Certificaat voor sarenza.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.440 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.067 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Levering en afhandeling verliepen goed

Goede communicatie per telefoon

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen aan de telefoon door onze klantenservice. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Erg tevreden. Erg verslavend

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Het is fijn om te horen dat u erg tevreden bent. Bovendien zijn wij net als u gek op schoenen ! Wij hopen u dan ook zeer binnenkort weer terug te mogen zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Ik zal 10 euro korting op dit bedrag dat ik gekost heeft bij debatten service
Gr Carla van der Ham du burck
4.33

De levering kwam later dan verwacht. Was op vrijdag en op maandag 30/1 t/m 17/2 ging ik op reis. Vandaag is dus de eerste dag dat ik kan retourneren.
De reden van retournering is dat de schoenen niet goed zitten. Ik heb in het verleden met heel veel plezier aerosols gedragen, maar deze zijn veranderd. Mijns inziens komt dat vooral door het contrefort dat heel oncomfortabel is.
Erg jammer
2.67
Redelijk

sarenza.nl antwoordt: 21-02-2017
Beste klant. Bedankt voor uw reactie. Helaas is uw pakket met één dag vertraging aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Om u tegemoet te komen, hebben wij u per mail een compensatie toegestuurd. Voor bestellingen in de toekomst kunt u eventueel kiezen voor een 24-uurslevering in een afhaalpunt. Wij hopen u binnenkort weer terug te zien op onze website. Team Sarenza

snel ontvangen,goede kwaliteit,helaas te groot maar makkelijk retouretourneren en snel het aankoopbedrag teruggekregen
Niks te klagen dus
4.33

Snelle levering was helaas niet waar. Een week gewacht. Maar eenmaal de schoenen binnen heel blij Zaten wat strak, contact opgezocht met de klantenservice. Snelle reactie en goed geholpen. Erg blij met mijn aankoop en het wachten waard
4.33

Echt SUPERSTOM , wat een teleurstelling Ik bestel dameslaarzen in maat 38 en ontvang heren schoenen maat 46 Heeft er iemand met zn ogen dicht spullen ingepakt ? De kortingsbon is een aardige geste en ik maak er gebruik van, maar neemt niet weg dat ik dit echt heel stom vind, ik heb de laarsjes nodig voor een speciale gelegenheid en dat gaat nu niet meer op tijd lukken... :-((
2.00
Matig

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. U geeft aan dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.U heeft van ons een compensatie hiervoor per mail ontvangen. En u bent ondertussen ook terugbetaald voor deze bestelling. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Levering ok prima verpakking. cijfer 9
5.00

Snel geleverd, prima prijs en kwaliteit. Retour ging ook prima snel
5.00

Zeer tevreden. Levering was snel. Ik moest wel mijn identiteit en creditcard valideren vanwege fraude en dat duurde eventjes.
Retourneren verliep zonder moeite en het geld was weer heel snel op m'n rekening.
Ik moet wel melden dat ik ergens anders dezelfde producten had gezien voor een lagere prijs.
5.00

Het is erg jammer dat tijdens het betalen er werd gemeld dat de schoenen opeens niet meer op voorraad waren.
3.33
Redelijk

sarenza.nl antwoordt: 23-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de schoenen niet meer op voorraad bleken te zijn tijdens het betalen. Er was helaas iets niet goed gegaan met de betaling, waardoor het artikel voor enkele uren vast stond in het systeem. U heeft de schoenen vervolgens wel opnieuw kunnen bestellen. Wij wensen u nog veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Snel in huis, spullen goed verpakt.
4.33

Geen commentaar, alles goed.

Artikel in goede orde ontvangen. Juiste maat. Geen problemen dus

Snel
Compleet
Goed ingepakt
Juiste maat

Prima levering Goede kwaliteit
5.00

Duurt even voordat je je producten geleverd krijgt. Ik had 2 paar schoenen besteld en kreeg een te grote doos De sneakers van Rieker heb ik gehouden: zijn/zitten perfect. Het andere paar viel zeker een maat te groot uit, dus teruggestuurd. Via de post kreeg ik snel een retourticket, die ik op de doos kon plakken en kreeg inderdaad binnen 2 werkdagen het geld terug van dat paar
4.33

Goede produkten, wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending
4.00

Ik vond dat de schoenen waren een beetje kleiner dan verwacht. verder ging alles goed.
4.00

Goede service , mooie schoenen zitten heerlijk

Alles is goed gelopen

.prima
5.00

Alles is prima gegaan en de laarsjes van El Naturalista zitten en lopen geweldig
5.00

Fijne shop om bij te bestellen. Mooie producten, goede levering en wanneer nodig prima service.

Ik ben blij met sarenza
5.00

Levering heeft bijna 3 weken geduurd.
3.67

alles netjes en goed afgehandeld alleen jammer dat de verzending langer geduurd heeft.
4.00

Alles is naar wens verlopen.
5.00

Snelle verzending. Helaas terug moeten sturen. Ik heb niet gezien dat er geen rits in de laarzen zat. Geld was gelijk retour. Top

top

In 1 woord. PRIMA
5.00

:-) Ik ben heel tevreden.

bla bla bla
4.00

Product makkelijk besteld en snel geleverd
4.00

Laarzen (uggs) niet ontvangen omdat Sarenza de verkeerde () heeft verzonden en de juiste niet meer leverbaar zijn.
1.00
Slecht

sarenza.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U heeft van ons een compensatie hiervoor per mail ontvangen. En u bent ondertussen ook terugbetaald voor deze bestelling. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Goede levering van goede laarsjes.
Afwikkeling terugzending zeer netjes en snel.
5.00

Er wordt geadverteerd met 24 uurs levering maar daar ben ik niet mee een het pakket kwam pas 4 dagen later aan en moet omgeruild worden voor de maat. in e tussentijd zijn de schoenen afgeprijsd en dat heb ik zonder iet over te melden gewoon terug gekregen, samen met de welkomstkorting. Levering tijd slecht maar service echt TOP
4.00

Bestelling nog niet ontvangen, nooit meer zal ik een bestelling doen bij Serenza
1.00
Slecht

sarenza.nl antwoordt: 10-02-2017
Beste klant, u geeft aan dat u uw bestelling op 23 januari nog niet had ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice op het gratis nummer 0800 020 59 54? Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Goede levering volgens afspraak, keurig aangeleverd en prima dat je gratis bezorging en retournering hebt

sarenza.nl

sarenza.nl werd op 29-01-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

27-29 rue de Choiseul

RCS Paris B 480 188 507
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stéphane Treppoz
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sarenza.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen