cleanfoods.nl

128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2019
cleanfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Wat ik heb besteld heb ik gekregen en het werd snel geleverd. Alleen jammer dat Cleanfoods afhankelijk is van levering wat de voorraad niet ten goede komt. Maar als ik weer wat nodig heb dan zal ik zeker weer een bestelling doen.

19 nov 2023
De producten van cleanfoods zijn fantastisch. Ik zou ze ook heel graag willen ontvangen, maar dit is al de 2e keer dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Heel jammer. Ligt niet aan cleanfoods maar aan de vervoerder. Dus eigenlijk verdient DHL een slechte beoordeling
SM

Ine d.
Nieuwstadt
23 jun 2023

Diverse lekkere smaken.

Al diverse keren de Raw Pancake mix besteld. Bevalt goed! Alleen deze keer iets minder keus uit de smaken, ( aantal waren net niet meer op voorraad, vond ik geen probleem ) wellicht volgende keer meer geluk! Bestelling wordt altijd snel geleverd, is ook prettig!
26 jul 2023
Blij met de konjac producten. Geniet van gezonde pannenkoekjes voor mijn ontbijt, de pasta en rijst en de mango ijsjes tussendoor. Heerlijk en veel beter gevoel dan al die koolhydraten. Minder opgeblazen, minder trek tussendoor.
4 nov 2023

Ziet er niet uit maar lekker

Ziet er niet uit. Kunnen ze misschien iets aan doen. Verwerking en smakelijker is daarentegen prima. Als diabeet is dit perfect om glucosewaarden goed te houden. Wel veel water drinken. Service is uitstekend.
Producten zijn snel geleverd en alles in orde. Alleen stoort het me dat bv de konjac-spaghetti in dubbel plastic is ingepakt. Veel wegwerpmateriaal. Kost energie om ze te maken en te verwerken … onnodig
24 jun 2023

Snelle verzending en goed product

We hebben een kennismakingspakket besteld. Was snel binnen ondanks drukte bij PostNL. De pasta’s en de rijst is erg smakelijk en heel handig in gebruik. Wij bestellen beslist wéér
5 jun 2023
Goede service & lekkere producten. Bestel de skinny shake nu voor de 2e keer en heb ineens 6 potten gekocht. Ingrediënten kunnen nog iets cleaner maar vond de shake heel lekker.
1 okt 2023
Afval shake .. Weinig kcal . Helaas vind ik de smaak niet echt top ....maar het helpt zeker als je gewicht wilt verliezen
5 jul 2023
Hele snelle levering en geweldige producten! Nu passen pannenkoeken met hazelnootpasta, cake en ijs gewoon in mijn dieet.
16 dec 2023
Jullie pasta’s en de chocomelk peder zijn grandioos al mijn vrienden bestelden het ook nadat ze bij mij geproefd hadden
22 nov 2023
Heb een aantal producten geprobeerd en vind ze erg lekker, neutraal dus goed toe te passen in verschillende producten.
KD
Kees D.
Waalwijk
14 jun 2023

Gewoon goed !

Beschrijving op de site is prima. Verpakking is goed. Bezorging is snel. Wat is er nog ye verbeteren ?
AD
Ann D.
Wilsele
4 jul 2023
16 jul 2023
Wat mij betreft de lekkerste nep pasta en een gezond alternatief voor the real thing.
15 nov 2023

Uitleggen wat bv ei bilubine is ? Beter

Beter! Uitleg filmpjes over hoe je het bereiden moet!! Het is erg nieuw en onbekend
3 sep 2023
Gewoin 100% in orde
9 jul 2023
Fijne producten
De snelle bezorging! De producten zijn echt goed. Alleen jammer dat mails niet beantwoord worden
14 nov 2023
Ik ben diabetes patient,doot cleanfoods producten blijven mijn bloedsuiker waarden stabiel!
1 okt 2023
Mooi verpakt . Weinig calorieen, wel direct terug honger of ik niet genoeg gegeten ?
RV
Ria v.
Den Haag
2 mei 2023
Goede producten passend bij mijn leefstile. Website niet echt klantvriendelijk.