KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.676 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
SFP+ besteld. Was niet in voorraad. Mailtje gestuurd via webform. Eerstvolgende werkdag antwoord gekregen met melding dat ze dezelfde dag verwacht werden. Het was echter 1 dag later en toen werden ze onmiddellijk verstuurd. De dag erna thuis al geleverd. Super dus op vlak van communicatie en dienstverlening.

30 okt 2023
De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

10 feb 2024
Snelle levering, maar de kabel die ik kreeg was niet die op het plaatje stond. Hij was een heel stuk minder premium zeg maar.
21 dec 2023
De mensen niet laten bestellen en betalen als jullie het niet kunnen leveren...
21 dec 2023
Bedankt voor je eerlijke review. Onze excuses voor het ongemak met je bestelling. We pakken dit aan en gaan het gewoon beter doen. Jouw volgende ervaring wordt top!
23 feb 2024
Te duur en niet op rekening kunnen kopen.
25 sep 2023
3 yubikeys = 3 sterren
14 aug 2023
Slecht verpakt!!
15 aug 2023
Wij gaan in contact met u treden.
24 okt 2023
24 okt 2023
Wij zullen op kort termijn in contact met u treden, graag ontvangen wij uw feedback