Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

RM
23 nov 2023
Ik vind de transport die erbij komt redelijk veel bij een grote bestelling.
Antwoord van Frisland.nl
Transporteurs rekenen hoge kosten voor zware bestellingen, daar kunnen we helaas niks aan doen. Met frisse groet, Team Frisland.
13 jun 2023
Track trace zegt "pakket niet bezorgd" en verder niets... Waar? Wanneer hoe?
16 jun 2023
Hoi Dennis, ik zie dat je maandagavond besteld hebt en het pakket woensdagavond bezorgd is. Mocht je verder nog vragen hebben neem dan svp contact op met onze Klantenservice. Met frisse groet, Team Frisland.
14 jul 2023
Helaas niet binnen 1 werkdag geleverd terwijl ik daar wel voor betaald had
14 jul 2023
Beste Carlin, excuse dat het niet gelukt is om dezelfde dag te leveren. We gaan de extra kosten uiteraard aan je crediteren. Nogmaals sorry. Team Frisland
Voor 15.00 uur de volgende dag in huis. Heb nog steeds niks ontvangen.
Antwoord van Frisland.nl
Beste Inge, je hebt zaterdagmiddag besteld, jouw bestelling is maandag verwerkt en opgestuurd en vandaag dinsdag bij je geleverd. Precies zoals we ook vermelden in onze communicatie. Excuses voor het misverstand als je het anders had begrepen. Met frisse groet, Team Frisland.
16 sep 2023
Gister besteld zou vandaag ontvangen niks gekregen ook geen mail
21 sep 2023
Beste Jasmin, je pakketje is inderdaad een dagje later bezorgd dan gepland, excuses daarvoor. Je hebt vrijdagmiddag met Trunkrs besteld en die zending zou maandag worden bezorgd. Alleen DPD zendingen kunnen wij zaterdag leveren mits voor 15 uur besteld. Excuses voor het misverstand. Met frisse groet, Team Frisland.
11 aug 2023
Als je regelmatig besteld de klant is x wat korting geven
16 dec 2023
Dienst naverkoop doet niets. Geen service
14 mei 2023
Vrijdag besteld en niets geleverd
15 mei 2023
Neste heer of mevrouw van Tienderen. U heeft niet vrijdag besteld, maar zaterdagochtend om 09:41 uur. Uw bestelling wordt op dit moment verwerkt en verstuurd met Trunkrs en zal volgens planning vanavond bij u worden bezorgd. Met frisse groet, Team Frisland.
11 sep 2023
Al veel besteld nooit korting
nog steeds géén levering!???
16 jun 2023
Levering totaal niet op tijd
22 jun 2023
Beste Ruud, ik zie dat je bestelling afgelopen maandag is afgeleverd. Helaas heeft de aflevering met DPD een paar dagen vertraging opgelopen. Excuses daarvoor. Met frisse groet, Team Frisland.
17 jun 2023
Heb nog niks ontvangen.
22 jun 2023
Beste Ursula, ik zie dat dinsdag je bestelling is afgeleverd door DPD. Door grote drukte bij DPD heeft de levering helaas niet zaterdag plaats gevonden. Onze excuses daarvoor. Met frisse groet, Team Frisland