wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

Je voorraad beter op orde hebben.al een paar keer een bestelling gehad dat niet alles meer leverbaar is.4 kledingstukken besteld en ik krijg maar eentje geleverd.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia

Trui wel en niet in voorraad

Trui in voorraad, betaald maar niet geleverd. Opeens dus niet in voorraad.
IR
Ipadje R.
Hoogerheide

Bestelde artikel niet voorradig vanwege voorraad verschil

De voorraad up to date houden
17 feb 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar de vorige keer ging het ook goed met een fijne vaste bezorger van DHL
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Snelle service, maten consequent en een hele blije zoon met z’n nieuwe broek!
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Traag met versturen en verwerken van retouren.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier een vraag over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
Snelle en correcte levering!
20 jan 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
JP
Jan P.
Renkum
Makelijk zoeken werkt goed.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Op 02/01/2024 besteld. Op 08/01 een telefoontje gepleegd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Op 10/01 is de bestelling geleverd. Dat moet toch echt sneller kunnen.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
Artikelen die zijn uitverkocht niet online verkopen en de volgende dag de klant teleurstellen dat het product toch niet geleverd kan worden!!!!!
20 jan 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier een vraag over hebben, dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
13 jan 2024
Bestel je artikelen, worden ze geannuleerd want ze hebben ze ineens niet op voorraad. Slecht verhaal
Antwoord van wearegarcia.nl
Jullie vragen al een een reactie zonder dat er iets geleverd is, wat zou je zelf dan beoordelen.!
Antwoord van wearegarcia.nl
Tweede bestelling gedaan komt er net na een kortingscode omdat de eerste bestelling er niet was
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia

Bestelling geannuleerd

Broek besteld in de sale en deze bleek niet op voorraad en de bestelling werd geannuleerd
Antwoord van wearegarcia.nl
Bestel iets op de website is het er niet en wel al betaald
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. Mocht je hier een vraag over hebben, dan willen je vragen om een e-mail te sturen naar: webshop@wearegarcia.com Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia