MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden737 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

vriendelijke reactie op mijn vraag en goede tip
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor je vriendelijke woorden! 😊 We zijn blij dat we je vraag naar tevredenheid hebben kunnen beantwoorden en dat onze tip nuttig was. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Graag tot de volgende keer! 👋🌟 Groetjes Team MOJOGEAR.
23 jul 2023
Handig en klein formaat, ideaal voor onderweg.
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je aankoop! Gr Team MOJOGEAR
Goede website, duudelijke info, snel geleverd
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat de website en het verzenden als prettig is ervaren! Daar doen we elke dag ons uiterste best voor! Gr Team MOJOGEAR
29 jul 2023
Goed advies, fijne service, snelle levering!
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat de communicatie en het advies naar wens is verlopen en dat het verzenden als prettig is ervaren daar doen we elke dag ons uiterste best voor! Gr Team MOJOGEAR
10 jun 2023
Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit.
15 jun 2023
Hoi Eva, Bedankt voor je lovende woorden! Hopelijk tot snel. Gr Team MOJOGEAR
MK
28 aug 2023
Bestelling snel en keurig verpakt geleverd!
7 sep 2023
Dat is geweldig om te horen! 📦😄 Onze chef magazijn heeft zoals hij dat bij elke bestelling doet zijn supervaardigheden laten zien! Hij doet er alles aan om je bestelling snel en keurig verpakt bij je te krijgen! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet je waar je ons en onze geweldige chef magazijn kunt vinden! 🛍️🦸‍♂️📦✨ GR. Team MOJOGEAR
25 dec 2023

Aanrader!!

Snelle levering en voldeed aan verwachting.
Antwoord van MOJOGEAR
Wow, bedankt voor je geweldige aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als het voldoen aan je verwachtingen. Dit is precies waar we naar streven! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons. We waarderen je positieve feedback enorm. We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Gr. Team MOJOGEAR.
24 jul 2023
Goede spullen. Prima verpakt. Snel thuis.
Dank voor de beoordeling en veel plezier met je aankoop! Gr Koen van MOJOGEAR
Goed product , goede prijs snelle levering
Antwoord van MOJOGEAR
Wat fijn dat je tevreden bent met het product! 🌟 We streven ernaar kwaliteit te combineren met een goede prijs en snelle levering. Bedankt voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, we zijn er om te helpen. Happy gebruik van je nieuwe aankoop! Groetjes Team MOJOGEAR.
Snel duidelijke webshop en goed geprijsd
Antwoord van MOJOGEAR
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij dat je onze webshop als snel en duidelijk hebt ervaren, en het is geweldig om te horen dat je onze prijzen goed vindt. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Happy shopping! 🛍️
28 sep 2023
Duidelijke omschrijving van het artikel.
2 okt 2023
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring i.v.m onze product omschrijvingen met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
18 mei 2023
Super snelle verzending en goede levering
25 mei 2023
Hoi, Hartelijk dank voor uw bestelling en de mooie beoordeling! Veel plezier met je aankoop. Team MOJOGEAR
MV
Bestelling eenvoudig, betrouwbaar snel
Antwoord van MOJOGEAR
Wat fijn om te horen dat jouw bestelling als eenvoudig, betrouwbaar en snel is ervaren! We doen ons best om het winkelen moeiteloos te maken. Bedankt voor je vertrouwen in ons, en als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we paraat! Groetjes team MOJOGEAR
Snelle levering, goede track en trace
Antwoord van MOJOGEAR
Geweldig om te horen dat je bestelling snel en soepel is verlopen! 🚚 We vinden het fijn dat de track en trace je goed op de hoogte hebben gehouden. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, zijn we er graag voor je. Happy shopping! 🌟🛍️ Groetjes Team MOJOGEAR
22 jul 2023
Snelle levering van een mooi product.
Enorm bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop. Gr Team MOJOGEAR
JV
Jack v.
Ven-Zelderheide

Fijne webshop

Alles is vlot en correct afgehandeld
Antwoord van MOJOGEAR
Fantastisch om te horen dat alles vlot en correct is afgehandeld! 🌟 We streven ernaar om jou een naadloze ervaring te bieden. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt, staan we voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! 😊🛍️ Groetjes Team MOJOGEAR.
5 aug 2023
Werkt goed en gemakkelijk! Aanrader
8 aug 2023
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Snel verzonden. Vertraagd door dpd
6 jul 2023
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Hopelijk heb je niet te lang moeten wachten op je pakket. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
DR
3 dec 2023
Snelle levering, goede kwaliteit
4 nov 2023
Goede kwaliteit, snel bezorgd.
7 nov 2023