wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 feb 2024
Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

3 jan 2024
Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

FV
francis v.
Kortessem
3 mei 2024
Ik had wel een staal behangpapier verwacht en niet een tekeningetje uit een boek.Ik heb betaald voor 3 stalen en heb er maar 1 ontvangen.Daarom heb ik besloten mijn behangpapier in Belgie te kopen.Ik voel mij bedrogen!
Antwoord van wall-art.nl
Neem contact op met onze klantenservice met uw verzoek: info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
7 mei 2024

Na aankoop niet thuis

Fijne communicatie voor de aankoop. Daarna tot twee keer toe gemaild met vraag/klacht/opmerking, stilte alom. Ben nu bezig met etrusted om to een soort schikking te komen. Niet fijn dat het zo moet lopen
De grijze vinyl bleef helemaal niet plakken, hebben helaas de ganse voetballer moeten weggooien. De instructies perfect gevolgd, was niet de eerste keer dat we stickers op de muur kleefde
Retourkosten Ik heb van mijn totale bestelling 2 rollen behang teruggestuurd. De retourkosten hiervoor bedroegen €10 en dit is een buitenproportioneel hoog bedrag!
Antwoord van wall-art.nl
De retourkosten die wij maken bij het gebruik van ons label kun je zien in de winkel en de prijs staat er ook bij vermeld. Als klant bepaal je zelf hoe je je retourzending terugstuurt, je bent niet verplicht om ons label te gebruiken. Uw K & L Wall Art Team
5 mei 2024
Voor een glasschilderij zeer slecht verpakt en verstuurd met dpd werd zo voor de deur neergegooit een reden voor mij om daar nooit meer wat te kopen
IF
Inge F.
Nieuwegein
12 mei 2024

Bestelling is onvolledig.

Bestelling is onvolledig en op mijn email daarover wordt niet gereageerd.
Antwoord van wall-art.nl
De benodigde haken voor het canvas zijn vorige week per post naar je toegestuurd. Uw K & L Wall Art Team