KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
KommaGo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij KommaGo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor KommaGo.nl

194 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 sep. 2021
Ik kreeg netjes een email dat de levering iets langer gaat duren. Tevens uitnodiging voor een webinar. Paar dagen later, bestelling nog niet ontvangen. Voordat ik navraag kon doen ben ik gebeld geworden met wederom excuses voor de vertraging. Echter, nu is product wel binnen gekomen en wordt vandaag nog opgestuurd. Ben uitermate tevreden met deze klantenservice. Ze weten daar hun klanten echt te waarderen.

13 sep. 2022
Product niet leverbaar, dus bellen voor levertijd: kan 1 dag, 1 week of een jaar zijn, of nooit. Zoeken op internet waar voorraad wel is en opnieuw gebeld en dan ineens binnen 3 dagen op de deurmat. Onzin verkopen op de servicedeskmedewerker kan funest zijn en is uiterst onproffessioneel, maar dat begrijpt u zelf zeker wel.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

30 mei 2022
30 mei 2022
8 jun. 2022
als iets "in stock" staat op je website, zorg dan ook dat je kan leveren in tijd, niet 3 weken later. verder als er een email gestuurd wordt mag dat binnen de 24h worden beantwoord.
27 sep. 2021
9 jan. 2022
Snelle levering van de bestelde producten. Alleen jammer dat bij de productbeschrijving niet wordt vermeld dat de smartswiches uitgaan van een standaard IP-adres. zie moet dus eerst de switch met een "WINDOWS" computer verbinden (niet via netwerk) om IP adres aan te passen en de GUI werkt alleen onder windows. Ik werk met alleen Mac!
27 mrt. 2022
Ik werd persoonlijk gebeld door een aardige mevrouw of mijn bestelling in goede orde ontvangen was. Hierbij wilde ze controleren dat of alles goed gegaan was tijdens het transport zodat ze de order af kon sluiten. Heb nog nooit gehad dat een webwinkel achteraf persoonlijk controleert of alles naar wens verlopen is.
3 feb. 2022
Snelle levertijden. Werd zelfs gebeld ter controle of het afleveradres klopte, want een vorige keer was het adres iets anders. Dus prima controle en correcte mensen aan de lijn gehad. Transcript van de chat werd netjes gemaild, zodat toekomstige discussies voorkomen worden. Top!
28 nov. 2021
Alles in orde bij KommaGo; Kennis, proactief, oplossend, snel. Wat wil je nog meer. Bij gewone vragen, maar ook vooral als t eens een keertje mis gaat met een product. Alles is uiteindelijk oplosbaar met de goede mindset.
28 sep. 2021
De voorraad was blijkbaar niet correct op de website. Ik werd daarover netjes gebeld en gemaild. Ik kon nog wel even wachten, uiteindelijk werd het product slechts een paar dagen later geleverd.
24 jan. 2022
Product was goed geprijsd tov concurrenten en levering liep soepel en snel. Ik kan geen feedback geven op support bij een eventueel defect of retour, want dat heb ik nog niet ervaren.
1 feb. 2022
Naast online kopen kun je ook gerust een even bellen om af te stemmen welk access point het beste past bij de omstandigheden. Aardig en deskundig personeel.
7 okt. 2021
Goed assortiment, duidelijke site, snelle response bij vragen, uitstekende info over verzendstatus, snelle levering.
19 mei 2022
Snelle levering conform verwachting. Na bestelling nog gebeld en kreeg daar een prima advies en ondersteuning
15 feb. 2022
Fijne makkelijke website. Goed kunnen chatten met medewerker, duidelijk en helder. Erg professioneel.
14 feb. 2022
producten waren niet voorradig bleek achteraf, wel mail gehad hierover wat als positief ervaren werd.
30 mrt. 2022
Het is klantvriendelijk winkelen bij KommaGo, snelle levering en nog eens zonder bezorgkosten. Top!
8 mei 2022
Goede communicatie ivm voorraad problemen, keurig opgelost, maar ik was dit zakelijk al gewend :)
29 sep. 2021
Snelheid, kwaliteit en prijs. Alle drie dik in orde. Ook de levering via Post NL gaat perfect.
11 apr. 2022
Leveren wat ze zeggen te leveren tegen een goede prijs op de vooraf gecommuniceerde dag.
26 nov. 2021
Goede ervaring. Bestelling volgende dag in huis, goed verpakt. Niets op aan te merken.