MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden806 beoordelingen in totaal

Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Snelle levering. Prijs kwaliteit goed
7 mei 2024
Hoi, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
24 apr 2024
Super snelle levering en top producten
3 mei 2024
Bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service dit waarderen wij ook enorm. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Gr. Team MOJOGEAR
2 mei 2024
Snel en correct bezorgd. Prima verpakt
... ..
Tilburg
12 mei 2024

Gewoon een fijne no-nonsens site...👍

Gewoon een fijne no-nonsens site...👍
14 mei 2024
Hoi John, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je de site waardeert. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
13 mei 2024
snel bezorgd en heel goed product
23 apr 2024
goede prijs en snelle verzending
5 mei 2024

Klein&krachtig

Klein, compact en krachtig.
7 mei 2024
Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
25 apr 2024
15 mei 2024
21 mei 2024
9 mei 2024
14 mei 2024
Hoi Noud, Dank je wel voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, zijn we er voor je! Gr. Team MOJOGEAR.
4 mei 2024
29 apr 2024
29 apr 2024
27 apr 2024
3 mei 2024
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
3 mei 2024
Hoi Ernie, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
PB
Paula B.
Leiden
25 mrt 2024

Product ✅️ Maar...

Product ✅️ Maarrrr ajb er een flyer bijleveren met gebruiksaanwijzing. Hoe!? de telescoop langer maken? Hoe ?! de pootjes wijder krijgen? De ring erboven draaien \0/ dat moest ik horen via de docent. Niet professioneel.
9 apr 2024
Hoi Paula, Bedankt voor de feedback, vervelend dat het niet duidelijk was. Je mag voor vragen altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan heel makkelijk via whatsapp, mail en telefonische zijn wij natuurlijk ook bereikbaar. Indien je nog ergens tegen aan loopt horen wij het graag. Groetjes Team MOJOGEAR.