vuurkorfwinkel.nl

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden563 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

Snelle levering van mooi produkt

Snelle levering van mooi product. Jammer dat de cadeau verpakking voor onder de kerstboom er niet bij zat zoals op site vermeld stond.
15 jul 2023

Deuk

Duidelijk te zien dat de verpakking eerder geopend is geweest. Er zit een deuk in de pijp, niet zodanig dat ik wil terugsturen.
17 aug 2023
De verpakking kan beter, bubbel plastic zat er maar half omheen, De bezorger had vieze handen van het materiaal wat afgeeft.
21 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas hebben wij momenteel geen andere manier om de zware vuurschalen te verpakken. Veel plezier met uw aankoop!
Wij hebben een mooi product bij hun gekocht. Keurige levering een snelle levering van onderdelen. Een Simplex Cubic
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!
21 jun 2023
Vuurkorf ziet er leuk uit. Alleen wat lastig in elkaar te zetten en het deurtje sluit niet helemaal netjes aan.
23 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Mocht er schade zijn aan de haard waardoor het deurtje lastig sluit kunt u foto's sturen naar info@vuurkorfwinkel.nl en kunnen we kijken of hier een oplossing voor is. Wij wensen u veel plezier met de tuinhaard!
5 okt 2023
Het regenkapje voor de buitenaard ziet er goed uit en past prima. Nog niet gestookt dus nog geen ervaring.
6 okt 2023
Bedankt voor uw review.
De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en er werd vooraf uitstekend advies gegeven. Prima ervaring!
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! We wensen u veel plezier met uw bestelling!
8 jun 2023

Goede ervaring

Super leuke vuurkorf voor een prima prijsje. Netjes de volgende dag bezorgd zoals de website ook beloofd.
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!
goeie antwoorden op technische vragen, een scherpe prijs en snelle levertijd. wat wil een mens nog meer.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
5 okt 2023
De gaten vd onderdelen zaten niet recht tegeover elkaar waardoor de schroeven er niet goed in konden.
6 okt 2023
Bedankt voor uw review.
16 jun 2023
Snelle levering. De tuinspiegel was goed verpakt en voldoet aan de verwachting. Prachtig product
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te horen dat uw bestelling naar wens is.
2 jun 2023

Goede zorg

Buitenhaard door vervoer ernstig beschadigd, zeer vlotte en nette afhandeling. Dank daarvoor.
6 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent onze service en u nu kunt genieten van een nieuwe haard. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
8 mei 2023
4 Nieuwe Opti-myst lampjes besteld voor een scherpe prijs en binnen een paar dagen ontvangen.
9 mei 2023
Bedankt voor je review! De haard is weer mooi verlicht!
9 jun 2023
Goed product en goede klantenservice die problemen met bezorgdienst DHL keurig heeft opgelost
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bestelling toch naar wens is. Wij wensen u er dan ook nog veel plezier mee!
JB
Jadran B.
Amsterdam
26 jul 2023

Topwinkel

Ongelofelijk snelle bezorging en product voldoet aan de verwachtingen, alles was prima dus!
28 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te vernemen dat u tevreden bent met uw bestelling bij ons. Veel plezier met de aankoop!
27 okt 2023
Aankoop verliep optimaal. Bezorging vlot. De gekochte elektrische open haard is naar wens.
19 okt 2023
Goede service, duidelijk informatie op de website en veel sneller dan verwacht geleverd.
20 okt 2023
13 mei 2023

Schade

Probeer schade te voorkomen want bij ons was er wel schade dat hebben we zelf opgelost
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Bij schade kunt u een email sturen en zal onze klantenservice het voor u oplossen. Hopelijk kunt u desondanks genieten van uw aankoop.
TD
THIJS D.
Groningen
18 mei 2023
Had een foutje met grilrooster, werd meteen zonder gedoe een nieuwe opgestuurd. Top.
22 mei 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
25 dec 2023
werd niet volgens afspraak op tijd geleverd, na telefoontje toch goed gekomen
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat u toch kunt genieten van uw bestelling.