LEDdirect - leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

LEDdirect - leddirect.nl

869 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.266 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2018
LEDdirect - leddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDdirect - leddirect.nl

Wat materiaal betreft prima in orde, enkel ge gebruik aanwijzigingen is niet 100% , een leek zoals ik moet toch wat uittesten voor dat alles 100% werkte. Maar anders topper en ook zeker de snelheid van leveren 24h

Top!

Snelle en goede bezorging! Professionele en vriendelijke medewerkers die net dat stapje extra zetten! Preventieve check op de orders of items wel op elkaar aansluiten en advies over betere, wel passende combi's!
11 feb 2024
Ik kreeg een mooi pakketje die netjes afgegeven moest worden, helaas zijn veel bezorgers te lui om het tot op 3 hoog te bezorgen daarom zetten ze een valse handtekening op de plek van ontvangen.
Zaterdagavond besteld en nog geen 48u later geleverd thuis, TOP!! De verpakking was over het hekken gegooid (zie foto)en gelukkig geen beschadiging!
Snelle levering en zeer goede service. Toen mijn lamp niet bleek te werken, stuurden ze direct een andere. De volgende dag was die binnen.
AB
Ad B.
Sprang-Capelle
17 feb 2024

Dik tevreden 👍

In het verleden ook perfecte ervaring gehad. Nu ook weer. Goede internetwinkel met een perfecte service en goede producten👍👍👍
10 feb 2024
Producten zijn goed, vragen worden goed en snel beantwoord. Gebruiksaanwijzingen mogen wat groter ivm leesbaarheid
10 feb 2024
Alles verliep naar wens van bestelling tot en met de ontvangst van de gatenzaag! Zeer tevreden dus.
Voor een redelijke prijs goed materiaal. Heb de leds gebruikt om een vitrine kast te verlichten.
Avonds om half 10 besteld , volgende dag op gemelde tijd keurig en veilig verpakt geleverd .

Alles verliep super vlot

Volgende dag was mijn gerief reeds geleverd. Geen enkel probleem. Alles verliep super vlot.
Prijs kwaliteit zeer goed, snelle verzending en zeer goede en vriendelijke service
4 feb 2024
Snelle levering. Wat ik miste zijn de juiste afmetingen van het product.
28 jan 2024
Uitstekende hulp bij lampen die flikkeren. Goed en vriendelijk contact.
28 jan 2024
Product kwam op tijd aan, en ik kreeg Nog een extra uitleg per E-mail
Veel keus en snelle levering. Goed verpakt. Prijs kwaliteit goed
Geweldige prijs voor top product. Levering was ook super snel.
Alles zoals het moest zijn met bijzonder lage prijzen bovenop!
Snelle levering en bij schade direct nieuwe verstuurd. Top!!!