Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

17 feb 2024
11 feb 2024
we worden bestookt met mail door jullie en door het transport
Niet leveren volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen mindere levering

Makkelijk te bestellen en fijn dat ik de monsterblikken nog ergens kan verkrijgen. Wel jammer dat je €7,95 bezorgkosten betaald, dpd belletje lelt en dan je vervolgens zelf je spullen maar moet ophalen bij een afhaal punt 😑. Vervolgens zijn de blikjes ook ligt gedeukt. Transporteur mag er wel wat beter mee omgaan. Verder dik te vreden.
Alles altijd snel binnen als ik besteld heb Keurig verpakt in stevige dozen alleen jammer dat de bezorgdienst dozen altijd stuk maakt en extra dicht moet plakken zodat de inhoud soms toch beschadigd
Erg klant vriendelijk. Had een klein berichtje toegevoegd dat een code niet werkte die ik in mijn email had gekregen. Kreeg dit product er als nog gratis bij. Goede levering, 3 keer besteld 3x top.
27 jan 2024

Great

Quick delivery, good items and amazing prices Package is always packed well, never damaged and items are always protected inside
18 jan 2024

Alles zeer correct

Mijn bestelling was er inderdaad de volgende dag en alles was aanwezig. Niets op aan te merken.

👍

Goeie prijzen, snelle levering en goed verpakt. Ga hier zeker nog eens bestellen!
20 jan 2024
Heel snel geleverd , heel vriendelijk en je kost hemvolgen waar hij was
Snel en makkelijk bestellen en de andere dag al in huis top service.
Super snelle bezorging. Aardige bezorger, netjes en vriendelijk
Zeer Snelle Levering en de goedkoopste frisdrank in omstreken
Snel besteld en snel bezord Goeie prijs en goed verpakt
14 jan 2024
Nooit blikjes ontploft! Bij anderen is dat zeker anders.
supersnelle levering en alles perfect verlopen

Super!

Snelle, goede levering, en mooi geprijsd.