wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

805 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.612 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

JV
11 jun 2024
Houten letters zijn erg dun. Letters zijn niet verschillend van kleur, nu heb ik twee letters met dezelfde kleur naast elkaar.
TV
Ton v.
Alphenn aan den Rijn
18 jun 2024
Ziet er mooi uiten is eenvoudig te bevestigen , in dit geval plakken. Betreft muur sticker en 5 houten meeuwen.
11 jun 2024
Producten waren goed, verzending duurde erg lang (ik heb 24 mei besteld en kreeg de bestelling 3 juni geleverd)
22 jun 2024
Snellere verzending was Max 10 werkdagen maar in ons geval veel langer, er wordt ook niet gereageerd op klacht
Antwoord van wall-art.nl
5 jul 2024
Het spijt ons dat u ontevreden bent. We hebben echter geen invloed op de verzendtijden. Uw K & L Wall Art Team
8 jun 2024
De canvas lijsten waren niet goed ingepakt. Er zat geen bescherming tussen waardoor een lijst was beschadigd.
Antwoord van wall-art.nl
13 jun 2024
Het spijt ons dat u ontevreden bent. U heeft echter geen contact met ons opgenomen over een klacht. Stuur ons serviceteam een e-mail met uw verzoek en de foto's: info@wall-art.nl . Uw K & L Wall Art Team
7 jun 2024
Gewoon zo door gaan
28 mei 2024
Goede informatie over de reis uit Duitsland die het bestelde mozaïek tuintafeltje ging afleggen.

Goed, veilig en simpel.

Het geeft een veilig idee om het gevoel te hebben bij een online site te kunnen kopen.
IV
Ingrid V.
Abcoude
17 jun 2024

Betrouwbare webshop

Je moet er even op wachten, maar dan komt je bestelling netjes verpakt en intact aan.
7 jun 2024
Het duurde lang voor ze gingen verzenden ! En daar houden ze je niet van op de hoogte
WO
Wendy O.
Sheerenberg
24 jun 2024
Snelle vriendelijke reactie klantenservice. Product snel ontvangen en
12 jun 2024
De levering was goed en snel. Pakket was goed en beschermd ingepakt.
3 jun 2024
Mooie spullen 👍 het duurde alleen lang voordat ik ze thuis kreeg
18 jun 2024
Goeie levering en kwalitatief papier. Ik ben heel tevreden.
8 jun 2024
Goede kwaliteit en probleempjes worden snel opgelost.
25 jun 2024
Direct aktiegenomen door product te vervangen klasse
16 jun 2024

Aanrader

Mooie website, ruim assortiment en snelle levertijd.
10 jun 2024
Artikel conform aan beschrijving, snelle levering.
30 mei 2024
Snelle levering, mooi behang en goedkoop in prijs
4 jun 2024
Snelle levering, goed verpakt dus tevreden klant.