LEDdirect - leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

LEDdirect - leddirect.nl

824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.374 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2018
LEDdirect - leddirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDdirect - leddirect.nl

20 mrt 2024
niet de juiste artikelen gekregen .Ik had 2 artikelen gevraagd maar heb niet de juiste gekregen
7 apr 2024
een dag te laat geleverd Verpakking beschadigd dus 1 van de 4 lampen defect
Heb een lamp ontvangen die was stuk kan gebeuren ik belde kreeg een excuus we zullen meteen een nieuwe op sturen volgende dag was de nieuwe lamp binnen een top service en de man aan de telefoon zeer vriendelijk als ik wat nodig heb bestel ik daar weer en ik zal het doorgeven aan al mijn kennissen top service 👍

Beste service die je kan hebben!

Ik heb nog nooit zulke goede service ervaren. Ik had spotjes besteld en een uur later werd ik gebeld, of ik thuis drivers had liggen of niet. Want die moesten er wel bij. Had ik niet, dus ze zijn toegevoegd en de dag erna was alles in huis. Uitmuntende service van Ivan Weijkamp!!!
Bestelling online doorgegeven, normaal de dag nadien in huis, doch dit heeft 2 dagen extra geduurd wegens problemen bij PostNL. Geen verwijt naar Leddirect.nl Alkes netjes aangekomen, lampen gemonteerd en alles werkt perfect !
Goede snelle levering. Jammer van de dure verzendkosten. Nu is het product niet het juiste wat ik moet hebben maar moet ik weer verzendkosten betalen om het retour te zenden helaas.
3 mrt 2024

Superservice

Na contact opgenomen te hebben over een product dat al langere tijd niet op voorraad is, werd ik netjes per mail en telefoon benaderd en heeft LED-Direct mij perfect geholpen.
Snelle levering en zeer goede service. Toen mijn lamp niet bleek te werken, stuurden ze direct een andere. De volgende dag was die binnen.
AB
Ad B.
Sprang-Capelle
17 feb 2024

Dik tevreden 👍

In het verleden ook perfecte ervaring gehad. Nu ook weer. Goede internetwinkel met een perfecte service en goede producten👍👍👍
TV
Theo V.
Rozendaal
Na lang zoeken eindelijk een ledlamp die en dimt en verschillen in lichtsfeer geeft. Makkelijk te bedienen. Super.

Meedenken en probleem terugdraaien

Ik had een verkeerde driver besteld en werd daarover teruggebeld. Voorstel om de transactie terug te draaien.
Avonds om half 10 besteld , volgende dag op gemelde tijd keurig en veilig verpakt geleverd .
Makkelijk mijn gewenste artikel kunnen vinden ,snel te bestellen en ook snel geleverd.
3 mrt 2024

5 stars

No issues with ordering, no issues with paying, no issues with delivery. 5 Stars.
Ik heb al meer Led lampen gekocht daar ze zijn vantasties en snel geleverd
Veel keus en snelle levering. Goed verpakt. Prijs kwaliteit goed
Geweldige prijs voor top product. Levering was ook super snel.
Vlugge en juiste levering aan aanvaardbare prijs. Goede site.

Altijd ok

Diverse producten besteld in het verleden Altijd goed en snel