9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2023
https://tubefittings.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor https://tubefittings.eu/nl/

28 apr 2024
Wordt beoordeeld
Stalen besteld, volgens GLS reeds bezorgd. Maar niets ontvangen. Ook op de camera's niets gezien. Reeds melding gemaakt bij GLS.
16 mrt 2024

Goed en snel geleverd

Duidelijke website voor het bestellen. Goede communicatie en snelle levering, goed verpakt en verzorgd.
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Bedankt voor uw positieve feedback! We streven ernaar om onze website gebruiksvriendelijk te houden en zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring. We blijven ons best doen om goede communicatie, snelle levering en zorgvuldige verpakking te bieden.
Correct en snelle service .
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw waardering van onze correcte en snelle service! We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Uw tevredenheid is onze prioriteit
Fantastische service en goede klantenservice! Ze reageren overal snel op en leveren zo snel als ze kunnen. Ook al kwam het vanuit Polen naar Nederland alles is zonder schade aangekomen. Ook de dag van levering was goed in overleg mogelijk met de transportkoerier vanuit Nederland.
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en de positieve woorden over onze service en klantenservice! We zijn blij om te horen dat we snel reageren op al uw vragen en dat de levering vlot is verlopen, zelfs vanuit Polen naar Nederland, zonder schade. Ook waarderen we de goede samenwerking bij het afstemmen van de leveringsdatum met de koeriersdienst in Nederland. Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals dank voor uw vertrouwen!
13 jan 2024
Goede verzending, top service, makkelijk te monteren en goede kwaliteit!
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze verzending, service, en de kwaliteit van onze producten. Het is altijd ons streven om een uitstekende ervaring te bieden aan onze klanten. Als u verdere vragen heeft of hulp nodig heeft in de toekomst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw keuze voor onze producten en hopen dat ze aan uw verwachtingen blijven voldoen.
Voor mij niets ,donderdag besteld maandag geleverd. Gewoon super
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling! We zijn verheugd te horen dat uw bestelling soepel is verlopen en dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn verheugd te vernemen dat u tevreden bent met de snelle levering en de goede kwaliteit van onze producten. Het is ons streven om een efficiënte service te bieden en hoogwaardige producten aan te leveren, en het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

prima

Goed product, prima levering
Antwoord van https://tubefittings.eu/nl/
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met ons product en de levering. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden.