annavantoor.nl
Reviews:

22.690 reviews in totaal   4.375 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de snelle en betrouwbare levering. Het personeel wordt als vriendelijk, behulpzaam en deskundig omschreven. De kwaliteit van de kleding krijgt veel lof, met extra waardering voor duurzaamheid en mooie materialen. Ook de klantenservice krijgt positieve feedback vanwege haar oplossingsgerichtheid en vlotte afhandeling van problemen. Het brede assortiment en de variatie aan merken en stijlen worden gewaardeerd, evenals de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. De prijs-kwaliteitverhouding wordt regelmatig genoemd: hoewel de prijzen soms als hoog worden ervaren, vinden klanten deze passend bij de geboden kwaliteit. Sommige klanten ervaren het retourproces als minder positief, met klachten over de kosten en de duur van terugbetalingen. Een enkeling vindt het personeel wat opdringerig. Daarnaast wordt het gemis aan bepaalde filteropties op de website genoemd.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsannavantoor.nl

(43)
(46)
(124)
(1036)
(3126)
I K
Ineke K.
8 Reviews
 Geverifieerd
Goede site met mooie merken! Makkelijk te bestellen. Hoewel ik nooit retourneer omdat ik weet dat het zal passen, toch fijn om te weten dat ik naar de winkel in de stad kan gaan.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik ben in het filiaal in west field leidsendam ontzettend netjes en correct geholpen door de verkoopster daar. Mijn complimenten voor deze jonge verkoopster. Niets aan toe te voegen.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Ik vind regelmatig hele mooie kleding bij Anna van Toor zowel in de winkel als in de webshop. Ook heel fijn dat je op de webshop zoveel keuze hebt in verschillende merken. Bij vragen over een product wordt je ook heel goed geholpen personeel denkt ook mee om een probleempje op te lossen. Vriendelijk en hulpvaardig.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Snelle verzending , retourneren geeft kosten

Prachtige set besteld van broek en blouse. Broek zat goed en heb ik gehouden. Bloesje beviel minder en heb ik geretourneerd. Tot mijn verbazing was het retourneren vernieuwd en moest ik daarvoor 3,95 betalen. Voor een artikel uit de nieuwe collectie had ik dat niet verwacht.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Altijd een goed advies als je dat wilt

Je bent vrij om rond te neuzen, maar het personeel is beschikbaar en zeer bereid om te helpen zodra je dat vraagt. Altijd klaar voor het geven van goede adviezen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goed advies in winkel, snelle bezorging

The Mall is een wat kleinere Anna van Toor, en heeft niet volledige collectie in de winkel. Op aanraden van verkoopster twee maten besteld. Snelle bezorging via website. De maat die niet paste kon ik makkelijk weer inleveren bij de winkel zelf, en had snel geld teruggestort.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Tegoedbon werkte niet, retouren niet samen te voegen, verder prima service

In het algemeen gaat het soepel. Wat vervelend is is dat de kortingsbon niet te gebruiken bleek en ik daar (op een zondagmiddag) geen oplossing voor kon vinden. Daarnaast jammer dat twee bestellingen niet gezamenlijk geretourneerd kunnen worden: scheelt een pakket in het transport en voor mij als klant de helft van de retourkosten.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Prima collectie en zeer vriendelijk personeel

Goede collectie! Ben vooral fan van Moscow. Mooie winkels. Zeer vriendelijk personeel met verstand van wat ze verkopen (wat geen gegeven is tegenwoordig). Goede online service. Beter doen: eigenlijk niets. Wellicht dat de online service wat sneller kan leveren.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Jurken en rokken

Dat Anna ook lange jurken en rokken heeft voor vrouwen die bedekt gekleed zijn, misschien ook jurken met lange mouwen in plaats van driekwart?
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
Geen coupon geven als het artikel is afgeprijsd als je het 2 dagen daarvoor gekocht hebt voor 60 euro meer Je bent verplicht om de coupon te gebruiken
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Goede kwaliteit en service

Mooi assortiment en goede, snelle levering. Als het een keertje toch niet zo goed bevalt (gebeurt weinig) dan is het retourneren ook makkelijk.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goede service

Fijne website, snelle verzending. En de mogelijkheid het te retourneren in de winkel is erg fijn. Ook daar een prettige en snelle afhandeling.
D N
Debbie N.
4 Reviews
 Geverifieerd

Mooie zomerse jurk

Mooie jurk gezien on-line voor dochter's 21-diner. Thema was 'paars'. Maar de pasvorm was niet goed voor haar. Jammer, was een erg mooie jurk. We hebben deze geretourneerd.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle bezorging en mooi verpakt. Helaas paste niet alle kleding waardoor ik gebruik heb moeten maken van het retourbeleid. Ook dit proces is soepel en snel verlopen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Levering is prima Maar retour is voor de klant erg ingewikkeld geworden. Commercieel is het voor het bedrijf simpel. Maar ik stuur een email naar jullie en dat werkt niet om de QR code binnen te halen.Stop gewoon een retour-biljet bij de levering,zoals tevoren. Ben 85 jaar ,ik vind het teveel gedoe!
I V
I.M. V.
8 Reviews
 Geverifieerd
Zéér mooie merken, erg klantvriendelijk. Jammer genoeg is niet altijd mijn maat er meer. Maar ik kom en winkel graag bij u!
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Fijne klantenservice, snelle levering en gezellig in de winkel! Webshop vind ik echt geen verbetering helaas! Er ontbreken heel veel filter mogelijkheden wat tegenwoordig op andere websites wel kan.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bestelling werd snel geleverd. Alleen wel fijn als er geen magneten meer aan zitten. Daar moet ik nu nog een keer voor naar een winkel om deze te laten verwijderen.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Leuke kleding, goede prijs/kwaliteit verhouding en de kledingmaten zijn goed afgestemd op de Nederlandse vrouw.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Makkelijk geruild!

Een blouse viel nogal groot uit, naar de winkel in Breda gegaan. Kleinere maat niet op voorraad. Deze werd twee dagen later naar mijn huisadres gestuurd. Dus zo alsnog de goede maat.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.