MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden737 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
MOJOGEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
MOJOGEAR heeft een mooi assortiment voor foto/video/podcast/streaming producten. Nette prijs en supersnelle levering. Bestelling: VIJIM LS08 Statief Drie-delige statief voor webcam/microfoon met adapters voor de juiste schroefdraad. Het statief is steviger dan ik verwachtte en je kunt hier zonder problemen je webcam, microfoon of zelfs je SLR camera aan bevestigen. Het plaatsen op een bureau of tafelblad gaat prima door het grote klembereik en het positioneren van de arm gaat feilloos door de mooie kogelgewrichten. Ben er helemaal tevreden mee!

13 jul 2023
Niets mis met Mojogear. Wel met de gebruikte koerier DPD. Toen ik zag dat deze "dienst" werd gebruikt overweeg ik vanwege eerdere slechte ervaringen mijn bestelling te annuleren (zie ook b..v. Trust Pilot met een waslijst aan ellende) vanwege een korting door eerdere bestelling en met toevoeging van een 'pick-up parcel point' om overbodig afwachten op mijn adres te voorkomen zie ik op het overzicht van de tracking gegevens dat mijn pakket met een onderdeel dat ik op dit moment al moest gebruiken zich na 4 dagen aflevering door Mojogear (10 juli) zich nu (13 juli) nog steeds op een depot/distributie centrum bevindt

Beoordelingen voor MOJOGEAR

20 aug 2023
Snelle levering, goed product.
24 aug 2023
Geweldig om te horen dat je bestelling vlot is aangekomen en dat je tevreden bent met het product! We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken. Bedankt voor je positieve feedback!🚀 Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
SD
S. D.
Assen
21 mei 2023
Vlotte en correcte afhandeling
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw bestelling en beoordeling! Veel plezier met je aankoop. Team MOJOGEAR
Topproduct en snelle levering
Antwoord van MOJOGEAR
Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons product en de snelle levering! We streven er altijd naar om topkwaliteit producten aan te bieden en een snelle levering te garanderen. Het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn en dat je tevreden bent met de service die we bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Gr. Team MOJOGEAR
8 okt 2023
Goede service,vakspecialist👍🏻
13 okt 2023
Dank je wel voor de positieve feedback! Fijn dat je tevreden bent met onze service en onze vakspecialist. We stellen je vertrouwen in ons zeer op prijs en zullen ons best blijven doen om aan je verwachtingen te voldoen. Als je in de toekomst nog meer hulp of advies nodig hebt, staan wij altijd voor je klaar. Gr. Team MOJOGEAR
1 okt 2023
Snel geleverd. Prima Produkt.
2 okt 2023
Dat is geweldig om te horen! 📦😄 Onze chef magazijn heeft zoals hij dat bij elke bestelling doet zijn supervaardigheden laten zien! Hij doet er alles aan om je bestelling snel en keurig verpakt bij je te krijgen! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet je waar je ons en onze geweldige chef magazijn kunt vinden! 🛍️🦸‍♂️📦✨ GR. Team MOJOGEAR
21 aug 2023
Bestelling en levering prima
24 aug 2023
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
1 aug 2023
Snelle service goed product
8 aug 2023
De service is uitstekend
Antwoord van MOJOGEAR
Fantastisch om te horen dat je onze service uitstekend vindt! Bedankt voor je waardering. We zijn trots op ons team en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Gr. Team MOJOGEAR
Goed en snel geleverd.
Antwoord van MOJOGEAR
Fijn om te horen dat je tevreden bent! We streven ernaar om bestellingen niet alleen snel, maar ook probleemloos te leveren. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt of vragen hebt, staan we voor je klaar. Happy shopping!
25 jun 2023
Snelle levering, top.
26 jun 2023
Hoi Anita, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Hopelijk tot snel. Gr Team MOJOGEAR
27 mei 2023
7 sep 2023
11 jul 2023
Fijn geregeld.
13 jul 2023
Hoi Jan, Hartelijk dank voor uw bestelling en de mooie beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is! Veel plezier met je aankoop. Team MOJOGEAR
DK
Dirk K.
Apeldoorn
27 mei 2023
25 dec 2023
Klein en fijn.
Antwoord van MOJOGEAR
Hartelijk dank voor je positieve feedback! "Klein en fijn" is precies het soort reactie waar we blij van worden. We zijn verheugd dat het product aan je verwachtingen voldoet. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als we je ergens anders mee kunnen assisteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je vertrouwen in ons product en kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Gr. Team MOJOGEAR.
Goed advies.
Antwoord van MOJOGEAR
Goed om te horen dat we je hebben kunnen voorzien van goed advies ! We streven ernaar om jou een naadloze ervaring te bieden. Als je ooit meer nodig hebt of nog vragen hebt, staan we voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback! Groetjes Team MOJOGEAR.