Blokhut.nl- Logo - Beoordelingen

Blokhut.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden35 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Blokhut.nl

Communicatie en afspraken

Goede communicatie en duidelijke afspraken en planning

Blij mee.

Wat goed beviel was de vriendelijke sfeer waarin een afspraak werd gemaakt voor het opmeten en het maken van de offerte. Na overeenstemming werd alles in werking gezet en een datum afgesproken voor het plaatsen van de blokhut en nieuwe schutting. Levering van de materialen was ruimschoots op tijd en goed verzorgd. Op de afgesproken datum kwam Ferdinand Prins om het allemaal te plaatsen. Gelukkig zat het weer mee en liep alles van een leien dakje. Hier kwam toch wel vakmanschap bij kijken. Alles bij elkaar in 1 woord SUPER.
9 mrt 2024
Goede service, voor lage prijs en goede kwaliteit, allemaal vakmensen en heel snel geplaatst!!!
Het ging goed

Erg prettig bedrijf

We zijn erg prettig geholpen bij Blokhut.nl. Van begin tot eind is alles in goed overleg super geregeld. Geen opdringerige verkoper, maar juist iemand die meedacht met onze wensen, iemand die meedacht in oplossingen en erg flexibel was. De levering en montage van de overkapping verliep vlot en erg netjes. De monteur dacht mee, werkte hard door, en zorgde ervoor dat hij tevreden klanten achterliet aan het eind van de klus. Wij zijn zeer tevreden over Blokhut.nl en raden deze dan ook ten zeerste aan!

Vakwerk door blokhut.nl

Na heel lang van plan zijn nu een mooie overkapping laten realiseren. Toevallig langs Blokhut.nl in Klazienaveen gereden en op hun terrein rondgekeken. Voelde meteen goed toen één van de adviseurs me kwam helpen. Deze manier van omgaan hebben ze vastgehouden in het hele proces van aankoop tot aflevering. Grondwerk, plaatsen en bestraten allemaal goed geregeld. Monteur werkt precies zoals we dat graag zien: alles recht en waterpas! Ook de afscheiding tussen de overkapping en de bestaande muur netjes afgewerkt. Ben zeer tevreden.
3 feb 2024
Luisterd naar wensen klant, goed advies en houd tussentijd kontakt. Kontakt afspraken na. En redelijk prijs
Fijn contact: buitengewoon goed voorgelicht en heel accuraat en tijdig gereageerd op vragen mijnerzijds. Prima uitvoering van de werkzaamheden zelf. Kundige en aardige bouwers. Prima eindresultaat en vlot neergezet.
22 jun 2023

Aankoop Blokhut

Wij zijn zeer tevreden over ons contact met Blokhut.nl te Klazienaveen. We werden goed geholpen door dhr.Schuiling, prima uitleg en erg vriendelijk. Dus besloten we ook eigenlijk direct een blokhut te bestellen. Er werd gelijk gekeken wanneer deze bij ons geplaatst kon worden. De monteur dhr Prins kwam bij ons de blokhut plaatsen. Ook dit verliep zeer voorspoedig. Dhr.Prins is zeer kundig en precies in zijn werk. We hadden goed contact en alles verliep zeer naar wens. We zijn erg blij met onze blokhut. De dag na voltooiing werden we gebeld door dhr.Prins of alles naar wens was gegaan. Dit ervaren wij als zeer prettig. Dus wat ons betreft is de Blokhut.nl een aanrader.
9 jun 2023

Onze carport

De bestelling, levering en opbouw van onze carport is tot volle tevredenheid verlopen! Dit komt mede door de deskundige adviezen en vriendelijke hulp bij de bestelling en de plaatsing. Nogmaals ... we zijn erg tevreden!
15 jun 2023

Uitstekende service en perfect resultaat

We zijn ontzettend goed geholpen bij het kopen en plaatsen van de blokut en eigenlijk de gehele tuin. Zelfs als ik nu nog vragen heb wordt ik steeds weer supergoed verder geholpen. Zeer tevreden dus, echt een aanrader!
10 sep 2023

Service ok en correcte manier van werken

Wij hebben de hele tuin zo gezegd uit handen gegeven. De blokhut bij hun besteld. Maar omdat we de blokhut niet direct konden gebruiken (de hele tuin moest leeg) hebben ze de blokhut in opslag genomen. Tijdens het plaatsen van de blokhut werd duidelijk dat er een balk miste. Dit is direct dit blokhut.nl opgepakt en werd deze door de leverancier na geleverd. Tijdens de oplevering waren er een paar zaken die beter konden. Ook dit werd direct opgepakt en opgelost. Kortom, tevreden.
26 sep 2023

Goede communicatie, top resultaat

Wij hebben verschillende projecten samen gedaan met Blokhut.nl, waarin wij de tuinrenovatie uitvoeren en Blokhut.nl de levering en montage van de blokhutten. Tot nu is dit zo goed als vlekkeloos verlopen, goede communicatie en klant tevredenheid staat bij deze toppers op nummer 1! Op naar toekomstige samenwerkingen!
Van begin tot het einde tot in de puntjes goed verzorgd er werd heel goed mee gedacht wat voor de klant het beste uitkwam kwa prijs en overkapping en de monteur heeft heel netjes werk afgeleverd wij zijn er heel blij mee en zullen.er zeker van genieten top bedrijf zeker een aanrader voor wie het ook wil.laten doen.
14 sep 2023
Goede service, alles gaat in goed overleg, planning wordt aangehouden en goede montage. Vriendelijk personeel bij verkoop en montage / uitvoering.
16 jul 2023
Prettige ontvangst, deskundige mensen. De montage verliep uitstekend. Echte vaklui. En alles precies op tijd zoals afgesproken.
25 sep 2023

Zeer tevreden

Vanaf bespreken, bestellen en plaatsen goed contact gehad. En ondanks de hitte werd er goed doorgewerkt door monteur Frank.
22 jul 2023
Super overleg . Klant vriendelijke En de persoon die de overkapping heeft klaar gemaakt respect. Dik voor elkaar Bedankt