Certificaat voor sarenza.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 464 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.082 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

op 20 juni een bestelling geplaatst+betaald ter waarde van 171 euro order nr 08699966. wachtend op de bestelling die maar niet aankomt bij DHL. Ik heb Sarenza emails gestuurd via het contact formulier en krijg geen antwoord. Telefonisch niet bereikbaar of het is te druk en wordt verzocht later te bellen of ik kom in de wachtrij waar na 11 min verbinding verbreekt. Geen spullen en geld kwijt
1.00
Slecht

sarenza.nl antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U heeft ondertussen contact gehad met de klantenservice en bent verder geholpen. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Sinds 15/5/2017 wacht ik op mijn bestelling. Heb intussen al 2 e-mails verzonden met de vraag waar mijn bestelling is alsook meerdere keren proberen te bellen. Dan krijg ik steeds te horen dat het nummer niet beschikbaar is. Ik ben zwaar teleurgesteld en enorm gefrustreerd..
1.00
Slecht

sarenza.nl antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, U geeft aan dat de klantenservice slecht bereikbaar is geweest en dat uw pakket niet tijdig bij u was. Helaas is uw pakket terug gestuurd naar ons magazijn en bent u hiervoor terugbetaald. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Om u tegemoet te komen, hebben wij u per mail een compensatie toegestuurd. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Goed.

sarenza.nl antwoordt: 31-03-2017
Beste klant, fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. Hopelijk tot snel op www.sarenza.nl Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Ik wist niet dat het vanuit Frankrijk zou komen, bleek geen bezwaar en retourneren lukte ook.

Zool laat alleen los bij beide schoenen, erg vervelend.
3.33

sarenza.nl antwoordt: 21-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te horen dat u relatief tevreden bent over onze service U geeft aan dat u een klacht heeft over de artikelen dat u ontving. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Voor meer informatie kunt u uiteraard contact opnemen met de klantenservice op het gratis nummer 0800 582 33. Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Ontvangen en retourneren van product is zonder problemen verlopen.

sarenza.nl antwoordt: 16-03-2017
Beste klant, wij zijn altijd blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen op onze website.

Prima ervaringen met Sarenza Wij hadden een item besteld waar een productiefout in zat en dit werd direct goed opgepakt door de klantenservice. We kregen meteen een nieuw item opgestuurd en de medewerkers waren zeer vriendelijk.

sarenza.nl antwoordt: 16-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Wij worden gelukkig van klanten die blij zijn met onze onze service. Wij hopen u weer snel te verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alleen de winkel waar het product afgehaald moest worden ligt m.i. tever van het centrum van mijn stad.

sarenza.nl antwoordt: 14-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te zien dat u relatief tevreden bent over onze service. Wij proberen uiteraard met onze partner altijd nieuwe Parcel Shops te zoeken, zodat alle klanten dichtbij hun pakketjes kunnen ophalen. Wij hebben deze feedback dan ook doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Bestelling geleverd volgens verwachting: snel, correct en vriendelijk.

sarenza.nl antwoordt: 13-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Wij worden gelukkig van klanten die blij zijn met ons assortiment en onze service. Wij hopen u weer snel te verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Prima levering

sarenza.nl antwoordt: 09-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te lezen dat alles prima verlopen is. We hopen dan ook dat u tevreden bent over uw aankoop en wensen u graag er veel plezier mee Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles pwrfekt

sarenza.nl antwoordt: 08-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

ik ben tevreden over het product en de aflevering.

sarenza.nl antwoordt: 07-03-2017

Prima producten en levering service alleen de maat was toch niet de juiste maat volgens nederlandse standaard maten heel jammer.binnen 3 dagen retour gezonden en ook het bedrag netjes teruggestort .Toppie

sarenza.nl antwoordt: 07-03-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Op onze website hebben wij ook een maatgids beschikbaar. U kunt deze raadplegen bij uw eventuele volgende bestelling. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Zeer tevreden. Na retourzending en omruilen de andere schoenen ook heel snel geleverd. Geld werd meteen verrekend.

sarenza.nl antwoordt: 07-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Alles is goed gegaan zoals beloofd.

sarenza.nl antwoordt: 03-03-2017

had enkele zooltjes besteld, die in een grote schoendoos geleverd werden

deze hadden ook in een envelopje verstuurd kunnen worden

wel zo milieuvriendelijk

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Hierbij wil ik u laten weten dat wij uw feedback over de verzendwijze hebben doorgegeven. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Levering en afhandeling verliepen goed
3.67

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Goede communicatie per telefoon

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen aan de telefoon door onze klantenservice. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Erg tevreden. Erg verslavend
3.67

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Het is fijn om te horen dat u erg tevreden bent. Bovendien zijn wij net als u gek op schoenen ! Wij hopen u dan ook zeer binnenkort weer terug te mogen zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Ik zal 10 euro korting op dit bedrag dat ik gekost heeft bij debatten service
Gr Carla van der Ham du burck
4.33

De levering kwam later dan verwacht. Was op vrijdag en op maandag 30/1 t/m 17/2 ging ik op reis. Vandaag is dus de eerste dag dat ik kan retourneren.
De reden van retournering is dat de schoenen niet goed zitten. Ik heb in het verleden met heel veel plezier aerosols gedragen, maar deze zijn veranderd. Mijns inziens komt dat vooral door het contrefort dat heel oncomfortabel is.
Erg jammer
2.67

sarenza.nl antwoordt: 21-02-2017
Beste klant. Bedankt voor uw reactie. Helaas is uw pakket met één dag vertraging aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Om u tegemoet te komen, hebben wij u per mail een compensatie toegestuurd. Voor bestellingen in de toekomst kunt u eventueel kiezen voor een 24-uurslevering in een afhaalpunt. Wij hopen u binnenkort weer terug te zien op onze website. Team Sarenza

snel ontvangen,goede kwaliteit,helaas te groot maar makkelijk retouretourneren en snel het aankoopbedrag teruggekregen
Niks te klagen dus

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij vinden het erg belangrijk dat de terubetaling van retourzendingen correct verloopt. Wij hopen u binnenkort terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Snelle levering was helaas niet waar. Een week gewacht. Maar eenmaal de schoenen binnen heel blij Zaten wat strak, contact opgezocht met de klantenservice. Snelle reactie en goed geholpen. Erg blij met mijn aankoop en het wachten waard

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. U geeft ook aan dat uw bestelling vertraagd was. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. In verband met de drukte rondom de uitverkoop hebben sommige pakketten helaas vertraging opgelopen. U heeft een compensatie per mail ontvangen. Vriendelijke groet, Team Sarenza

Echt SUPERSTOM , wat een teleurstelling Ik bestel dameslaarzen in maat 38 en ontvang heren schoenen maat 46 Heeft er iemand met zn ogen dicht spullen ingepakt ? De kortingsbon is een aardige geste en ik maak er gebruik van, maar neemt niet weg dat ik dit echt heel stom vind, ik heb de laarsjes nodig voor een speciale gelegenheid en dat gaat nu niet meer op tijd lukken... :-((
2.00
Matig

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. U geeft aan dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.U heeft van ons een compensatie hiervoor per mail ontvangen. En u bent ondertussen ook terugbetaald voor deze bestelling. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Levering ok prima verpakking. cijfer 9

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij vinden een geode levering en degelijke verpakking erg belangrijk. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Snel geleverd, prima prijs en kwaliteit. Retour ging ook prima snel

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat de levering en retourzending goed verliepen en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij hopen u binnenkort weer terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Zeer tevreden. Levering was snel. Ik moest wel mijn identiteit en creditcard valideren vanwege fraude en dat duurde eventjes.
Retourneren verliep zonder moeite en het geld was weer heel snel op m'n rekening.
Ik moet wel melden dat ik ergens anders dezelfde producten had gezien voor een lagere prijs.

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Verder wil ik u graag informeren dat de prijsbepaling uniek is voor elke onderneming, zo kunt u uiteraard ook artikelen vinden op onze site die voor een lagere prijs worden aangeboden. Wij hopen u binnenkort weer terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Het is erg jammer dat tijdens het betalen er werd gemeld dat de schoenen opeens niet meer op voorraad waren.
3.33

sarenza.nl antwoordt: 23-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de schoenen niet meer op voorraad bleken te zijn tijdens het betalen. Er was helaas iets niet goed gegaan met de betaling, waardoor het artikel voor enkele uren vast stond in het systeem. U heeft de schoenen vervolgens wel opnieuw kunnen bestellen. Wij wensen u nog veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Snel in huis, spullen goed verpakt.

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat de levering snel en naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Geen commentaar, alles goed.

Artikel in goede orde ontvangen. Juiste maat. Geen problemen dus

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat de levering probleemloos verliep. Wij hopen u binnenkort terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Snel
Compleet
Goed ingepakt
Juiste maat

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het prettig te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Prima levering Goede kwaliteit

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat de levering goed verliep en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij hechten hier veel waarde aan en hopen u binnenkort weer terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Duurt even voordat je je producten geleverd krijgt. Ik had 2 paar schoenen besteld en kreeg een te grote doos De sneakers van Rieker heb ik gehouden: zijn/zitten perfect. Het andere paar viel zeker een maat te groot uit, dus teruggestuurd. Via de post kreeg ik snel een retourticket, die ik op de doos kon plakken en kreeg inderdaad binnen 2 werkdagen het geld terug van dat paar

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij vinden het erg belangrijk dat de terubetaling van retourzendingen goed verloopt. Het spijt ons te zien dat uw levering een lichte vertraging op heeft gelopen. U heeft een compensatie per mail ontvangen. Wij hopen u binnenkort terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Goede produkten, wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij vinden de kwaliteit van onze artikelen en de communicatie over de levering erg belangrijk. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Ik vond dat de schoenen waren een beetje kleiner dan verwacht. verder ging alles goed.

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de schoenen kleiner uitvielen. Onze excuses voor dit ongemak. Voor meer informatie over maten verwijs ik u graag naar onze maatgids op onze website. Voor meer informatie kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 582 33. Met vriendelijk groet, Team Sarenza

Goede service , mooie schoenen zitten heerlijk

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw berichtje. Wij worden gelukkig van klanten die blij zijn met ons assortiment en onze service. Wij hopen u weer snel te verwelkomen op onze website en wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles is goed gelopen

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat alles prima verlopen is. We hopen u binnekort weer terug te zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

.prima

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn altijd blij met berichten zoals deze. Wij danken u voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles is prima gegaan en de laarsjes van El Naturalista zitten en lopen geweldig

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw El Naturalista schoenen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Fijne shop om bij te bestellen. Mooie producten, goede levering en wanneer nodig prima service.

sarenza.nl antwoordt: 01-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw positieve feedback. Wij vinden het prettig te horen dat u blij bent met ons assortiment en onze service. Wij hopen u weer snel te verwelkomen op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

sarenza.nl

sarenza.nl werd op 29-01-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

27-29 rue de Choiseul

RCS Paris B 480 188 507
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stéphane Treppoz
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sarenza.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen