduceerde 'rig' was een stuk voordeliger, maar in Nederland is de kostprijs van eenvoudige pvc elektriciteits en andere materialen in bouwmarkten volkomen doorgeslagen, dus de Ulanzi U-rig Pro Smartphone rig voldoet zelfs beter en is voordeliger.
25 mei 2023
Hoi, Hartelijk dank voor uw bestelling en de mooie beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is! Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Team MOJOGEAR
4 jul 2023

Fijne verzameling handige producten voor foto en video beter te maken

Ik vind de hoeveel en de soort producten heel goed. Echter de website is vaak vrij langzaam te doorzoeken en er mogen van mij iets meer filters opties erbij. Ik kon vaak beter via de zoekmachine het product vinden op hun site dan via hun eigen zoekmachine of filters.
6 jul 2023
Bedankt voor het delen van je positieve feedback over de hoeveelheid en het assortiment van onze producten. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met onze website met ons te delen. We begrijpen dat de huidige snelheid van de website en het gebrek aan voldoende filteropties frustrerend kunnen zijn. We willen graag laten weten dat we actief bezig zijn met het verbeteren van onze website-ervaring. Achter de schermen werken we hard aan een nieuwe en snellere website. Jouw feedback is erg waardevol voor ons en helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. Als je nog andere vragen, opmerkingen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om je binnenkort een vernieuwde website-ervaring te kunnen bieden, waarbij we de snelheid aanzienlijk hebben verbeterd. Bedankt voor je geduld en ondersteuning. Met vriendelijke groet, Team MOJOGEAR
1 jan 2024
Telefonisch gesproken met Calu van Luyk en heel goed te woord gestaan met keuze uit verschillende oplossingen. Heel snel antwoord gekregen op mijn mail met tips, die ik kan bewaren voor vervolgaankopen. Door goede service heb ik gelijk een bestelling gedaan.
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Deborah, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze service en het contact met Calu ! We zijn blij dat we je snel en nuttig advies konden geven. Bedankt voor je bestelling en vertrouwen in ons. Mocht je in de toekomst meer hulp nodig hebben, laat het ons weten. We staan altijd voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
In het weekend via whatsapp om nadere informatie gevraagd, binnen enkele uren een duidelijke en uitgebreide reactie. Het geleverde product (powerbank) was bovendien zeer gunstig geprijsd en als zeer goed beoordeeld op vergelijkingssites. Prima webshop.
Antwoord van MOJOGEAR
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! 😊 Het doet ons goed dat je snel en uitgebreid antwoord hebt gekregen via WhatsApp en dat de powerbank in de smaak valt. We streven ernaar om zowel kwaliteit als gunstige prijzen te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in onze webshop. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Happy charging!
9 jul 2023
Snelle levering en heel handig via gratis brievenbuspakketje. Het gebeurt bij andere bedrijven te vaak dat iets heel kleins geleverd wordt in een enorme kartonnen doos met veel verpakkingsmateriaal. Dus helemaal mooi dat 't ook anders kan!
13 jul 2023
Bedankt voor je geweldige review! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Gr. Team MOJOGEAR

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit

Ik gebruik al langer producten van MojoGear en ze stellen nooit teleur. Nu ook weer super snel geleverd en precies wat ik nodig heb van uitstekende kwaliteit. Een erg fijn merk, met een breed assortiment en snelle levering.
Antwoord van MOJOGEAR
Wauw, bedankt voor de fantastische woorden! Het doet ons goed te weten dat MojoGear altijd jouw vertrouwen waarmaakt. 💙 We zijn net zo blij als jij dat de levering super snel was en dat de kwaliteit weer spot-on is. Met zo'n fijn assortiment streven we ernaar om jouw go-to merk te zijn voor alles wat je nodig hebt! 🎉 Als er iets is waar we je mee kunnen helpen of als je meer MOJOGEAR-magie nodig hebt, laat het ons weten. Op naar nog meer happy MOJOGEAR-momenten samen! Groetjes Team MOJOGEAR.