wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

6 mei 2023

Goede service ga zeker weer bestellen.

24 mei 2023
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
6 sep 2023
het duurde een week voordat ik het pakket binnen had. hierdoor kwam het pakket te laat aan voor mij want het was een jurkje voor een feest en ik kreeg het de dag na het feest. terwijl op de site staat binnen 2-3 werkdagen in huis.
8 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
25 mei 2023

Late levering

Fijn te horen dat de levering later zou komen. Alleen jammer dat de bezorger het HALF door de brievenbus stopte. Daardoor is de tochtborstel beschadigd. Niet de fout van GARCIA maar echt een slechte beoordeling de de bezorger
27 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
28 mei 2023

Goede kwaliteit

Onlangs 2 broeken besteld deze kwamen binnen 2 dagen binnen en zijn de juiste maat en van goede kwaliteit. Het eerste paar wat ik van garvia kocht gaat nu 3 jaar mee en begint nu lichtelijk te sleiten na dagelijks gebruik
31 mei 2023
Prima broeken. De maattabel gaf in eerste instantie een te grote taillemaat aan. Een heupbroek gaat immers niet over de buik. Verder even problemen met betalen, maar met een andere browser bleek dat ook opgelost.
Antwoord van wearegarcia.nl
De communicatie over een bestelling die toch niet voorradig was en snel mijn geld retour kreeg en 10% korting volgende bestelling . Heb nu weer wat besteld 😁
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
25 jul 2023

Goede aanbiedingen, fijne site

Goede aanbiedingen. Het bestelproces verloopt vlot. Echter klopt voorraad niet waardoor nu achteraf een trui niet wordt geleverd. Wel keurig afgehandeld
25 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en je feedback. Mocht je vragen hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com. Met vriendelijke groet, Garcia klantenservice
17 sep 2023
Goede ervaring en snelle levering en kwaliteit jeans, jammer dat jullie niet altijd de goede maat in voorraad hebben voor een leuke prijs.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
AV
Anouk V.
Wormerveer
22 jul 2023
Ik ben erg tevreden over García! Mooie spijkerbroek voor mijn dochter gevonden die eindelijk past. Dit is inderdaad een super skinny.
24 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Garcia
28 mei 2023
Op de site was t-shirt leverbaar, maar uiteindelijk bericht dat niet meer leverbaar was. Is tweede keer al.dst dit gebeurd. Helaas.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
22 jun 2023

tevrden

even zoeken op internet naar goede model, maar maar dan makkelijk/ snel te bestellen en bezorgd. Broek past goed en zit lekker
22 jun 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia

Goede webshop

Een pakket retour gestuurd en kreeg snel m'n geld terug. Al meerdere keren hier besteld en alles verloopt prima.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
De bestelling was makelijk tevplaatsen maar geb hrm nog niet binnen.
28 jun 2023
Mooie kleding .. koop vaak via jeans centre maar heeft niet alles in de winkel dus dan via de site
29 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en je feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet alles van garcia is online verkrijgbaar
31 mei 2023
12 okt 2023
Zeer goed en prettig contact met de klantenservice. Snel teruggebeld; meteen actie. Super!
14 okt 2023
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia klantenservice
10 aug 2023

De een knopen, de andere een rits

Opvallend dat van 2 broeken uit dezelfde serie er een knopen heeft en de andere een rits.
11 aug 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en je feedback. Dit is afhankelijk van de stof, wassing en fitting van de jeans. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
22 sep 2023
Fijne webshop, leuke collectie. Zou het fijn vinden als ik ook favorieten kan opslaan.
22 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou positieve review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
9 jul 2023
Leuke kwalitatief goede kleding. Snelle levering en retouren worden snel verwerkt.
11 jul 2023
Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
JB
Jose B.
Alphen a/d Rijn
14 jun 2023
Snelle levering, duidelijke website. Nadeel: duurt lang voordat retour verwerkt is.
14 jun 2023
Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review en feedback achter te laten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia