wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 feb 2024
Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

3 jan 2024
Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Wacht nog steeds op mijn geld heb niets ontvangen
Antwoord van wall-art.nl
Je bestelling is op 14 mei bij je afgeleverd. UPS heeft hier ook fotobewijs van geleverd. De rest kun je ophelderen bij de klantenservice. Uw K & L Wall Art Team
10 mei 2024
Bestelling nooit ontvangen
Antwoord van wall-art.nl
Je hebt je bestelling niet ontvangen omdat deze niet naar ons is verzonden. De bestelling is vervallen, dit gebeurt meestal wanneer het betalingsproces wordt geannuleerd door de klant of niet op tijd is voltooid. Wij hebben hier geen invloed op. Uw K & L Wall Art Team
4 mei 2024
SL
Saskia L.
Hillegom
2 apr 2024
Behang en tegelstickers voor de kinderkamer gekocht. Prachtige kwaliteit en zeer snel geleverd. Blij dat ik hier heb besteld, want als ik de reviews op voorhand had gelezen had ik daar nog wel een keer over nagedacht. Behang zit er nog niet op want de kamer is nog niet klaar maar er zit een duidelijke beschrijving bij en de print is prachtig! Tegelstickers in hetzelfde thema wel al gebruikt voor op een kastje.
31 mrt 2024
De behangcirkel staat prachtig. Is wel echt een klusje om hem mooi strak uit te snijden en op te plakken, maar daarna kan je er lang van genieten. Ook een puntje is dat de levertijd zo een week of 2 is. Daar moet je vanuit gaan ivm persooneelstekort. Laten ze pas na afrekenen weten..
19 apr 2024

50/50 zou het geen 2de keer kopen

Het ziet er leuk uit, maar ziet er ook goedkoop uit. Nu was het ook niet duur, maar beneden de verwachte kwaliteit, ver beneden. Ik heb schade al vanaf verzending die ik niet kan verhalen. En moest extra contact opnemen om de “bouwtekening” op te vragen.
2 mei 2024
De instructies hiervoor kunnen voor elke klant direct bij het artikel worden bekeken. Alle klanten hebben een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf ontvangst van de goederen als ze niet tevreden zijn. Uw K & L Wall Art Team
28 apr 2024
Iets wat rare bezorging -- we waren niet thuis dus moesten we het ophalen -via recu in de bus- maar naar 2x geweest te zijn was het nog niet aanwezig. De derde dag werden alsnog bezorgd aan huis???
21 apr 2024

Mooie wall art

Voor de montage is het aanbevolen de instructie video te kijken ,dan is het eenvoudig om het frame en doek in elkaar te zetten. Prima product.
EA
Elizabeth A.
Hellevoetsluis
27 apr 2024
Artikelen waren goed verpakt en zijn in goede staat ontvangen. Alleen de verzending ging iet helemaal lekker, jammer!
27 apr 2024

Ruime keuze en kwalitatief perfect behang.

Sjouwde vroeger allerlei winkels af. Dit is perfect staaltjes bestellen en je kunt in alle rust thuis je keuze maken.

Alles helemaal goed!

Het duurde ruim 2 weken, maar netjes bezorgd en van goed kwaliteit. Al is 1 kleur wel wat minder fel dan afgebeeld.
2 apr 2024
Fantastisch mooi behang! Makkelijk te plakken en goeie dikke kwaliteit. Naden zijn bijna tot niet terug te vinden.
27 apr 2024
De bestelling en levering ging soepel en makkelijk. Het is een heel mooi en goede kwaliteit behang
PV
Paula v.
Zoelen
6 apr 2024
Prachtig behang en veel goedkoper dan bij een andere leverancier die hetzelfde behang had.
28 apr 2024
Hele mooie sticker!! De kleuren zijn heel mooi en de sticker was erg goed te plakken.
8 apr 2024

Mooi behang, maar.....

Mooi behang, maar het is gedeeltelijk gekrompen waardoor een naad is ontstaan.
5 apr 2024
Snelle service en erg kwalitatieve producten Behang en verf gekocht

Super

Goede kwaliteit Goede kleur echtheid Snelle en goede levering
2 apr 2024
snel en goed ingepakt geleverd en klantenservice ook goed.
Mooi materiaal. Levering op tijd. Heldere communicatie