Certificaat voor sarenza.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.631 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.008 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

goede winkel, ruim assortiment.
3.67

Ik had mijn bestelling eerder verwacht.
2.67
Redelijk

Alles prima in orde Levering wat vertraagd, maar verder niets negatiefs te melden.
4.00

Leveringstermijn werd meer dan ruim overschreden. Artikel paste echter niet en om die reden heb ik de bestelling herroepen. Juiste maat was helaas niet (meer) beschikbaar.
Viel me daarnaast op dat het wettelijke modelformulier voor herroeping niet met de bevestiging van de bestelling werd meegestuurd. Dat is vreemd want dat is wel wettelijk verplicht.
2.67
Redelijk

Prima en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. En indien je iets retour stuurt, ontvang je heel snel het geld retour.
Kortom: super goede service
5.00

Ik begrijp dat in het weekend bestelde producten pas op zijn vroegst op dinsdag geleverd kunnen worden, maar donderdag 17:00 is wel een erg lange levertijd in vergelijking tot de 24 uurs service op doordeweekse dagen.
Geen reactie tot nu toe op mijn vraag over de levering die ik dinsdagavond stuurde en het is nu zondag.

Goed verlope
4.00

Prima levering. Directe terugbetaling na retourzending. Product zelf voldeed niet aan mijn verwachting. Daar kan Sarenza natuurlijk niets aan doen.

Gewiinbsuoer
5.00

Volgens de website zouden de geleverde schoenen losse zooltjes bevatten. Bleek niet zo te zijn, waren verlijmd. Niet fijn.
3.50

Ben heel tevreden met mijn laarsjes
5.00

snelle levering, goed verpakt, jammergenoeg 1 paar schoenen de verkeerde maat gestuurd en daarna mijn maat niet meer voorradig

Mooi op tijd
4.50

Goede webshop duidelijk en goede aanbiedingen +super snel bezorgd

ssdfasd

allesprima
4.00

Het is in de drukke kerstperiode helemaal goed gegaan en er is ook op afgelopen moment geleverd. Perfect

Goede servic3

geen toelichting
alles is perfect.
5.00

Zelf te vaak achter de bestelling moeten bellen
3.33
Redelijk

Schoenen gekocht. Het hele traject is super verlopen. Schoenen werden in een mooie stevige transportdoos geleverd. Top site

Niet van toepassing
4.33

Besteld, snelle levering en goed produkt. Wat wil een klant nog meer......
5.00

Alles ging volgens afspraak en het pakket was duidelijk te volgen
5.00

Precies helemaal aan verwachting voldaan.
5.00

tevreden hoe alles is gelopen
5.00

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en product voldoet aan het beeld
4.67

pakket goed ontvangen op afgesproken tijd. degelijk verpakt.
5.00

Kreeg de verkeerde schoenen geleverd, maar ik moet toegeven, de service was erg goed. Een aardige dame van de klantenservice heeft alles voor mij netjes geregeld. Binnen een dag kreeg ik de juiste schoenen, mijn geld is ook binnen 2 dagen teruggestort en voor het ongemak een extra korting. Kortom,jammer van het foutje maar het is goed opgelost, prima webwinkel,ook door het gratis retourneren

Alles is goed
5.00

Beloofde korting bij eerste bestelling werd niet gegeven. Kortingscode bleek niet meer geldig.
3.33
Redelijk

Sarenza zegt een welkomst korting te geven. Deze korting werkte niet, dus bellen. Lang in de wacht, vervolgens wordt de verbinding verbroken Geen korting gehad Sarenza is slecht bereikbaar.
Matig

We kregen de aanbieding van 10 euro korting op de eerste bestelling bij Sarenza. Gegevens ingevuld, code welkom10 ontvangen, code bleek bij invoer niet meer geldig. Nu hebben we geen korting, maar zitten wel vast aan een nieuwsbrief. Niet netjes.
Matig

zeer snelle reactie op oa. de bevestiging van de retour zending en terug betaling van retour.

Het is gewoon super
5.00

Snelle service, goed artikel.
Mijn cijfer8

Vlotte levering door DHL,
Goede service ook door de clienten service,
4.50

Niks
1.00
Slecht

niet nodig

sarenza.nl

sarenza.nl werd op 29-01-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

27-29 rue de Choiseul

RCS Paris B 480 188 507
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stéphane Treppoz
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sarenza.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen