Beoordelingen voor sarenza.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 16 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.083 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

08-12-2017
Ik ben heel erg blij met mijn rode laarzen, ze zijn comfortabel en modieus. Het pakket is aangekomen twee weken na de bestelling.

sarenza.nl antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft U geeft aan dat uw levering vertraagd was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Om u tegemoet te komen, hebben wij u per mail een compensatie toegestuurd. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent het artikel en wij wensen u daar nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

26-06-2017
20-06-2017
26-06-2017
op 20 juni een bestelling geplaatst+betaald ter waarde van 171 euro order nr 08699966. wachtend op de bestelling die maar niet aankomt bij DHL. Ik heb Sarenza emails gestuurd via het contact formulier en krijg geen antwoord. Telefonisch niet bereikbaar of het is te druk en wordt verzocht later te bellen of ik kom in de wachtrij waar na 11 min verbinding verbreekt. Geen spullen en geld kwijt
1.00
Slecht

sarenza.nl antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U heeft ondertussen contact gehad met de klantenservice en bent verder geholpen. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

08-06-2017
05-06-2017
08-06-2017
Sinds 15/5/2017 wacht ik op mijn bestelling. Heb intussen al 2 e-mails verzonden met de vraag waar mijn bestelling is alsook meerdere keren proberen te bellen. Dan krijg ik steeds te horen dat het nummer niet beschikbaar is. Ik ben zwaar teleurgesteld en enorm gefrustreerd..
1.00
Slecht

sarenza.nl antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, U geeft aan dat de klantenservice slecht bereikbaar is geweest en dat uw pakket niet tijdig bij u was. Helaas is uw pakket terug gestuurd naar ons magazijn en bent u hiervoor terugbetaald. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Om u tegemoet te komen, hebben wij u per mail een compensatie toegestuurd. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

29-03-2017
31-12-2016
29-03-2017
Goed.

sarenza.nl antwoordt: 31-03-2017
Beste klant, fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. Hopelijk tot snel op www.sarenza.nl Met vriendelijke groet, Team Sarenza

16-03-2017
21-02-2017
16-03-2017
Ik wist niet dat het vanuit Frankrijk zou komen, bleek geen bezwaar en retourneren lukte ook.

Zool laat alleen los bij beide schoenen, erg vervelend.
3.33
Redelijk

sarenza.nl antwoordt: 21-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te horen dat u relatief tevreden bent over onze service U geeft aan dat u een klacht heeft over de artikelen dat u ontving. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Voor meer informatie kunt u uiteraard contact opnemen met de klantenservice op het gratis nummer 0800 582 33. Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

20-02-2017
15-03-2017
Ontvangen en retourneren van product is zonder problemen verlopen.

sarenza.nl antwoordt: 16-03-2017
Beste klant, wij zijn altijd blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen op onze website.

20-02-2017
15-03-2017
Prima ervaringen met Sarenza Wij hadden een item besteld waar een productiefout in zat en dit werd direct goed opgepakt door de klantenservice. We kregen meteen een nieuw item opgestuurd en de medewerkers waren zeer vriendelijk.

sarenza.nl antwoordt: 16-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Wij worden gelukkig van klanten die blij zijn met onze onze service. Wij hopen u weer snel te verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

12-03-2017
17-02-2017
12-03-2017
Alleen de winkel waar het product afgehaald moest worden ligt m.i. tever van het centrum van mijn stad.

sarenza.nl antwoordt: 14-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te zien dat u relatief tevreden bent over onze service. Wij proberen uiteraard met onze partner altijd nieuwe Parcel Shops te zoeken, zodat alle klanten dichtbij hun pakketjes kunnen ophalen. Wij hebben deze feedback dan ook doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

09-03-2017
14-02-2017
09-03-2017
Bestelling geleverd volgens verwachting: snel, correct en vriendelijk.

sarenza.nl antwoordt: 13-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Wij worden gelukkig van klanten die blij zijn met ons assortiment en onze service. Wij hopen u weer snel te verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

08-03-2017
13-02-2017
08-03-2017
Prima levering

sarenza.nl antwoordt: 09-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te lezen dat alles prima verlopen is. We hopen dan ook dat u tevreden bent over uw aankoop en wensen u graag er veel plezier mee Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

07-03-2017
11-02-2017
07-03-2017
Alles pwrfekt

sarenza.nl antwoordt: 08-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

06-03-2017
11-02-2017
06-03-2017
ik ben tevreden over het product en de aflevering.

04-03-2017
09-02-2017
04-03-2017
Prima producten en levering service alleen de maat was toch niet de juiste maat volgens nederlandse standaard maten heel jammer.binnen 3 dagen retour gezonden en ook het bedrag netjes teruggestort .Toppie

sarenza.nl antwoordt: 07-03-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Op onze website hebben wij ook een maatgids beschikbaar. U kunt deze raadplegen bij uw eventuele volgende bestelling. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

03-03-2017
08-02-2017
03-03-2017
Zeer tevreden. Na retourzending en omruilen de andere schoenen ook heel snel geleverd. Geld werd meteen verrekend.

sarenza.nl antwoordt: 07-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

02-03-2017
07-02-2017
02-03-2017
Alles is goed gegaan zoals beloofd.

sarenza.nl antwoordt: 03-03-2017

25-02-2017
02-02-2017
25-02-2017
had enkele zooltjes besteld, die in een grote schoendoos geleverd werden

deze hadden ook in een envelopje verstuurd kunnen worden

wel zo milieuvriendelijk

sarenza.nl antwoordt: 28-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Hierbij wil ik u laten weten dat wij uw feedback over de verzendwijze hebben doorgegeven. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

sarenza.nl

Frankrijk
RCS Paris B 480 188 507
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stéphane Treppoz
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met sarenza.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen