Certificaat voor e-carnavalskleding.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 316 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 778 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Vanaf het eerste contact zijn wij zeer prettig en snel geholpen. Als groot bedrijf hebben we een zakelijke bestelling kunnen plaatsen via onze eigen systemen, dit was voor ons een groot pluspunt. De levering duurde langer dan van te voren verwacht maar wij zijn goed op de hoogte gehouden van de voorraadsituatie.
Wij zouden hier zeker nog een bestelling plaatsen.

Tevreden.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 15-12-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Maurice

Belofte is volgende dag levering. 1 artikel bleek niet leverbaar, direct telefonisch contact voor een alternatief: positief. Echter bleek bij bevestiging dat de totale levering pas veel later werd verzonden, waardoor voor ons te laat. Jammer... leuke site, goede prijzen. Geld teruggekregen maar in een reactie kwam het erop neer dat ik zelf beter op had moeten letten. Jammer...

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 15-12-2017
Beste klant, Helaas hebben wij de bestelling niet tijdig kunnen leveren. Een item was geheel uitverkocht door de drukte met sinterklaas. En door de drukte met sinterklaas bij PostNL is het niet tijdig afgegeven. Wij hebben uw bestelling geannuleerd en het bedrag terug gestort. Met vriendelijke groet, Maurice

Goed verpakt en netjes geleverd. Al duurde de levering erg lang.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 15-12-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Wij hebben de bestelling tijdig verstuurd. De levering duurde 2 dagen omdat bij de eerste afleverpoging niemand aanwezig was. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Maurice

Producten niet leverbaar. Volgens de site ruim op voorraad
1.33
Slecht

Topservice en topkwaliteit.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 15-12-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice

Volgens de site is mijn bestelde artikel ruim op voorraad. Maar helaas, voor de 2e kunnen de bestelde artikelen niet geleverd worden
1.00
Slecht

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 07-12-2017
Beste klant, Wij hebben u voor het bestellen al aangegeven dat levering voor de 2e niet zeker haalbaar was in verband met de drukte bij PostNL voor Sinterklaas. U heeft de gok toen wel genomen. Wij vinden het dan jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Maurice

Alles ging perfect.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 07-12-2017
Beste klant, Dank voor de positieve beoordeling. Tot de volgende keer. Groet, Bea

Jurkje eerst retour gestuurd omdat hij veel te groot was. Maatje kleiner zit wel goed. Het is een grappig jurkje, maar geen mooie kwaliteit: dunne stof (schijnt net niet door) en ook niet mooi afgewerkt. Eigenlijk te duur voor wat je krijgt.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 07-12-2017
Beste klant, Dank voor de feedback. Wij gaan deze informatie doorspelen aan onze designers. Wij nemen even contact met u op. Met vriendelijke groet, Maurice

Correcte afhandeling van de bestelling, goede opvolging en informatie.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 07-12-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achtergelaten. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice

Super goede en snelle service

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 29-11-2017
Beste klant, Dank voor de positieve feedback. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice

Door een voorraadfout was één van de bestelde artikelen niet leverbaar.
Door een menselijke fout heb ik een week moet wachten op mijn bestelling

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 29-11-2017
Beste klant, Helaas is er bij uw bestelling iets fout gegaan. Hierdoor heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Wij hebben met u hier contact over gehad en gelukkig hebben wij alles met u kunnen oplossen. Veel plezier met de bestelling. Groet, Bea

Geen last gehad met de bestelling prima.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 29-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Veel plezier met het bestelde ninja pak en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Bea

zeer mooi

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 29-11-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Heel veel plezier met de bestelde items en tot de volgende keer. Groet, Martijn

Zeer netjes te woord gestaan en alles op tijd geleverd wat wil je dan nog meer

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 29-11-2017
Beste klant, Wij vinden het leuk om te horen dat wij u goed geholpen hebben. Wij wensen uw veel feestplezier met de groep en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Marie-José

top

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-11-2017
Beste klant, Dank voor de positieve beoordeling. Hier is ons team erg blij mee. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Martijn

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achtergelaten op de site. Voor 15.00u besteld is morgen in huis. Veel plezier met de bestelling en hopelijk mogen wij u bij het eerst volgende feest weer voorzien van leuke feestkleding. Met vriendelijke groet, Martijn

Heel snelle levering ondanks dat één van de bestelde producten uit het buitenland moest komen.
Goede en vriendelijke communicatie en product voldoet precies aan mijn verwachtingen.
Al met al een fijne service van een zeker aan te raden verkoper.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Bij een product stond inderdaad een levertijd van 2-3 werkdagen. Dit was omdat het item vanaf de leverancier moest komen. Tot de volgende keer en veel plezier met de bestelde items. Met vriendelijke groet, Maurice

Na moeilijke start toch goed gekomen duurd wel lang

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-11-2017
Beste klant, Wij hebben de bestelling verstuurd zoals besproken. Alleen heeft de vervoerder er om onverklaarbare reden langer over gedaan dan gebruikelijk. Wij vinden dit ook jammer. Gelukkig is alles wel nog tijdig bij u in huis. Veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer. Groet, Maurice

Artikel was leuk maar echt veel () te groot. Het terugsturen kostte me € 6,95. Dit doe ik niet meer.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 27-11-2017
Beste klant, Jammer dat u niet tevreden bent over de bestelling. Het kan altijd voorkomen dat een item niet naar wens is. Het terugsturen van producten is voor eigen rekening. bij het geheel retourneren van de bestelling krijgt u wel de verzendkosten voor het heenzenden teruggestort. Wij storten uw aankoopbedrag direct terug bij ontvangst van de retourzending. Met vriendelijke groet, Maurice

Goede service Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 23-11-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Veel plezier met uw aankoop en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice

Gewoon goed

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 23-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achtergelaten. Veel plezier met de bestelde items en tot een volgende keer. Groet, Bea

Nvt

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 20-11-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Maurice

Alles correct afgehandeld, graag opnieuw.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 17-11-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Veel plezier met uw aankoop en tot de volgende keer. Een heel fijn feest gewenst. Groet, Bea

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 16-11-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Veel plezier met het bestelde item en tot de volgende keer. Groet, Maurice

11 Stropdassen besteld, snelle levering, mooi, en kwalitatief goede producten.
Topper ik kom zeker als klant terug.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 16-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een review heeft achter gelaten. Ons team werkt iedere dag hard om alle klanten deze service te bieden. Veel plezier met de stropdassen en tot de volgende keer. Groet, Maurice

Op de site stond dat het pakje na 2-3 werkdagen zou geleverd worden. Helaas kreeg ik dit 2 dagen later pas aan... jammer genoeg net niet op tijd voor het feestje.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 15-11-2017
Beste klant, Wij hebben uw bestelling binnen 2 werkdagen verzonden. Het pakket is op de 3e werkdag bij u aangeboden. Helaas was er niemand thuis. Een dag later is het pakket bij u afgeven. Een volgende keer kunt u het beste een afhaallocatie kiezen. Dan hoeft u niet thuis te zijn en kunt u de bestelling afhalen op een moment dat het u uitkomt. Groet, Maurice

prima
4.00

Voel echt veel kleiner uit dan verwacht en stond vermeld bij maatvoering, ruilrn dan betaal je weer verzendkosten dus schiet niet op. Verder aardige mensen.
2.67

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 14-11-2017
Beste klant, Jammer dat het pak niet past. Bij de maatvoering staat al dat u beter een maat groter kunt nemen. Het retourneren van een item kost alleen de verzendkosten voor het terugsturen. De verzendkosten van de heenzending storten wij u terug. Zodra uw bestelling retour is gaan wij deze verwerken. Groet, Maurice

Alles was netjes en op tijd geleverd

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Heel veel plezier met het bestelde pak. Tot een volgende keer. Groet, Maurice

goed

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achtergelaten. Veel plezier met uw aankoop en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Bea

alles was ok

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste klant, Leuk dat u een beoordeling heeft achter gelaten. Veel plezier met uw bestelling en alvast een hele fijne sinterklaasviering. Met vriendelijke groet, Maurice

alles was ok

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste klant, Fijn dat u tevreden bent over onze webwinkel. Heel veel plezier met de bestelling en hopelijk zien wij u weer snel terug. Met vriendelijke groet, Maurice

uper snel binnen en een prima kerstmannenpak zeker voor die prijs..top

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste klant, Heel veel plezier met uw kerstmanpak. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Bea

De sterren spreken voor zich

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 08-11-2017
Beste klant, Dank voor de leuke beoordeling. Wij zijn hier blij mee. Veel plezier met de bestelling en tot een volgende keer. Groet, Maurice

Ben er echt heeel blij meee

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 08-11-2017
Beste klant, Leuk dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Heel veel plezier met het mascotte pak. Wij hopen dat u er veel plezier mee gaat beleven. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurice

Zeer vriendelijke en meedenkende servicemedewerkster. Alles geleverd zoals afgesproken

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 08-11-2017
Beste klant, Dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier met het feest en hopelijk zien wij u terug bij een nieuwe activiteit. Groet, Marie-José

product was niet te leveren

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 08-11-2017
Beste klant, Wij vinden het jammer dat het item door de drukte met Halloween niet meer te leveren was. In een sporadisch geval kan dit voorkomen. Wij hebben de bestelling geannuleerd en direct het bedrag teruggestort. Bij een volgende keer ontvangt u van ons een leuke korting. Met vriendelijke groet, Maurice

kleding zit goed maat is ook prima

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 08-11-2017
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Veel plezier met het kostuum. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Bea

Echt superslechte kwaliteit kleding, binnen drie minuten is het stuk.

e-carnavalskleding.nl antwoordt: 06-11-2017
Beste klant, Jammer dat de bestelde producten niet naar wens zijn. Onze kleding mag niet binnen enkele minuten stuk gaan. Wij nemen vandaag contact met u op om dit probleem met u op te lossen. Kunt u ons alvast een foto sturen? Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, Maurice

e-carnavalskleding.nl klantbeoordeling

e-carnavalskleding.nl

e-carnavalskleding.nl werd op 10-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winkelveldstraat 20

Kamer van Koophandel 54169143
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bea Stelder - van Rijn
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met e-carnavalskleding.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen