Certificaat voor e-carnavalskleding.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 313 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 725 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik heb hier onlangs 3 verschillende soortenHalloween jurkjes besteld om er vervolgens 1 te kiezen, welke de leukste was Ik werd keurig opgebeld door t bedrijf met de vraag wnnr ik ze uiterlijk nodig had gezien 1 jurkje vertraagd was. Top service En dat ze even bellen Bestelling alsnog geheel op tijd geleverd gekregen ondanks t belletje. Terugsturen van de overige artikelen ging ook moeiteloos
5.00

goed geholpen en meteen de volgende dag bestelling al binnen
4.00

Ik vond dit heel spannend, want dit was de eerste keer dat ik iets van kledij online bestelde Ik ga deze vrijdag schitteren op de halloweenfuif Bedankt

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 19-10-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier op het feest. Tot de volgende keer en bedankt voor de bestelling. Met vriendelijke groet, e-Carnavalskleding.nl

Mijn bestelde pak was niet op voorraad, volgens de site wel. Geen probleem ik kreeg bericht dat het vanuit Milaan naar Nederland kwam en had op tijd mijn pak. Helaas veel te klein/kort. Kon geen omruil formulier downloaden, wel een retour formulier. Hoop dat het pak nu past want anders wordt het wel duur. €6.95 voor de retourzending.
Vriendelijke groet.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 18-10-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Bij het product staat een levertijd van 2-3 werkdagen. Wij hebben u per mail de exacte leverdatum gemaild. Indien een bestelling niet goed is kunt u de bestelling terug sturen via een retourformulier. Het snelste is dan om een nieuwe bestelling te plaatsen van de juiste maat. Met vriendelijke groet, Maurice

De levering was later als aangegeven bij de aankoop. Gelukkig hadden we het ruim genomen maar soms kan dat een probleem vormen.
2.67
Redelijk

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 16-10-2017
Beste klant, Wij zien dat de bestelling inderdaad een dag langer heeft geduurd dan aangegeven. Wij hebben dit u wel direct per telefoon en daarna per mail laten weten. Mochten wij onverhoopt een belofte niet na kunnen komen dan bellen wij altijd met onze klanten. Zo kunnen wij alles kortsluiten naar de wensen van de klant. Met vriendelijke groet, Maurice

Op het laatste moment nog op zoek naar een Dummie de Mummie pak voor de Kinderboekenweek. Op maandag contact gehad en op dinsdag was hij binnen. Super goed geregeld Dank je wel, Esther

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 11-10-2017
Beste Esther, Dank voor de leuke beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Maurice

Beetje rommelig in het begin, producten niet voorradig maar toch weer wel enz maar later gelukkig alles goed en is de bestelling tijdig geleverd

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 10-10-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Wij hebben u inderdaad onjuist geïnformeerd. Na het versturen van de mail hebben wij u gebeld met de juiste mededeling. De bestelling kon gewoon verstuurd worden zoals besteld. Veel plezier met de bestelling. Groet, Maurice

perfecte afhandeling

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 10-10-2017
Beste klant. Leuk dat u een positieve beoordeling heeft achter gelaten. Heel veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Feestelijke groet, Bea

Uitstekend en persoonlijk geholpen aan een halloweenpak. Bedankt
4.33

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 10-10-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Onze klantenservice helpt iedereen graag aan een leuk kostuum. Veel plezier met Halloween. Met vriendelijke groet, Maurice

Snelle levering en netjes verpakt

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 10-10-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Martijn

Levering is niet super snel, maar op zich prima. De bestelde producten zijn zoals op foto's en zelf s nog iets betere kwaliteit dan verwacht, dus helemaal prima
4.67

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 10-10-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. U heeft een pruik besteld waarbij een levertijd van 2-3 werkdagen staat. De bestelling is na 2 werkdagen verzonden. Veel plezier met de bestelling en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice

5.00

Goed en een snelle levering bedank

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 28-09-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Maurice

Groot verschil foto en wat je krijgt

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 28-09-2017
Beste klant, Dank voor de feedback. Wij nemen contact met u op over de bestelling. Wij willen graag weten wat er niet juist is met het item. Wij gaan dit met u oplossen. Met vriendelijke groet, Maurice

Geen commentaar

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-09-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Maurice

prima

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-09-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Wij hopen dat u een geslaagd feest heeft gehad. Tot de volgende keer. Groet, Maurice

Was dik tevreden. Zal in de toekomst meer van jullie afnemen.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 25-09-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Wij wensen u veel plezier met de bestelling. Tot de volgende keer. Groet, Martijn

Was niet leverbaar kreeg optie wat wel kon prima

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 25-09-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Het bestelde kostuum is i.v.m. slechte kwaliteit uit de verkoop gehaald. Wij hebben u daarom een alternatief aangeboden. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Maurice

als je vragen heb of omruilen krijg je netjes uitleg hoe het in zijn werk gaat en je krijgaltijd antwoord terug (vriendelijk)
4.67

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 21-09-2017
Beste klant, Dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier met de bestelling. Groet, Maurice

Door een fout aan hun kant kreeg min dochter haar stewardessenpak te laat waardoor ze zonder verkleedkleding zat op het feestje. Erg jammer.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 21-09-2017
Beste klant, Op het product zat helaas een iets langere levertijd. Dit hebben wij u ook direct laten weten. Aangezien wij geen mail hebben ontvangen dat de levertijd te laat is. Hebben wij de bestelling verstuurd. Mocht u de producten niet meer kunnen gebruiken voor een ander feest, dan horen wij dat graag. Wij nemen even contact met u op. Groet, Maurice

Wilde iets extra bestellen terwijl de order al klaar was, volop medewerking en kon alsnog aangepaste worden

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 21-09-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Tot de volgende keer. Groet, Bea

Super service. Een warme douche....

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 21-09-2017
Leuk dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Veel plezier met de bestelling. Tot de volgende keer. Groet, Martijn

Beste e-carnavalskleding,
Ik vind het erg jammer dat de bandana niet een doek is maar een andere stof. En dat de witte niet op voorraad was maar dat staat wel op de website.
Voor de rest ben ik te vreden met de service

Jorn Kruis
3.33
Redelijk

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 21-09-2017
Beste klant, De bandana is een stoffen doek van 55x55cm. Wij begrijpen daarom niet helemaal wat u bedoelt. Wij nemen even contact met u op. Groet, Bea

zoals weergegeven in de foto

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 14-09-2017
Beste klant, Leuk dat je een beoordeling achter laat. Heel veel plezier met de bestelde producten. Het feest gaat vast en zeker slagen. Groet, Maurice

Weinig aan toe te voegen, perfect.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 14-09-2017
Beste klant, Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Veel plezier met de bestelling en hopelijk mogen wij u bij het volgende feest weer van dienst zijn. Groet, Maurice

Geslaagd product Goede service.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 13-09-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling achter heeft gelaten. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze webwinkel. Veel plezier met de bestelde items. Tot de volgende keer. Groet, Maurice

good

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 12-09-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Veel plezier met de bestelling en tot een volgende keer. Groet, Maurice

perfect

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 12-09-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling achter heeft gelaten. Wij zijn hier erg blij mee. Veel plezier op het feest en tot snel. Groet, Maurice

Op dinsdag een bestelling geplaatst, donderdags gebeld of het er vrijdag zou zijn, omdat ik het toen nodig had. Er werd me verteld dat het 's middags verstuurd zou worden en er vrijdag dus zou zijn. Vrijdag eind vd middag nog geen track and trace code. Op het laatste nippertje nog naar een carnavalswinkel in de buurt moeten rijden (60km totaal). Had ik het liever bij een andere webshop besteld....
1.67
Matig

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 12-09-2017
Beste klant, Helaas is er bij uw bestelling iets fout gegaan. De bestelling is donderdag verstuurd. PostNL heeft alleen de bestelling niet op vrijdag afgeleverd. Dit is enorm vervelend. U kunt de bestelling retour laten komen. Wij gaan dan alles met u regelen. Groet, Maurice

4.33

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 05-09-2017
Beste klant, Wauw, het doet ons altijd goed dat u erg tevreden bent. Veel plezier met de bestelling. Team e-Carnavalskleding.nl

Fijne webshop en zeer goede service

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 05-09-2017
Beste klant, Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Team e-Carnavalskleding.nl

Alles dik in orde

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, Leuk dat u ons zo goed beoordeelt. Veel plezier met uw aankoop. Martijn e-Carnavalskleding.nl

Goeie service en optijd geleverd

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 01-09-2017
Beste, Wat leuk dat je ons zo goed beoordeelt. Veel plezier met de bestelling en wellicht tot een volgende keer.

De bestelde kleding duurde lang, dat hoeft tegenwoordig toch niet meer.
De aangeven maat voor 3 en 4 jarige is veel te groot. Mijn kindje is 5 en het is nog veel te groot.
Het is handig als dit gemeld wordt.
2.00
Matig

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 01-09-2017
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Bij dit product stond een levertijd van 2-3 werkdagen vermeld. Vandaar de langere levertijd. Onze excuses voor de maatvoering van dit item. Wij zullen dit direct nakijken en daar waar nodig aanpassen. Alsnog veel plezier gewenst met uw aankoop.

Fgr

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 25-08-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Heel veel plezier met de bestelling en hopelijk zien wij u een volgende keer terug. Alvast een fijn weekend. Groet, Marie-Thérèse

Precies zoals beschreven. Super

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 21-08-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achtergelaten. Heel veel plezier met de bestelling en tot een volgende keer. Groet, Maurice

Snel en goed

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 18-08-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Veel plezier met uw producten en tot de volgende keer. Groet, Maurice

uitstekende kwaliteit en levering zoals aangegeven

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 12-08-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier met uw bestelling en hopelijk mogen wij u een volgende keer weer van dienst zijn. Groet, Bea

Snel geleverd maar was te klein dus retour

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 12-08-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft geschreven. Jammer dat het bestelde product te klein is. Wij gaan uw retourzending binnen 1-2 werkdagen verwerken. Op de dag van verwerken wordt ook direct het aankoopbedrag teruggestort. U hoort spoedig van ons. Groet, Martijn

Geen op/aanmerkingen. Zeer positieve eerste ervaring.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 11-08-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. Veel plezier op het feest en hopelijk zien wij u weer spoedig terug in onze webwinkel. Groet, Marie-Therese

e-carnavalskleding.nl klantbeoordeling

e-carnavalskleding.nl

e-carnavalskleding.nl werd op 10-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winkelveldstraat 20

Kamer van Koophandel 54169143
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bea Stelder - van Rijn
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met e-carnavalskleding.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen