veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

266 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.852 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
veelliefs.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

31 mei 2023
Was erg leuk passend kado. Makjelijk te bestellen. Bezorging was helaas te laat. Jammer
26 mei 2023
Pakketje was heel leuk ingepakt, echt als een cadeautje. Ontvanger was er heel blij mee.
Ondanks de kerstdrukte optijd binnen gekomen bij de jarige. En de jarige was verrast
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Leuk om te horen!😊 Tot de volgende keer!
13 jul 2023

Fijn dat bestaat

Geen idee wat goed Ik had zelf wel meer op de kaart willen zetten maar veder super
12 okt 2023

Aanrader

Goede kwaliteit, snelle levering, heldere communicatie, goed op de hoogte gehouden
13 okt 2023
Bedankt voor je positieve recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker van Veel Liefs.
PV
Altijd heel netjes, precies en snel bezorgd! De ontvanger was super blij verrast
10 aug 2023
Bestellen en leveren gaat supersnel. Heeft me een heel blij nichtje opgeleverd!
26 sep 2023
Leuk om te horen! Bedankt voor je review! Veel liefs
10 nov 2023
Heel leuk om iemand cadeau te doen. Bezorging altijd prima ik ben dik tevreden
29 okt 2023
Super schattig speenkoord besteld. Fijne communicatie en snelle verzending!
14 sep 2023
De ontvanger was zeer aangenaam verrast: de snoepjes waren ook lekker vers.
15 sep 2023
Wat fijn om te horen dat het in de smaak viel! Hopelijk zien we je weer een keertje! :) Veel liefs!
2 jul 2023

Aanrader

Mooie website; leuk assortiment; prima prijs; zendingsvervolging perfect
1 jul 2023
Snelle levering, leuk ingepakt. Fijn dat de snoepjes gelatinevrij waren.
Makkelijk en vriendelijk. Het was snel bezorgd en collega was erg blij.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen 😊 Tot de volgende keer!
Makkelijk bestellen, snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van veelliefs.nl
Hartelijk dank voor je recensie! Jouw positieve feedback motiveert ons. Tot de volgende keer!
Snelle en veelal gratis levering en producten voor een normale prijs
10 aug 2023
Net een tikeltje anders een kaart een lieve kaart met kadootje erbij
13 okt 2023
Bedankt voor je positieve review! Tot een volgende keer! :) Veel liefs!
4 mei 2023
Website super makkelijk en hele goede en vriendelijke klantenservice
SD
S D.
Ijsselstein

Er wordt meegedacht

Het pakket werd eerder verstuurd uit voorzorg wegens de drukte. Top
15 okt 2023
Levering op de gekozen dag en super leuke reactie van de ontvanger
26 okt 2023
EF
Esther F.
Tilburg
1 nov 2023
Zo’n leuke betaalbare kadootjes die altijd goed ontvangen worden
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je positieve recensie!