Growing Concepts- Logo - Beoordelingen

Growing Concepts

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden927 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

Growing Concepts is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Growing Concepts vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Voordat ik trustpilot gecheckt had, had ik al besteld. Ik was erg benieuwd in welke staat ik het zou aantreffen. 5 dagen later, wat overigens prima is, kwam de zending (2 terraniums en een mini kerstboom) bij me aan. Alles was echt super goed per item verpakt, het kon geen kant op! Ondanks GLS (niet de voorzichtigste) kwam het heel aan door het stevige verpakkingsmateriaal. Aangezien alles los verpakt was, moest je wel alles nog even in elkaar zetten. Leuk om te doen en in te delen naar je smaak. Al met al, ik kom nog eens terug!

23 jul 2023
Met een woord wat een crap/rommel, zelfs van Alixpress komen nog betere producten. Voor 500 Euro aan spullen gekocht, voor 16:00 volgende dag in huis is een illusie bij dit bedrijf, dat wordt is een week en ja het weekend snap ik. En dan krijg je het in 2 delen. De mos platen waren grote plukken al losgelaten in de doos, dus zelf maar plakken (had ik ook meteen kunnen doen) voor 200 Euro had ik toch echt beter verwacht. Grote paneel niet eens met een ophanging dus zelf doen. Van de 8 houten bloemen zaten er 3 al gebroken in de doos. Slechte verpakking in een zak gedaan voor de post. Van de plant in de glazen pot die moet je zelf gereed maken. De planthouder hele slechte 3d print en de rand is al afgebroken, het plantje wordt in een plastic zakje gepropt verwelkt en bijna dood is. Sorry maar dit kan echt niet, voor maar liefst 500 Euro. Ik had er voor over want dan hoef ik het zelf niet te maken maar als ik dan zoiets in huis krijg dan is dat gewoon de klant oplichten. Als ik dan de reviews lees dan ben ik niet de enige, helaas te laat gezien. Hoop dat jullie nog iets doen of contact opnemen.

Beoordelingen voor Growing Concepts

Product na een maand nog niet ontvangen. Minimale onpersoonlijke communicatie.
Leider kam die Ware beschädigt an. Der Support durch die Hotline erfolgte innerhalb weniger Stunden und war sehr hilfsbereit. Da es ein technisches Problem bei der Erstellung des Retourenscheins gab, verzichtete Growing Concepts auf die Rücksendung der beschädigten Wäre und veranlasste die sofortige Überweisung des Rechnungsbetrages. Ein derartig guter und kundenfreundlicher Service hätte auch sieben Sterne verdient.

Super!

Goed ingepakt, snel geleverd. Veel waar voor je geld.
Een week geleden iets besteld, maar helaas nog geen verzendbevestiging. Ook geen contact te krijgen met de webshop. Erg jammer
31 dec 2023

Een leuk cadeau voor jezelf en een ander :)

Sneller geleverd dan verwacht dus was ff lastig omdat niemand op kantoor was (kon volgens mij ook niet aangeven wanneer ik de zending wilde ontvangen) .. verder mooi product en alleen maar positieve berichten van mn collega's aangezien het onderdeel van het kerstpakket was :-)
ME
M.van E.
Vleuten
Snelle service en antwoorden. Helaas is de vervoerder die ze gebruiken niet betrouwbaar, 1 bestelling is "kwijtgeraakt" een andere bestelling beschadigd. Echter hebben ze dit snel en goed opgelost, door ofwel te crediteren of om een nieuw exemplaar toe te sturen.
Goede en snelle levering, mooie groene producten. De verzending kan wel beter bijv sticker met ‘doos rechtop houden’, want de plantjes waren uit de aarde gevallen en wortels lagen bloot.
19 nov 2023
De bestelling is nu al twee weken te laat omdat de vervoerder de bestelling niet afleverd , growing Concepts neemt naar mijn mening te weinig actie richting vervoerder
23 nov 2023
De geleverde service toen het product niet goed was, de klacht werd snel en netje opgelost, binnne een paar dagen werd het nieuwe product geleverd.
Goede service na gebroken glas door vervoer.
19 nov 2023
Snelle levering en mooie duurzame producten
mooi design, valt snel van de muur
Alles super geklappt
3 dec 2023